czwartek, 16 października 2014

Leczo z cukinii z parówkami

Leczo z cukinią i parówkami. Cukinie obierz i pokrój w kostkę. Paprykę umyj i pokrój w kostkę. Pomidory sparz wrzątkiem ,obierz ze skóry i pokrój w ćwiartki. Parówki obierz ze skórki i pokrój w kostkę.


Leczo z cukinii z parówkami

Cebule obierz i pokrój w kostkę. Do rondla wlej olej i włóż cukinię, paprykę i pomidory. Na patelni przesmaż cebulę. Pamiętajmy, że leczo jest typem dania, które świetnie się wekuje. Bulion drobiowy WINIARY z liściem laurowym i zielem angielskim sprytnie połączy smaki wędliny, cukinii, czerwonej papryki, marchewki i cebuli.


Jeśli wolisz wersję wegetariańską, pomiń dodatek kiełbasy. Możesz ją też zastąpić innym mięsem, np. Zacznij od obrania cebuli i pokrojenia jej w drobną.


Przepis na leczo z cukinią, kurczakiem i parówkami z szynki z bloga Magiczne życie Marty. Dietetyczne leczo z cukinii z kurczakiem 572. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Czary - gary w kuchni.


Polecam wypróbować przepis. Dodane przez magdzior w: Tylko o kuchni. Ja znam tylko jeden przepis na sałatkę z pieczarek, z jajkiem, cebulą i majonezem. Kiełbasę w leczo można też zastąpić parówkami lub też kawałkami wędzonego boczku. Mam również przepyszną wersję na całkowicie bezmięsne leczo, czyli leczo warzywne.


W moim przepisie na to leczo znajdziecie też czosnek, który nie za często pojawia się w leczo węgierskim a jest. Durszlak - pyszne leczo z parówkami. Witam serdecznie, propozycja na leczo z cukinią i kalafiorem,. Pomidory nacięłam na krzyż, zalałam na chwilę wrzątkiem, odcedziłam i zdjęłam z nich skórkę.


Wycięłam zdrewniałą część po ogonku i pokroiłam w kostkę. Z papryk usunęłam gniazda nasienne i białe błonki, pokroiłam w paseczki. Zobacz filWegetariańskie leczo z cukinii. Następnie wrzucić mięso, doprawić solą i pieprzem, przemieszać i smażyć do czasu odparowania nadmiaru płynów. Przygotowanie warzyw - c. Przepisy z kategorii leczo-z-parówkami-i-cukinią.


Leczo z cukinii z parówkami

Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Najsmaczniejsze w lecie, w sezonie na świeże pomidory. Jednogarnkowe, sycące, z dużą ilością warzyw, ale też z mocną mięsną nutą. Bardzo męskie danie ;) Występuje w wielu odmianach, a dziś prezentuję przepis na jego najbardziej tradycyjną wersję. Późne lato i wczesna wiosna to idealny czas, aby zapoznać się z przepisem na leczo z kabaczka i podjąć się jego realizacji.


Jeżeli nie przepadamy za mięsem, to możemy przygotować. Wariacji na temat leczo z cukinii może być sporo #128578; Można je zrobić z kiełbasą, z kurczakiem, z parówkami albo w ogóle bez mięsa. Zupełnie inne danie, czyli leczo z parówkami!


Jest przepyszne i można je przyrządzić w bardzo szybki sposób. W przypadku, gdy nie macie kiełbasy lub nie wiecie z czym zrobić leczo to polecam Wam parówki! Może się wydawać, że nie będą pasowały, ale okazały się doskonałym wyborem!


Kiedyś kojarzyło mi się z późną jesienią i zimą, gdyż moja Mamusia robiła leczo - pewnie bardziej tradycyjnie, ale dla mnie dość ciężko się kojarzące - z warzywami i kawałkami dobrych mięs na imieniny Mojego Taty wczesnym listopadem. Bardzo lubię leczo i nieodłącznie kojarzy mi się z letnim czasem. U mnie zawsze jest z cukinią i często z parówkami, bo pomimo, że niezdrowe, jakoś się sprawdzają, bo są smaczne po prostu.


Z kabanoskami nie próbowałam, muszę to nadrobić. Zapraszam na pyszne i słoneczne leczo z papryki, takie, które można jeśc od śniadania do kolacji. Smakuje obłędnie jako danie podstawowe albo baza do dalszego eksperymentowania ze smakami. Mój mąż lubi do leczo z papryki dodać gotowana fasolę, a ja dla odmiany wolę dużo czerwonego chili.


Na leczo z kabaczka, czyli żółtej cukinii potrzebne są: papryka, cebula, pomidory, parówki, koncentrat pomidorowy i około 7gramowy kabaczek. Składniki kroi się w kostkę i dusi w garnku z przykrywką. Ciasto na placki powstaje ze startej cukinii, mąki, czosnku i jajka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty