środa, 23 września 2015

Przepis na wysoki biszkopt na dużą blachę

Proszę też pamiętać, że na dużą blachę trzeba więcej kremu :-)) ja zawsze robię podwójna porcję kremu )razy tyle co na normalną tortownicę) Robię masy jak dzielę tort na płaty. Jedna dolna, Jedna środkowa i trzecia masa na pokrycie tortu. Trzeba też dobrze nasączyć biszkopt! Witam, postanowiłam dziś wypróbować Pani przepis i biszkopt wyszedl super. Robiłam w dużej blaszce i coś mnie przyćmiło, bo wyłozylam papierem całą blachę łącznie z bokami.


Przypomniało mi sie o tym dopiero po minutach pieczenia. I wyrósł ładnie, trochę go wybrzuszylo, ale po upieczeniu opadł do poziomu boków. DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Pieczony bez dodatku proszku do pieczenia, nic nie opadający. Jest to przepis na dużą blachę.


TERAZ GOTUJĘ Kto gotuje? Polecane przepisy: biszkopt na dużą blachę który zawsze wychodzi Zobacz więcej. Desery Sernik królewski-najlepszy przepis,zawsze się udaje. Zawsze lubiłam taki sernik, kakaowe ciasto, pyszna masa. Lista przepisów na biszkopt wysoki na duza blachę z polskich blogów kulinarnych.


Przepis na wysoki biszkopt na dużą blachę

Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Piekłam już raz taki biszkopt,nie wiem dokładnie czy z tego przepisu,ale mi nie wyszedł ,jednak jestem zawzięta i uważam ,że do razy sztuka. Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Na normalną prostokątną blachę: 5jaj szkl.


Następnie dodaję partiami przesianą mąkę i mieszam całość delikatnie łyżką. Po upieczeniu wyjmuję blachę. A po 5-minutach wyjmuję biszkopt z blachy i zdejmuję papier. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na biszkopt wysoki zawsze się udaje.


Nawet takiemu laikowi w kuchni jak ja się udał. Próbowałam wielu naprawdę przepisów ale zawsze niestety moja porażka. Biszkopt urósł ponad formę. Ten przepis wyróżnia to, że resztę składników dodaje się do ubitych białek.


Inne moje przepisy zawierały dodanie białek do żółtek na koniec. Polecam mój drugi sposób na wyrośnięty, puszysty biszkopt bez dziwnych dodatków, z naturalnych składników i bez proszku do pieczenia. Na moim kanale znajdzie.


Blachę wykładam papie rem do pieczenia. Najlepszy przepis jak upiec biszkopt. Jak zrobić puszysty, lekki i łatwy w wykonaniu biszkopt na tort, roladę albo na spód do ciasta z masą, kremem.


Szybki i prosty przepis. Pierwszy raz mój biszkopt wyszedł na tyle wysoki alby zrobić z niego blaty. Super przepis , biszkopt urósł niestety ponieważ jestem praktykują wachalam. Potrzebuję dużą blachę 24x34. Otrzymany wynik przy zastosowaniu przelicznika foremek to maka szkl (3ml).


Przepis na wysoki biszkopt na dużą blachę

Mam swój idealny przepis na biszkopt, ale chętnie sprawdzam też inne. Dziś zajrzałam do Ciebie i mi się spodobał więc właśnie mam go w piekarniku :) narazie pięknie rośnie. Fajnie że piszesz czy piec góra i dół bo dużo osób o tym zapomina. Dodam tylko że ja wszystkie biszkopty i serniki piekę w piekarniku wkładając puszkę z wodą, para sprawia że są pulchne i. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo długo szukałam idealnego przepisu na biszkopt. Po wielu nie udanych próbach zaczęłam nawet prosić mamę czy teściową by upiekły mi biszkopt jako bazę na ciasto.


No zawsze tragedia mi wychodziła i się już zraziłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty