poniedziałek, 26 stycznia 2015

Jak zrobic spaghetti z miesa mielonego

Dodaj do spaghetti sos z mięsa mielonego i dokładnie wymieszaj. Spaghetti rozłóż na talerze, posyp ziołami i parmezanem. Najprostsze spaghetti bolognese - sposób przygotowania: Przygotuj sos do spaghetti: na patelnię z rozgrzanym tłuszczem wsyp pokrojony w plasterki czosnek i cebulkę posiekaną w talarki. Zaczekaj, aż się zeszklą, przemieszaj kilkukrotnie. Potem dołóż mięso mielone i lekko je obsmażasz, mieszając łopatką, żeby nie przywarło.


Kotlety mielone, gołąbki, zapiekanka ziemniaczana, pierogi – na tym Twoja lista pomysłów na to, co zrobić z mięsa mielonego, się kończy? Najwyższy czas ją nieco wydłużyć! Mięso mielone, z racji tego, że może być przygotowane tak naprawdę ze wszystkich gatunków mięs, daje wprost nieskończone możliwości. Królik sam w sobie jest bardzo delikatnym mięsem. Często jednak nie umiemy go przyrządzić, przez co robi się suchy i twardy.


Z masy uformować kuleczki. Te okrąglutkie kotleciki smażyć na brąz z obu stron. Makaron ugotować według przepisu na opakowaniu, odcedzić, polać odrobiną oliwy, posolić. Nałożyć spaghetti, polać sosem, dodać rumiane kotleciki i posypać startym serem. Już tak dawno nie jadałam spaghetti, że trzeba było przypomnieć sobie o istnieniu tego dania.


Potrawy z mięsa mielonego są lubiane i pojawiają się na stołach bardzo często. Nie przelewać zimną wodą). Mięso mielone jest tanie, łatwo dostępne i bardzo szybko się smaży lub gotuje, dlatego warto wybrać je, gdy mamy niewiele czasu na gotowanie.


W Polsce królują głównie potrawy z mięsa wieprzowego, drobiowego i wołowego. Jest bardzo proste w wykonaniu i nie wymaga od nas wiele wysiłku. Doskonała kompozycja smaków sprawia, że mięso jest w tym przypadku składnikiem zbędnym. Możecie być pewni, że próbując tego dania jeszcze wiele razy będziecie do niego wracać. Szybka wersja słynnego włoskiego dania - spaghetti w sosie ze świeżych pomidorów i mięsa mielonego zasmakuje nawet dzieciom.


Nieco lżejsze z mięsem drobiowym. Mi najbardziej przypadł do gustu w tym połączeniu indyk. Z lenistwa mielony, a nie pieczołowicie krojony. Sekretem sosu jest długie, cierpliwe duszenie.


W australijskiej wersji kulinarnego show MasterChef jeden z uczestników chciał zrobić spaghetti bolognese. Z sosem a’la Bolognese możecie zrobić praktycznie każdy makaron. Dziś mam dla Was przepis na nieco wzbogacony sos z mięsem mielonym, jest bardzo aromatyczny i doskonale pasuje do makaronu.


A do tego jak większość makaronów przygotowuje się go dosłownie kilka chwil, co będzie niewątpliwą zaletą dla większości z Was. Jakie można zrobić dania z mięsa mielonego? Przeszukałam Pychotki i nie znalazłam (no chyba że coś mi się na oczy rzuciło i nie zauważyłam to sorry)Co oprócz tradycyjnych kotletów mielonych, spaghettii klopsów mozna zrobić z mięsa mielonego?


Macie jakieś fajne, sprawdzone pomysły? Mam troche mięsa mielonego a powyższe. Jak zrobić spaghetti z mięsem mielonym? Składniki na spore porcje 5g mięsa mielonego (wieprzowego lub wieprzowo-wołowego) ząbek czosnku pomidorów seler marchewki cebula oliwa pieprz i sól plus: makaron spaghetti Wykonanie: Krok 1. Pomidory zalewam wrzątkiem i następnie obieram ze skórki.


Kroję na mniejsze kawałki. Najsmaczniejsze potrawy z mielonego mięsa to na przykład hamburgery, lasagne albo spaghetti po bolońsku. Często ich zrobienie jest pracochłonne, ale możemy mieć pewność, że będą smakować wszystkim. Dlatego te dania są najbardziej znanymi potrawami z mielonym mięsem w roli głównej.


Na patelni rozgrzałam olej. Na ową patelnię z rozgrzanym olejem przełożyłam mięso mielone i oprószyłam je odrobiną soli i pieprzu. Podsmażałam mięso,od czasu do czasu mieszając,aż do momentu,gdy nie wyzbyło się czerwonego koloru,nie ściemniało,nie utraciło surowości.


Do podsmażonego mięsa dodałam przeciśnięty przez.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty