wtorek, 10 lipca 2018

Dobre babeczki

Proste babeczki waniliowe to najprostszy i zarazem jeden z moich ulubionych przepisów – widać to z resztą po tym, jak często znajdziecie go na stronie w najróżniejszych odsłonach (np. w wersji czekoladowej lub z budyniem). W zależności od fantazji, dostępnych produktów lub czasu można z niego przygotować słodką przekąskę „na szybko” lub eleganckie babeczki na przyjęcie. Nie tylko doskonale smakują, ale również stanowią piękną ozdobę stołu. Muffiny to proste babeczki wypiekane w tzw. Dają nieskończenie wiele możliwości kulinarnych - mogą być podawane na słodko lub w wersji wytrawnej.


Szczególnie popularne w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, choć polskie łasuchy wcale nie ustępują tym zza granicy! Upiekłam wspaniałe czekoladowe babeczki, jedne z najlepszych jakie jadłam. Fantastycznie smakują czekoladą i pięknie pachną.


Na drugi dzień nadal świetnie smakują, są wilgotne, nie za słodkie, idealne. Często pokazuję Wam dekorację muffinek, babeczek, cupcakes, ale żebyście nie musieli szukać, to dzisiaj najlepszy, bazowy przepis na muffiny. Jest jeszcze lepszy niż poprzedni, bo babeczki wychodzą mięciutkie i delikatne.


Do środka możecie wrzucać ulubione dodatki, a nawet za jednym razem zrobić każdą babeczkę inną. W wersji słonej usuń z ciasta cukier i postępuj dokładnie tak samo z przepisem. Od kiedy je zrobiłam jest to mój ulubiony przepis na babeczki i jutro na blogu będą w wersji z domowym budyniem i owocami.


TUTAJ znajdziesz inne moje przepisy na babeczki. Szybkie i dobre MUFFINY z budyniem. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Najlepsze przepisy na mini wypieki: muffiny, muffinki, babeczki. Pieczone w formie na muffiny smaczne małe deserki, idealne na przyjęcia, imprezy, spotkania ze znajomymi jak i na dziecięce uroczystości.


Dobre babeczki

Wśród nich muffiny czekoladowe, marchewkowe, cytrynowe, jogurtowe, z owocami: śliwkami, malinami, porzeczkami i jagodami. Kruche babeczki z kremem i owocami, babeczki kajmakowe i makowe. Przepis na proste babeczki czekoladowe to bliźniacza wersja babeczek waniliowych, oprócz gorzkiego kakao warto dodać do nich małe kawałki czekolady lub czekoladowe dropsy. Podobnie jak w przypadku innych przepisów podstawowych również ten można wzbogacić kremem (jak np. babeczki cappuccino), nadzieniem z owoców, wymyślną dekoracją (np. w babeczkach na urodziny) lub. Dzisiaj zrobiłam babeczki wg tego przepisu, wystarczyło na małych foremek i nie zmieściły się na raz do piekarnika, dlatego piekłam na dwie tury.


Oczywiście spróbowałam jeszcze gorące:) Pycha! Ale mam jedną uwagę – za drugim razem ustawiłam temp. Ja wyjmuję babeczki zaraz po tym, jak foremki przestygną na tyle, że mogę wziąć je do rąk i nie poparzyć się.


Bardzo fajny przepis i dobre porady! Przepis na wegańskie babeczki z kremem czekoladowym i malinami Słodycze, jak to słodycze, mogą być zdrowe, ale jedzone z umiarem. Daję Ci przepis tylko na babeczki (plus podjadanie), tak jak i ja zrobiłam – jedna dla Daniela, druga dla mnie.


Babeczki są dosyć kaloryczne, ale też i długo trzymają. Pyszna sałatka łatwa w wykonaniu. Dodatki składniki - a jakie dobre. Surówka - bardzo łatwa w przygotowaniu.


Dobre babeczki

Propozycja - dodatek do niedzielnego obiadu. Domowe porady Jak zrobić dobre ciasto na pierogi. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na dobre babeczki dla dzieci.


Pokonałam samą siebie i jestem w stanie teraz przygotować deser dla gości nie krótko przed imprezą, tylko w jej trakcie wychodząc na max. Te urocze wypieki skutecznie przegonią jesienną chandrę, a najlepiej smakują z kubkiem gorącego kakao. Pod koniec czasu pieczenia, gdy muffinki będą wyrośnięte i zrumienione, wbij w jedną patyczek (w sam środek babeczki).


Jeśli wyjdzie suchy, bez przy- klejonych okruchów, to znak, że muffiny są gotowe! Wystarczy zmieszać sypkie składniki z mokrymi, używając do tego łyżki, nie miksera. Warto pamiętać, że tego typu wypieki nie muszą być rozrabiane na gładką masę – w cieście mogą pojawić się drobne grudki.


Mam jednak małe pytanie. Ciasto nie chce ładnie odchodzić od papilotek, zawsze się przykleja i trzeba wygryzać jeszcze resztki z papierka. Próbowałam z innymi papilotka lub piec babeczki troszkę dłużej ale nie pomogło ciasto dalej było przyklejone do papilotek za to babeczki już nie były takie dobre bo były.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty