wtorek, 13 stycznia 2015

Biszkopt na małą blachę

Nie wiem jaki ty robisz biszkopt ale chyba sposobow na biszkopt to nie ma za wiele. Zobacz tutaj przepis o nazwie Czerwona pasja. Ciekawy jest biszkopt i ciagle bedziesz miala inny kolor. Robilam to ciasto jest super.


Witam, postanowiłam dziś wypróbować Pani przepis i biszkopt wyszedl super. Robiłam w dużej blaszce i coś mnie przyćmiło, bo wyłozylam papierem całą blachę łącznie z bokami. Przypomniało mi sie o tym dopiero po minutach pieczenia.


I wyrósł ładnie, trochę go wybrzuszylo, ale po upieczeniu opadł do poziomu boków. Czyli po 30- minutach - bo tak jest w przepisie na biszkopt Pani Doroty z Moich Wypieków, sprawdzałam patyczkiem czy biszkopt jest suchy w środku. Mój biszkopt piekł się min w 1stopniach z termoobiegiem.


Dodane przez lukmanka w: Tylko o kuchni. Testem bylo tez uzycie zlotego barwnika i ja tak jak dziecko ktoremu po raz pierwszy daje sie do reki farbki , maluje wszystko, tak ja rowniez wykorzystalam zlotko na maksa zgodnie z zasada: Sie kupilo, sie ma , sie uzywa! Mam zamiar upiec ten biszkopt, ale w tortownicy o średnicy cm. Z przelicznika wynika, ze nalezy użyć ponad jajek, a przeciez tyle nie ubiję jednym mikserem.


Czy mogę w takim razie upiec jeden biszkopt np. Pytanie brzmi jak długo piec taki biszkopt, bo będzie płytszy? Blachę wykładam papie rem do pieczenia. Dwa razy w życiu piekłam ciemny biszkopt zrazilam się strasznie bo za każdym razem wychodziła mi podeszwa,ten wyszedł super.


Biszkopt na małą blachę

Przepisy z kategorii biszkopt-na-małą-blachę. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. MariolaObserwuj bloga Obserwujesz bloga Domowe ciasta.


Ciasto Delicja Wiśniowa 467. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto na małą blaszkę. Nie zawsze planujemy zrobić duży tort, czasami na mniejsze okazje lub tak po prostu gdy mamy ochotę sprawdza się torcik z małej blaszki (18cm), wypróbowałam kilka przepisów na biszkopt i chyba ten najbardziej mi odpowiada, jeśli chcemy by był ciemniejszy należy dodać więcej kakao, lub nie dajemy wcale gdy ma być jasny, polecam, można go spokojnie przekroić na grube płaty. Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest!


Biszkopt na małą blachę

Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo smaczny. Zaczynam od przepisu na biszkopt idealny, a w innych wpisach znajdziecie kilka propozycji na wykorzystanie biszkoptu. Lea – nie ma jednego przepisu na W-Zetkę. W-Zetka wg pedii: Wuzetka – rodzaj słodkiego ciastka, składającego się z kakaowego biszkoptu, dżemu, bitej śmietany i pomady czekoladowej.


Bazę pod ciasto stanowią jajka, cukier, mąka pszenna, kakao. Poradźcie mi dziewczyny. Z ilu jajek powinnam piec biszkopt (do przełożenia). Zawsze korzystałam z przepisu na biszkopt przepis II z Moich Wypieków (nie mogę wkleić linka) i zawsze w tortownicy piekłam.


Biszkopt na małą blachę

Find something you are passionate about and keep tremendously interested in it. Puszysty biszkopt na tort zawsze wychodzi, bo wyrasta pięknie na niezawodnym Proszku do pieczenia WINIARY. Jest lekki, pieczony bez dodatku tłuszczu, a apetyczną zapachową nutkę nadaje mu Cukier wanilinowy. Prezentuję biszkopt, który można nazwać idealnym. Jest puszysty, wysoki i prosty - co jest niewątpliwym atutem przy krojeniu go na tort.


Rośnie bez proszku do pieczenia. Cała tajemnica tego cuda tkwi w. Polecane przepisy Doradcy Smaku. Kiedy ciasto będzie już gładkie wylać je na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i piec w piekarniku nagrzanym do 1st.


Wyrównaj i piecz w temperaturze 1stopni C przez minut. Wystudź w temperaturze pokojowej. Gdy wystygnie możesz biszkopt przekroić na 2-blaty. Tortownicę wyłożyć papierem do pieczenia. Całe jajka ubić z cukrem na puszystą masę, dodać mąkę i proszek do pieczenia, delikatnie wymieszać.


Ewa Czasem dostaje się przepis na ciasto jakieś, jakiekolwiek i zjawia się mały, a jak dla mnie nawet większy, problem w postaci słów: “upiecz biszkopt”. Biszkopt: Piekarnik nagrzać do 1stopni. Jeżeli i wy macie takie same doświadczenia zapraszam na prosty przelicznik foremek - biszkopt. Upiekłam biszkopt na mące bezglutenowej (klasyczny mix) i z kawałkami mango (bo pomimo szczerych wysiłków nie udało mi się kupić morelek), więc pozostaje mi tylko wyobrażać sobie, jak musi być urzekający w wersji całkowicie zgodnej z przepisem… Ale i ja zrobię go jeszcze nie raz. Przelicznik form do pieczenia głównie skupia.


A w sierpniu z morelkami. Transport: Teren Świdnicy 5zł. Okolice Świdnicy do uzgodnienia. Przy zamówieniu dużych lub małych blach transport na terenie Świdnicy – gratis J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty