poniedziałek, 28 października 2019

Zupa ze szparagów

Resztę obierz ze skóry przy pomocy obieraczki do warzyw. Cebulę i ziemniaki obierz ze skóry i pokrój w kostkę, a następnie. Klasyka sezonu szparagowego - zupa krem z zielonych szparagów!


Z dodatkiem śmietanki, gałki muszkatołowej i sera camembert. ZUPA ZE SZPARAGÓW Obiecałam, to jest - zupa ze szparagów , pyszna, kremowa, zielona i aromatyczna. Pyszna i szybka zupa krem ze szparagów z kurkumą i imbirem.


Uwielbia ją cała nasza rodzina. Helenka zjadła wczoraj jej wielką miskę i poprosiła o dokładkę. Do wykonania tej zupy możesz użyć szparagów białych, zielonych, lub je ze sobą połączyć.


Ja zdecydowanie najbardziej lubię zupy z białych szparagów. A jeśli bardziej odpowiada ci zupa z białych szparagów, to mamy jej kilka pysznych wersji – zupę szparagową z serkiem, krem szparagowy do picia na zimno czy też krem z białych szparagów z grzankami. Ale również zupa z zielonych szparagów może sprawić, że się zakochasz! Zobacz pożywną zupę szparagową z kurczakiem czy jeden z. Wegetariańska zupa ze szparagami, z dużą ilością młodych ziemniaków i koperkiem.


Podawana z fetą i szczypiorkiem. Umyj i obierz włoszczyznę. Obierzyny i końce wrzuć do garnka razem z włoszczyzną i mięsem, wlej szklanki zimnej wody, posól i postaw na ogniu. Gdy woda się zagotuje, zmniejsz płomień do minimum. Krem ze szparagów - przepis na delikatną zupę.


Poza sezonem zupę możesz ugotować z mrożonych szparagów. Sprawdź przepis na krem ze szparagów! Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Przepisy z kategorii zupa-ze-szparagow. Anuluj pisanie odpowiedzi. Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Delikatna, aksamitna, wiosenna zupa ze szparagów. Polecam w sezonie szparagowym, bo jest pyszna.


Co roku przygotowuję wiele przepisów z użyciem szparagów. Sposób przygotowania: Obrałam ziemniaki i pokroiłam je w kostkę. Następnie ziemniaki zalałam bulionem i gotowałam do miękkości. Gdy ziemniaki były już lekko miękkie do garnka dodałam umyte szparagi, z których wcześniej odkroiłam drewniane końcówki. Gotujemy pyszną zupę z białych szparagów.


Zupę krem, który rozpływa się w ustach. Bardzo zachęcam do spróbowania, bo sezon na szparagi jest dość krótki. A zatem do dzieła - zupa krem. Co pysznego można przyrządzić ze szparagów? Oto nasza propozycja: zupa krem ze szparagów, zrobiona blenderem.


Zupa ze szparagów

Podajemy sposób przygotowania. Zupa z zielonych szparagów. Zupę warzywną można przygotować na wiele sposobów. Jeśli szukasz inspiracji, która będzie alternatywą dla popularnej jarzynowej, wypróbuj nasz przepis na zupę warzywną veloute z zielonych szparagów. Francuski akcent w nazwie zupa zawdzięcza swojej niezwykle kremowej konsystencji.


Mówią ,że dobra gospodyni nic nie wyrzuca. Nie wiem na ile jestem dobrą gospodynią, ale końcówek ze szparagów nie wyrzuciłam. Wykorzystałam do zrobienia zupy krem. Wyszła naprawdę smaczna.


Zupa ze szparagów

Oczywiście taką zupę możemy robić z całych szparagów. U mnie, jak to się mówi: wykorzystanie resztek. Wywar jarzynowy postawić na gazie i wrzucić do niego szparagi pokrojone na kawałki. Sezon na szparagi, zatem krem ze szparagów, na deser ciasteczka z żurawiną. Szparagi starannie umyć, odciąć główki i odłożyć na bok.


Orientalny krem z soczewicy. Ze szparagów wybrać górne części z łebkami i włożyć w całości do zupy. Z pozostałych części szparagów wycisnąć za pomocą noża miękki środek, odrzucając włókniste części.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty