wtorek, 10 lipca 2018

Dobre pierniki

Najlepszy przepis na pierniki! Pierniczki wyszły przepyszne! Choć tamtym też nie odpuszczam- są naprawdę dobre i dla takich leniuchów jak ja- nie trzeba wałkować i wykrajać, tylko formuje się kulki i spłaszczam. Te wyjęłam z piekarnika od razu lekko miękkie- takie w sam raz- nawet już dzisiaj do jedzenia. Właśnie upiekłam swoje pierwsze w życiu pierniki.


Dobre pierniki

Jeeejuu jakie one są smaaaczne. Innego przepisu nie będę próbować. Dziękuję autorce że dzieli się swoimi przepisami. Wesołych świąt wszystkim.


I tak się zjedzą ale nie są tak dobre jak się spodziewałam. Nie zdążą dobrze wyjść z piekarnika a już znikają! A tak na serio, świetne są. Zastanawiało mnie nie wyrastanie zaczynu drożdżowego ani ciasta, ale moje obawy były niesłuszne bo wyszły tak pyszne, że musiałam chować przed moimi maludami bo wszystkie by wpałaszowały, a nawet polukrowane jeszcze nie były!


Pyszne i proste pierniki! Zbliża się Boże Narodzenie podpowiadamy więc, jak przygotować pyszne pierniczki! Zobacz najłatwiejsze przepisy. Sprawdź, jakie składniki i ile czasu potrzebujesz.


Tym co nie wychodzi coś muszą robić nie tak, albo używać złej mąki itp. I co do pieczenia, każdy przecież ma swój rozum i jak trochę się zna na gotowaniu to wie, że trzeba pilnować jak się piecze ciasta pierniki czy inne wypieki, a nie mieć pretensje, że zły przepis podany bo komuś pierniki się spaliły – no bez jaj. Mięciutkie pierniczki z lukrem ozdobione kolorowymi i słodkimi koralikami, gwiazdkami czy. Przepis na pierniki z miodem musi się pojawić wśród ciast na Święta.


Takie pierniczki można również śmiało zawiesić na choice. Sprawdzony przepis na pierniki nie zawsze szykuje się tylko i wyłącznie z miodem. Piekarnik nagrzać do 1stopni C (góra i dół bez termoobiegu). W szerokim garnku na małym ogniu roztopić masło, dodać cukier i wymieszać. Dodać mió powidła śliwkowe, przyprawę korzenną lub piernikową, cynamon i kakao.


Początkowo wydawał mi się bardzo pracochłonny, ale nie było tak źle Tak dobre pierniki jeszcze mi nigdy nie wyszły, także wielkie dzięki za podzielenie się przepisem. Dobry, sprawdzony przepis na świąteczne pierniki jest jak skarb - wraca się do niego co roku, by przygotować pyszne, korzenne ciasteczka na Boże Narodzenie. Do garnka z grubym dnem wsyp 1g cukru kryształowego oraz wlej ml wody. Włącz palnik na średnią moc i wykonując okrężne, powolne ruchy zrób brązowy karmel – ważne aby nie mieszać łyżką (im cukier bardziej się skarmelizuje, tym pierniczki będą ciemniejsze).


Ciasto na pierniki warto wzbogacić najlepszym jakościowo miodem od lokalnego producenta. Miłośnikom mięs ze słodkim posmakiem poleca się wypróbowanie ciekawego sosu na bazie pokruszonych kruchych pierniczków. Postanowiłam pierniki wprowadzic do wypieków światecznych u siebie w domu. Najpierw nie mogłam go wyrobic poniewaz było strasznie lejace i dodawałam tyle mąki,zeby w koncu sie zagniotło.


No, wywałkowałam i upiekłam te pierniczki. Jesc sie ich bez moczenia w. Mam pytanie jeśli dziś zrobiłam ciasto to jutro mogę już je roZwałkować i będą dobre pierniki ? KuchniaLidla 7dni temu Olu, pierniki mogą nie być tak kruche i zwarte, jeśli będziesz krócej trzymać je w lodówce. Jeśli jednak chcesz zaryzykować, spróbuj przygotować tylko odrobinę przygotowanej porcji i obserwuj.


Dobre pierniki

Czy zdarza Ci się wyrzucać popsute warzywa i owoce? Kupione dwa, trzy dni temu nie nadają się już do zjedzenia? Założę się, że Ci się to zdarza się. Wiele sprawdzonych przepisów na pierniki świąteczne na Boże Narodzenie i Wigilię, z owocami, serem czy w kształcie tortu. Nie rosną zanadto podczas pieczenia i zachowują idealny kształt po upieczeniu.


A najważniejsze są po prostu pyszne. Nie musisz czekać tygodniami aż zmiękną, są natychmiast po upieczeniu miękkie i zdatne do jedzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty