czwartek, 13 lipca 2017

Przepis na dobry piernik

Wilgotny, szybki do zrobienia, przełożony powidłami śliwkowymi i polany polewą czekoladową piernik. Przepis na najlepszy piernik. Najbardziej znana wersja piernika, tym razem dla tych, którzy nie mają cierpliwości czekać na piernik dojrzewający. Oto łatwy przepis na piernik świąteczny w czekoladzie.


Zwyczajny, szybki piernik. Idealny wypiek na święta Bożego Narodzenia.

Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Upiecz mnie. Szybki i bardzo łatwy piernik- przepis. Piekarnik ustawić na 1st. Małą keksówkę nasmarować masłem i wysypać mąką lub nie smarować niczym i wyłożyć papierem do pieczenia.


Do miski wsypać mąkę, cukier, kakao, przyprawę do piernika, sodę, sól, wymieszać. Wiele sprawdzonych przepisów na pierniki świąteczne na Boże Narodzenie i Wigilię, z owocami, serem czy w kształcie tortu. Sposób przygotowania: Roztop margarynę z cukrem, miodem i przyprawą do piernika.


Potem wlej śmietanę i zagotuj.

Gdy całkowicie ostygnie, dodaj żółtka, mąkę, sodę i cynamon, a na końcu pianę z białek. Dosypywać porcjami do utartej masy. Kolejny przepis z kajetu mamy, tym razem na piernik. I jeśli ktoś ma ochotę na prawdziwy, klasyczny piernik to ten przepis sprawdza się w 1. Już nie mogę się doczekać piernika staropolskiego! Z braku odpowiedniej formy piernik piekłam na dwa razy w keksówce, która rozszerza się ku górze i dlatego górna i dolna część ciasta nie są idealnie spasowane.


Aby ułatwić Wam przygotowanie piernika staropolskiego postanowiłam umieścić poszczególne etapy w jednym miejscu. Troche się bałam robić ten piernik i zwlekałam już lata ale w końcu się zdecydowałam i jest! Wyszedł cudowny, cała rodzina chwali. Przykryty może stać w chłodnym miejscu do dni, a obowiązkowo powinnien odstać przynajmniej noc po zrobieniu, żeby wszystkie aromaty.


Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Pod linkiem podanym powyżej jest całe mnóstwo pysznych i sprawdzonych przepisów na piernik. Znakomity piernik na święta do kawy, bardzo mięciutki, puszysty i delikatny z pyszną czekoladową polewą.


W tym miejscu możesz zgłaszać sytuacje, w których może dochodzić do nadużyć lub błędów technicznych. W poniższej ramce wpisz problem, który zwrócił Twoją uwagę. Ten piernik był eksperymentem, z którego jestem bardzo zadowolona.


Kiedy piernik się studzi przygotowuję powidła: smażę je na patelni. Jest to ważny etap, ponieważ w czasie podgrzewania powideł dodatkowo uwalniają się pektyny, dzięki którym powidło cudownie oblepi nasz piernik, a dzięki temu, że powidła będą ciepłe to ciasto intensywniej i szybciej przejdzie zapachem śliwek.

Pachnący cynamonem i ciemną czekoladą piernik ze śliwkowymi powidłami to propozycja nie tylko na świąteczny deser. Użycie wielu dodatków sprawia, że ma wyrazisty smak. Podkreślają go głównie śliwkowe powidła, słodkie, ale też nieco kwaśne. Po upieczeniu (nie przejmowac sie peknięciami, za każdym razem u mnie powstaja) piernik mozna polac polewa czekoladowa lub wcinac z dodatkiem powideł sliwkowych. Można także zastąpić je np.


Polecam, bo jest to ciasto łatwe, szybkie i bardzo smaczne, robi furore w rodzinie i wśrod znajomych. Bardziej soczysty niż tradycyjny, o ładnym lekko pomarańczowym kolorze. Sprawdź, jak zrobić pyszny piernik z marchwi.


Aromatyczny i wilgotny, a przy okazji bardzo prosty w przygotowaniu. Ten przepis na świąteczny piernik zaintrygował mnie niezmiernie. Znalazłam go w książce kucharskiej z przepisami z lat 80-tych.


Ja dodatkowo przełożyłam go domowymi powidłami i polałam czekoladą. Keksówkę (cm) wykładamy papierem do pieczenia. Piernik z miodem, imbirem i cynamonem. składniki na piernik: mąkę, sodę, cukier puder, kakao i przyprawę piernikową - przesiewamy do miski.


Dzięki niemu upieczenie pyszny miękki piernik, który genialnie pachnie i genialnie smakuje, a robi się go naprawdę bardzo szybko. Zapraszam do innych słodkich przepisów na ciasteczka i świąteczne ciasta: – piernikowe muffiny – ciasteczka brownie – podstawowy przepis na pierniczki – ciasteczka migdałowe – tort czekoladowy z. Dodajemy cukier waniliowy. Zobacz przepis na aromatyczny i doskonały korzenny piernik, który ciekawie prezentuje się na świątecznym stole - sprawdź!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty