poniedziałek, 17 lipca 2017

Muffiny bananowe moje wypieki

Mini muffiny dyniowe w cynamonowym cukrze. Błyskawicznie zniknęły z talerza. Muffiny czekoladowe kokosowo - bananowe. Dorotko od lat testuje Twoje wypieki i zazwyczaj się udają.


Te muffiny też wielokrotnie robiłam, z różnymi wariacjami. Ostatnio przyszło nam zmienić dietę. Poradź co w zmian za mleko można dodać do tych muffin. Dzięki za przepyszności.


Justyna Pszczółka i Dorota Pszczółka – Habdas – siostry z góralskim rodowodem. Pasję do pieczenia wyssały z mlekiem matki. To jej zawdzięczają swoje pierwsze wypieki. Dziś, pochodzące z Beskidu Żywieckiego “Pszczółki” dzielą się zdobytą wiedzą na warsztatach cukierniczych w całym kraju.


Muffiny bananowe moje wypieki

Uwielbiam jej przepisy, ponieważ są proste, a przygotowanie pysznego dania zajmuje niewiele czasu. Chociaż, jak przystało na prawdziwego łakomczucha, nie ma słodyczy, których nie lubię. Przepis na muffinki bananowe z orzechami w karmelu.


Mięciutkie, bananowe muffinki udekorowane słodkimi orzechami włoskimi. Karmelowe orzeszki świetnie pasują do bananowego ciasta. Dziś mam dla Was przepis inspirowany muffinami, które mój mąż pomimo mrozu przyniósł mi na wczesne śniadanie w Nowym Jorku. Puszyste, lekko wilgotne, duże babeczki bananowe z dodatkiem orzechów włoskich kupione w budce koło hotelu. Mój polski wariant to nieco zmodyfikowany przepis na proste muffinki bananowe, które można.


Prób było wiele, jednak nigdy mi nie wyszło żadne ciasto bananowe, zazwyczaj kończyło się zakalcem. Ale Ciebie obserwuję od dawna, korzystam z przepisów, a te muffiny będą obowiązkowo pieczone przeze mnie i moja córeczkę w niedługim czasie! Lista przepisów na muffinki bananowe moje wypieki z polskich blogów kulinarnych.


Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Każdy z powyższych przepisów na muffinki bananowe można zmienić dodając zamienniki, na przykład margarynę zamiast masła czy olej kokosowy zamiast oleju rzepakowego. Jeśli chcielibyśmy dodatkowo ozdobić swoje babeczki i nadać im jeszcze. Te babeczki bananowe upiekłam trochę przez przypadek, a okazały się strzałem w #128578; Szczególnie zasmakowały mojemu synowi i nawet wziął je sobie do szkoły (w wersji bez kremu oczywiście).


Babeczki są bardzo aromatyczne, nie za słodkie i wilgotne, a do tego bardzo proste w przygotowaniu. Nasz sklep z akcesoriami do pieczenia w końcu ujrzał światło dzienne! W końcu będziemy mogły dzielić się z Wami przepisami na kreatywne wypieki, a Wy będziecie mogli z nami piec!


Czyli allinclusive na Domowych Wypiekach! Od dziś nie ma wymówek, że nie mam formy i pytań gdzie kupić. Bardzo smaczne muffiny :-).


Muffiny bananowe moje wypieki

Najlepsze przepisy na mini wypieki: muffiny, muffinki, babeczki. Pieczone w formie na muffiny smaczne małe deserki, idealne na przyjęcia, imprezy, spotkania ze znajomymi jak i na dziecięce uroczystości. Wśród nich muffiny czekoladowe, marchewkowe, cytrynowe, jogurtowe, z owocami: śliwkami, malinami, porzeczkami i jagodami. Kruche babeczki z kremem i owocami, babeczki kajmakowe i makowe. Zapraszam was również gorąco do wypróbowania przepisów na kokosowe bułeczki Pani Popo, kokosowe babeczki na oleju albo na bananowe babeczki z kremem – wszystkie przepyszne.


Na bananowe muffiny miałam ochotę już od dawna i kiedy zobaczyłam je u Łasucha w kuchni wreszcie zmobilizowałam się, żeby je zrobić. Ponieważ nigdy nie piekłam nic z bananami, postanowiłam nie ekspery Zobacz więcej. Katrina Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Katrina - huragan w kuchni. Banany wrzucamy do miski blendera, dodajemy cukier, kakao, żółtka oraz kilka kropel soku z cytryny. Miksujemy wszystko za pomocą ręcznego blendera.


To tylko kilka bardzo prostych kroków, z którymi poradzi sobie każdy bez względu na stopień zaawansowania w sztuce wypieków :) To bardzo szybki przepis na muffiny. Mnie wyszło białe ciasto, no- kremowe. Niezawodne przepisy na błyskawiczne ciasta Aby przygotować pyszne wypieki, w cale nie musisz spędzić kilku godzin w kuchni na mozolnym mieszaniu, ucieraniu czy wyrabianiu ciasta.


Zachęcam do wypróbowania mojego przepisu,.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty