piątek, 16 stycznia 2015

Piątkowy obiad

Pyszny, pożywny i łatwy w przygotowaniu jest m. A nasze pomysły sprawdzą się nie tylko jako piątkowy obiad. Wśród naszych przepisów znajdziecie sporo światowych inspiracji – włoska frittata, francuski camembert z patelni, hiszpańska tortilla z ziemniakami czy azjatycki stir-fry z makaronem ryżowym. Ale wyszukaliśmy w serwisie i dodaliśmy do naszego zestawienia także znane nam. Dorsz, ryż i fasolka szparagowa czyli piątkowy obiad Wiadomo, że ryby powinno się jadać jak najczęściej. Są bardzo zdrowe a do tego przepyszne.


Piątkowy obiad

Dawniej robiłam tradycyjnie rybę w panierce z bułki, jaj Zobacz więcej. JadziaPepin Obserwuj bloga Obserwujesz bloga w mojej kuchni. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na piątkowy postny obiad.


Dodane przez: Słodko Słodka. Kolorowy makaron z tuńczykiem i brokułami z patelni. Makaron z Łososiem i Brokułami. Szybki obiad bez mięsa - pomysłów. Piątkowy obiad dla zabieganych Piątek.


Szczególnie, gdy już tarta była przez ostatnie tygodnie przeplatana z naleśnikami w najróżniejszych formach. Jak dodamy do tego chroniczny brak czasu. Ja tez trzymam się piatkowej bezmięsnej diety i mam podobny problem. Ostatnio kupiłam mrożoną solę, którą jadamy na zmianę z dorszem.


Poza tym robię jeszcze oszczędnościowo(tzn. oszcędzając czas) barsz czerwony do którego kupuję paszteciki z pieczarkami w cukierni. Ekspresowy piątkowy obiad. Czasem robię też leniwe pierogi. Dzisiaj proponuję na obiad filet z leszcza z ryżem i warzywami w sosie pomidorowy.


Piątkowy obiad

Mam nieco więcej czasu z racji iż właśnie rozpoczął mi się weeken więc mogę pokusić się o przygotowanie czegoś zdro Zobacz więcej. Dzisiaj u mnie na obiad będzie zapiekanka ziemniaczana z dorszem według przepisu Goramarciny1. Zapiekanka moim zdaniem będzie miała obłędny smak. Jest to bardzo oryginalny pomysł na piątkowy obiad.


Przy okazji pozdrawiam Cię Wiesiu bardzo serdecznie! Dolaczam sie do pozdrowien. WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Składniki: 3g makaronu tagliatelles szk. Hania Jeden z najłatwiejszych i najszybszych obiadów piątkowych.


Smaczny, zdrowy i pożywny, wszyscy domownicy się nim zajadają. Obiad bez mięsa nie będzie zatem taki ciężki na żołądek, a my będziemy szybciej mogli wrócić do swoich zajęć i to z lekkością. Powinniśmy unikać mięsa zwłaszcza wieczorem. Może bowiem powodować problemy ze snem. Utrudni zasypianie, a sam sen będzie płytszy.


Nie będziemy przez co tak wypoczęci na kolejny dzień. Nie tylko piątkowy, ale nasz przepis na obiad błyskawiczny gotujemy makaron w osolonej wodzie, w tym czasie możemy przygotować: puszkę pomidorów lub kartonik passaty, trochę przecieru pomidorowego, puszkę kukurydzy, puszkę rybek w oleju (lub dwie, jak są). Do startego selera dodałam jajka, sól, pieprz, paprykę, zioła prowansalskie, olej, bułkę tartą i wszystko wymieszałam na jednolitą masę. Z masy formowałam kotleciki, moczyłam w jajku i obtaczałam w bułce tartej. Kapustę kiszoną dokładnie odcisnęłam z soku i pokroiłam na mniejsze.


Ja dzisiaj robie naleśniki nadziewane mięsem mielonym i tartym żółtym serem,polane sosem ze świezych pomidorów. Niestety nie jest to postny obiad. Pomysły na szybki obiad po pracy. Dania obiadowe do zrobienia w minut.


Proste do wykonania przepisy, króre sprawdzą się w trakcie tygodnia pracy, od poniedziałku do piątku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty