środa, 14 stycznia 2015

Ciasteczka kokosowe przepis

U nas najczęściej pieczemy je w jesienne popołudnia i oczywiście na święta Bożego Narodzenia, ale latem do mlecznych koktajli też są pyszne. Kruche ciasteczka mogą robić i dzieci, i dorośli - frajdy jest co nie miara! Polecam mój sprawdzony przepis na kruche ciasteczka. Dokładnie takie ciastka kokosowe powstały u mnie w domu z potrzeby chwili. Dziecko co jakiś czas bardzo chce zjeść słodkiego, w domu brak ciasta, wyszłam, więc z tego założenia, co zawsze – ciastka kokosowe trzeba zrobić no i muszę się postarać.


Dla aromatu możemy do ciasta dodać troszkę suszonej lawendy. Moja córka przypomniała sobie ostatnio o swojej książce kucharskiej Dzieci gotują - kuchnie świata. Po przewertowaniu przepisów stwierdziła , że byłoby fajnie , gdybyśmy razem upiekły jakieś ciasteczka.


Dużym plusem jest to, że są bardzo proste w przygotowaniu, więc nawet dziecko by sobie poradziło z ich zrobieniem. W końcu te ciasteczka kokosowe są specjalnie wymyślone dla leniwych, więc nie mogą być skomplikowane. Robiąc ciasteczka kokosowe, opcjonalnie możesz dodać np.


Ciasteczka kokosowe przepis

Szybkie do przygotowania ciasteczka na białkach z wiórkami kokosowymi. Bardzo fajnie będzie współgrała z kokosem. Kokosanki są łatwe i bardzo szybkie do zrobienia. Z zewnątrz chrupiące, szczególnie zaraz po upieczeniu, a w środku miękkie.


Kliknij, aby zobaczyć przepis. Efekt koloru troszkę przez aparat - z lampą wychodziły jak naświetlone, a że pora była nocna i bałam się, że nie dotrwają do rana, więc robiłam bez lampy w sztucznym świetle. Kokosowe ciasteczka z chia Do miski wsypujemy mąkę, wiórki kokosowe, cukier, proszek do pieczenia oraz nasiona chia. Mieszamy łyżką i dodajemy jajko, śmietanę oraz pokrojone na kawałki masło. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciastka kokosowe. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Wegańskie ciasteczka kokosowe są przepyszne. Są idealne dla dzieci, bo nie zawierają dodatku cukru – ich słodycz pochodzi jedynie z dojrzałego banana. Nie wymagają również użycia mąki ani masła.


Na blogu dzisiaj czeka na Was przepis na kruche ciasteczka z kokosową bezą i oczkiem z konfitury z czerwonych borówek w świątecznej odsłonie. Później dołączył do mnie rasowy, teraz już prawie sześcioletni kokosożerca i nastały czasy dzielenia się i wypiekania kokosowych łakoci z podwójnych porcji. Ciasteczka nie są trudne do przygotowania i nie wymagają j Zobacz więcej. Myślę, że takich jak my jest więcej, a te ciasteczka są stworzone dla nas. Lekkie, puszyste, mocno kokosowe, od których nie sposób się oderwać.


Piekłam je na mące pszennej, ryżowej i uniwersalnej mące bezglutenowej. Wszystkie wersje bardzo smaczne. Kokosowe składniki zapewniają, że to słodkie ciasteczka z niskim indeksem glikemicznym. Ciastka robi się bardzo szybko – są gotowe w pół godziny.


Ja lubię ich smak – mają wilgotny kokosowy środek i chrupiący wierzch – zawsze przydadzą się do kawy. Jak byłam mała można było spotkać takie kokosowe ciastka w każdej cukierni – nie wiem czy jest tak do dziś. Dziś propozycja na ciasteczka kokosowe. Przepis dostałam kiedyś od mojej bratowej Alicji.


CIASTECZKA – NAJLEPSZY PRZEPIS. Na moim kanale na YouTubie znajdziecie proste przepisy na ciasteczka, żeby subskrybować kanał i nie przegapić nowych filmów, wystarczy kliknąć tutaj:PRZEPISY JOLI NA. Jak dla mnie te ciasteczka to rewelacja – delikatne, przepyszne, chrupiące, a do tego dziecinnie proste do wykonania.


Jeśli macie dzieci, to koniecznie zróbcie z nimi ciasteczka kokosowe. Niesamowicie proste w wykonaniu kokosowe ciasteczka, którym ciężko się oprzeć. Do tego przepisu przemyciłam troszkę płatków owsianych, kilka kropel ekstraktu waniliowego, ale dopiero lukier kokosowy sprawił, że smakują rewelacyjnie. Do zrealizowania przepisu na ciastka kokosowebędziesz potrzebowała następujących składników: 2g wiórków kokosowych słodzonych, ½ szklanki cukru, szczypta soli, jajko, ¼ łyżeczki proszku do pieczenia, ¼ szklanki masła, ¾ szklanki mąki.


Ciasteczka kokosowe przepis

Takie super ciasteczka można wzbogacić o kilka słodkich dodatków. Ciastka owsiane przepis polecam zrobić z połowy porcji. Dodaj wówczas do masy trochę rodzynek, orzechów laskowych i np.


Ciastka kokosowe z polewą karmelową – Rewelacyjne ciastka kokosowe z bardzo smaczną polewą. Kokosowe, podpieczone ciasto i karmelowa, ciemna polewa idealnie do siebie pasują. Słodkie, kruche i dzięki polewie fantastyczne w smaku. Nie mogłam się od nich oderwać:).


Do tego ładnie pachną i są proste w przygotowaniu oraz szybkie. Jeśli się nie wystudzi masy przed połączeniem z pianą ta może opaść i ciasteczka będą placuszkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty