czwartek, 12 października 2017

Makowiec na kruchym ciescie z gotowej masy makowej

Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Kruche i maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Najlepszy makowiec na kruchym spodzie, z lukrową dekoracją z kandyzowanej skórki pomarańczowej. DOMOWEJ masy makowej i wychodzi super.


Kliknij, aby zobaczyć przepis. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na makowiec na kruchym cieście z gotowej masy. Kruche ciasto z tego przepisu jest bezbłędne, do tego masa makowa, wykończenie z kruchego ciasta i gotowe. Troszke sie obawiam bo to moje pierwsze ciasto makowe i niestety musze je przygotowac z gotowej masy makowej ponieważ nie mam szansy na kupno prawdziwego maku, mieszkam w maleńkiej irlandzkiej wiosce i nasz sklepik jest bardzo ubogi.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Zjem to! Ten makowiec to absolutny hit moich świątecznych wypieków. Prosty w wykonaniu, bo skorzystałam z gotowej masy makowej (oczywiście można też zrobić swoją, ale mi już nie wystarczyło czasu).


W każdym razie smakował nam bardzo. Najlepszą opinię wydał mu jednak mój brat mówiąc, że po jego zjedzeniu polubił makowce. Gotowe masy makowe w puszkach są dla mnie zbyt słodkie, a ilość maku w porównaniu do objętości jest bardzo mała (mniej niż ). Jest bardzo smaczny, smakował nawet osobom, które nie przepadają za makowcami :). MAKOWIEC NA KRUCHYM CIEŚCIE.


Piec w temperaturze 1stopni przez minut. Tutaj kupicie moją najnowszą książkę, w której znajdziecie gotowe listy zakupów i kompletne menu na cały tydzień. Ta książka to propozycja na dania śniadaniowe, obiadowe i kolacje w. Ciasto wyjmujemy z lodówki.


Na kruche ciasto wykładamy masę makową, wyrównujemy. ETAP 4: paski ciasta kruchego ukladamy po skosie. Szybki w wykonaniu makowiec z wykorzystaniem gotowej masy makowej na święta i nie tylko.


Dodane bakalie podkreślają smak. Odstawić na godzinę do lodówki. W tym czasie przygotować nadzienie. Oddzielić białka jajek od żółtek. Co do gotowej masy makowej – podobne pytanie.


Na jeden taki makowiec jak w przepisie wchodzi cała taka puszka czy może zostaje tej masy? Z góry dziękuje i pozdrawiam ! Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców. Wszystkie składniki ciasta łączymy razem z makową masą z puszki, Budyniem o smaku waniliowym bez cukru WINIARY oraz garścią rodzynek, a na koniec z pianą (piana do makowca będzie lepsza, jeśli białka najpierw wstawimy do lodówki, a przed ubijaniem lekko posolimy).


Oto mój najlepszy przepis na super roladę drożdżową z masą makową. Tego pysznego makowca szykuję zazwyczaj na Święta, jednak warto skusić się na taki wypiek również na inne okazje. To prosty i szybki przepis na makowiec.


Nie ma potrzeby szykowania zaczynu. Można też użyć gotowej masy makowej z puszki. W mojej rodzinie nie ma świąt bez makowca. Pojawia się on obowiązkowo obok sernika, piernika i miodownika. Wilgotna masa makowa z bakaliami na maślanym, kruchym spodzie, pokryta chrupiąca kruszonką.


Przepis na makowiec na kruchym cieście z kruszonką. Taki makowiec to tradycyjne, świąteczne ciasto nie tylko na Boże Narodzenie. Klasyczny makowiec na biszkoptowym spodzie. Po upieczeniu i ostudzeniu ciasta należy je odwrócić, aby biszkopt znajdował się na dole.


A że makowiec przynajmniej raz do roku upiec wypada. Zagniatamy szybko ciasto (najlepiej z mąki krupczatki) z Proszkiem do pieczenia WINIARY i wkładamy do lodówki na czas przyrządzania masy makowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty