czwartek, 30 października 2014

Ryba po grecku farsz

Ryba po grecku farsz

Najlepszy przepis sprawdzony na rybę po grecku. Ryba w warzywach, marchewce, pietruszce i cebuli. Ryba po grecku - to jedna z podstawowych potraw wigilijnych. Nie może jej zabraknąć w wielu domach podczas świątecznego przyjęcia. Zobacz najłatwiejsze przepisy na rybę po grecku.


W dzisiejszym poście powracam do przygotowań świątecznych. Tym razem farsz do ryby po grecku. Tuż przed kolacją wigilijną wystarczy odgrzać rybę po grecku w piekarniku lub na patelni. I tak oto przygotowałam swoją rybę z farszem warzywnym, która wyszła pyszna i delikatna. Teraz i ja wiem jak zrobić rybę po grecku :) Smacznego!


Tak podana ryba coraz częściej pojawia się na świątecznych stołach. Gorąco zachęcam, ponieważ można ją przygotować kilka dni wcześniej i podgrzać przed samym podaniem. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Soczysta ryba w towarzystwie duszonych warzyw to klasyka polskiej kuchni! Serwuje się ją na ciepło lub na zimno, jako przystawkę.


Ryba po grecku farsz

Rybę po grecku przyrządza się ze smażonych kawałków lub filetów rybnych w towarzystwie duszonych warzyw (marchwi, selera, pietruszki, cebuli) oraz sosu pomidorowego. Dodane przez Tangerinka w: Tylko o kuchni. Po grecku to jest ryba z rusztu (z grilla).


Dobry farsz do ryby po grecku to podstawa udanego dania. Można go przygotować w bardzo prosty sposób. Wystarczą nam do tego warzywa (najczęściej stosowane są tarte: marchew, pietruszka, seler i cebula), a także koncentrat pomidorowy oraz przyprawy, takie jak pieprz, sól, ziele angielskie, liść laurowy. Rybę myjemy, obsuszamy ręcznikiem kuchennym, skrapiamy sokiem z cytryny, oprószamy solą i pieprzem, obtaczamy w mące.


Ryba po grecku farsz

Smażymy na rozgrzanym oleju z obu stron, przekładamy na głęboki półmisek. Moja ryba po grecku powstała z przepisu, który mam od mamy. Taki domowy, wręcz dawny. Owszem od czasu do czasu lubię wykonać wersje: taką o jaką prosicie i prozdrowotną, żeby wskazać różnice. Nie ma po prostu w tej kwestii reguł.


Powyższa ryba po grecku została sporządzona przez Macieja Mamę. Obliczenia wykonałam dla standardowego dania, najczęściej występującego w polskich domach. Potem tylko jak najdzie mnie ochota na taka rybę to już mam farsz gotowy. A smażenie rybki to szybciutko.


Oj chyba zrobię dzisiaj na obiad. Dziękuję za przypomnienie o rybie w takiej postaci. Zajadamy się nią podczas Wigilii, na imieninach babci czy weselu. Zobacz, jak łatwo przygotować rybę po grecku w odsłonie odchudzonej.


Smakuje doskonale na ciepło i na zimno. W końcu nigdzie nie jest napisane,że takie czy inne potrawy możemy jeść tylko raz w roku ;-) Poniżej mam dla Was przepis na rybę po grecku wg Magdy Gessler. Jej smak zależy od preferencji kulinarnych osoby przygotowującej danie. Klasyka na wigilijnym stole, czyli ryba po grecku. Z Grecją ma niewiele wspólnego, ale to chyba nie ma większego znaczenia, bo jest to w naszej rodzinie (i pewnie nie tylko) pozycja obowiązkowa na świątecznym stole.


To ryba przełożona duszonymi warzywami, idealna zarówno na ciepło, jak i na zimno, a najlepsza następnego dnia. Dacie wiarę, że jadłam ją pierwszy raz w życiu? Nie przypominam sobie, żeby którakolwiek część mojej rodziny robiła tę potrawę na święta. Zresztą to samo dotyczy osób spoza rodziny, nikt nigdy mnie nie uraczył rybą po grecku.


W Boże Narodzenie ryba po grecku jest dla mnie pozycją obowiązkową. Postanowiłam w końcu ją zrobić. Wiadomo, na wigilijnym stole musi pojawić się m. Jednak moim ulubionym daniem jest bez wątpienia ryba po grecku. Kiedy wszyscy zajadają się różnego rodzaju sałatkami lub odgrzewają kolejną porcję karpia, ja zawsze sięgam po.


Farsz Do Ryby Po Grecku - informacje, zdjęcia, materiały video. Przepis jest prosty w wykonaniu, a składniki na tę potrawę - tanie. Do tego smakuje wszystkim. Pożywna ryba i solidna porcja warzyw z ryby po grecku czynią pożądane danie w codziennej diecie.


Podstawowe składniki to biała ryba, włoszczyzna i przyprawy. Przepis nie jest komplikowany, więc z pewnością poradzisz sobie z jej przygotowaniem. Sprawdź, jak przyrządza ją miłośniczka kuchni Kasia Bukowska! Przepisy z kategorii filet z kurczaka po grecku. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Bardzo lubię rybę po grecku, robię ją dosyć często. Raz klasycznie, tak jak dorsza po grecku, a innym razem w nieco odchudzonej formie, bo dodaję rybę gotowaną w parowarze albo pieczoną w piekarniku. I ta dzisiejsza jest właśnie z piekarnika.


Wg mnie to znacznie mniej pracy niż przy klasycznej wersji, a efekt pyszny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty