piątek, 14 lipca 2017

Leczo z cukinią i kiełbasą przepis

Ja natomiast leczo zawsze przyrządzam z cukinią – tak lubię i dlatego mój przepis zawiera cukinię. Oryginalne Węgierskie leczo nie zawiera cukinii, czy dodawanego często w polskich kuchniach kabaczka. Na stronie mam także przepis na leczo z cukinią z dodatkiem mielonego mięsa zamiast kiełbasy, to dobra opcja dla tych, którzy niekoniecznie przepadają za kiełbasą i wybierają chude mięso.


Jest dużo odmian leczo, jedną z nich jest leczo z dodatkiem cukinii. Idealne na lekki letni posiłek leczo z cukinią i kiełbasą będzie jednocześnie pożywne i szybkie do wykonania. To mój ulubiony i szybki przepis na leczo z kiełbasą i dodatkiem czterech podstawowych warzyw. Moje leczo z kiełbasą i cukinią szykuje się błyskawicznie.


Myślę, że to jedno z dań, które obowiązkowo powinnyśmy szykować latem. To też bardzo proste do zrobienia danie jednogarnkowe, więc masz też mniej zmywania. To doskonały sposób na obiad na dwa dni, a więc propozycja dla tych, którzy nie mają ochoty spędzać w kuchni zbyt wiele czasu.


Całość pikantna, ale to zależy jakie mięso i dodatki wybierzemy. Tym razem wykonana przez mojego męża:) Musimy korzystać z niskich cen warzyw i rozkoszować się ich smakiem póki są. W wersji mięsnej przygotowywane z dodatkiem wędzonego boczku lub wędzonej słoniny. Już dawno zagościło na stałe w kuchni polskiej i warto w sezonie na paprykę nacieszyć się jego smakiem. Coś ciepłego, sytego, domowego.


Do przygotowania leczo z kiełbasą używam wszystkich sezonowych warzyw. Są w nich papryki, najczęściej czerwone, ale mogą być również w innych kolorach lub cały miks kolorów. W Polsce przywykło się stosować składniki nie występujące w klasycznej wersji leczo, ale dodatek cukinii czy pieczarek jest moim zdaniem jak najbardziej wskazany. Dla Węgrów jest mniej więcej tym, czym dla nas bigos.


Przepis: cukinia, papryka, kiełbasa, cebula i pomidory. Na patelni na oleju podsmażamy cebulkę ,wyciśnięty czosnek i pokrojoną kiełbasę. Zaloguj się i podziel się z innymi swoimi przepisami!


Do kiełbasy na patelnie dodajemy pokrojone papryki i pieczarki - smażymy. Dzisiaj polecam klasyczne leczo z cukinią. Do podsmażenia cebuli użyłam oliwy z oliwek a zamiast słoniny chudą wędzoną kiełbasę. Ja proponuję wersję lżejszą. Ponieważ w moim domu leczo jada się jako główne danie z dodatkiem pieczywa, ekstra składnikiem jest cukinia, która je świetnie uzupełnia, a dla zaostrzenia smaku mała papryczka chilli.


Na blogu króluje mój ulubiony przepis na leczo z cukinią, jednak już od jakiegoś chodziło mi po głowie przygotowanie przygotowanie tego dania według tradycyjnej węgierskiej receptury. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. W Polsce przywykliśmy do stosowania sporej ilości dodatków, które wbrew powszechnej opinii nie są składnikami stricte węgierskiego przepisu.


Pokrojoną kiełbasę podsmaż razem z warzywami – papryką, cukinią, bakłażanem i cebulą. Cukinię obieramy ze skóry, kroimy w grubą kostkę. Cebulę obieramy, kroimy w kostkę, tak samo kiełbasę- przesmażamy razem chwilkę na lekko ogniu. Ten przepis jest szybki i łatwy, dlatego udaje się każdemu. Wrzucamy do rondla z cebulą i kiełbasą.


Przygotowanie naszego leczo z cukinii zajmie nam ok. Przyprawiamy, lekko dusimy, aby jej nie rozgotować, kostki powinno być miękkie, ale prawie całe. Najpierw podsmażamy kiełbasę, później dodajemy po kolei cebulę, paprykę, całość smażymy kolejne min. Kiełbasę, cukinię, cebulę i paprykę na leczo z cukinią kroimy w kostkę. Przedstawiamy kilka przepisów na.


U nas znajdziesz przepis na leczo z cukinią oraz przepis na leczo z kiełbasą. To wyjątkowo proste i pyszne danie, którego przygotowanie nie zajmuje długo. Jeżeli nie przepadamy za mięsem, to możemy przygotować. Przepis na leczo bez cukinii, z boczkiem i kiełbasą: Składniki: papryki - po jednej zielonej, czerwonej i żółtej, do pomidorów. Witam serdecznie, chciałabym zaproponować przepis na leczo z papryką i kiełbasą.


Przepis na leczo z cukinią - przepis wideo. Leczo nie tylko z cukinią - jak zrobić? Chodziłam, męczyłam, bo wielką na leczo ochotę miałam, no i się doczekałam. Najlepsze leczo robi mój Maż. Uwielbiam leczo, a szczególnie leczo z kiełbasą.


Proporcje dania są oczywiście dowolne, nie jest to jakiś konkretny przepis. Ważnym składnikiem, poza papryką czy pomidorami, jest smalec. Na pierwszy ogień poszło leczo z cukinią i kiełbasą.


Wyszło bardzo smaczne danie, którym zajadaliśmy się wszyscy na obiad :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty