wtorek, 28 października 2014

Przepis na pyszny omlet na słodko

Przepis na pyszny omlet na słodko

Jak zrobić omlet na słodko. To częste pytania w mojej korespondencji z czytelnikami. Mama nauczyła mnie jak zrobić omlet na słodko. Jadło się go u nas w domu z dżemem, powidłami lub roztopioną czekoladą.


Pyszny, puszysty i sycący omlet to doskonały pomysł na zdrowe śniadanie! Może być podawany zarówno na słono jak i na słodko. Poniżej, przedstawiamy przepis na omlet z dodatkiem ulubionych owoców lub warzyw. To czy zdecydujecie się na wersje z owocami lub warzywami zależy od was, smacznego! Czyli biszkopt z patelni :-) Dobry na weekendowe śniadanie lub szybki podwieczorek dla dzieci.


Dobrze smakuje zarówno w wersji na słodko, jak i na słono. Możemy zdecydować się na wersję na słodko lub na słono. Podpowiadamy, jak przygotować smaczny omlet na różne sposoby. Prosty przepis na omlet. Aby przygotować omlet nie potrzeba zbyt wiele.


Przepis na pyszny omlet na słodko

Kiedyś mamy i babcie często robiły omlet biszkoptowy, teraz jakoś rzadziej się go zjada. Mam swój wypróbowany przepis na omlet biszkoptowy na słodko, ale w ramach eksperymentu postanowiłam wypróbować ten przepis. Ten jest bardziej suchy, ale co kto lubi. Delikatny, rozpływa się w ustach! Puszysty omlet na słodko towarzyszy mi od dzieciństwa.


Przygotowywała mi go moja mama, teraz ja według jej przepisu, przygotowuję go mojemu synkowi, który go uwielbia. A jeszcze jak posmaruję nutellą, mógłby nie żywić się niczym innym. No ale wiadomo, co za dużo to niezdrowo! Polecane przepisy: przepis na puszysty omlet jajeczny Zobacz więcej. Szybkie , proste i smaczne śniadanko z jagodowym sosem,.


Sprawdzony przepis na puszysty omlet od MniamMniam. Omlet robi się bardzo szybko. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! Kto powiedział, że omlet nie może być słodki?


Co tu dużo mówić – jest po prostu pyszny #128578; Do omletu możesz użyć dowolnego dżemu, jaki masz pod ręką. Unsubscribe from Tomek Lach? Pyszny jest też omlet z masłem czekoladowym i pokrojonym bananem.


Przepis na pyszny omlet na słodko

Teraz najważniejsze, gdy omlet zacznie się ścinać, chwyć za patelnię i poruszaj nią aby złożyć omlet na pół. Smaż jeszcze przez kilka chwil a gdy się zarumieni zsuń omlet z patelni na talerzyk starając się go jeszcze raz zawinąć. Przepis na Pyszny omlet.


Natychmiast podaj dekorując omlet francuski dżemem borówkowym i bitą śmietaną. Po minutach przewróć omlet na drugą stronę (użyj do tego płaskiej szpatułki). Smaż kolejne minuty do zarumienienia. Usmażony omlet przełóż na talerz, dodaj pomidorki, sałatę i ser.


Całość złóż na pół i zjedz od razu, ponieważ z czasem omlet traci na puszystości. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Martoszka - happy lifestyle. Na patelni roztapiamy masło i czekamy chwilę, aż odparuje z niego woda. Następnie na patelnię wlewamy masę na omlet, która smażymy na małym ogniu pod przykryciem kilka minut.


Jest to świetna alternatywa dla dzieci, którym znudziły się już na śniadanie naleśniki czy gofry. Nie miałam jeszcze przyjemności skosztowania niczego podobnego, tzn. Ostatecznie omlet wy Zobacz więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty