czwartek, 6 września 2018

Jak zrobic rybe po grecku przepis

RYBA PO GRECKU - PRZEPIS. Ryba po grecku to danie, którego nie może zabraknąć na wielu wigilijnych stołach. Z Grecją niewiele ma wspólnego, a Grecy dziwią się, gdy widzą naszą rybę po.


Przepis na rybę po grecku w dwóch wersjach. Prosty przepis tradycyjny oraz przepis na wersję fit, czyli ryba po grecku dietetyczna. Najlepszy przepis sprawdzony na rybę po grecku. Ryba w warzywach, marchewce, pietruszce i cebuli. Rybę po grecku można podawać na ciepło lub zimno.


Zapraszam po mój najlepszy przepis na rybę po grecku. Jeśli lubisz ryby i zastanawiasz się co podać na obiad. Rybę z warzywami możesz podać zarówno na ciepło, jak i na zimno. Bardzo dobrze smakuje podgrzewana na drugi, czy na trzeci dzień. Chcialabym zrobic rybe po grecku na swieta ale nie umiem.


Czy ktos mi moze podac przepis ? Dodane przez smakolyk w: Tylko o kuchni. Nie smażę w panierce tylko obtaczam w mące. Zajadamy się nią podczas Wigilii, na imieninach babci czy weselu. Jak zrobić rybę po grecku? Podajemy sprawdzony przepis krok po kroku.


Do tego smakuje wszystkim. Pożywna ryba i solidna porcja warzyw z ryby po grecku czynią pożądane danie w codziennej diecie. Robimy rybę po grecku Do przyrządzenia wyśmienitej ryby po grecku niezbędne okażą się oczywiście ryby!


Rybę myjemy, obsuszamy ręcznikiem kuchennym, skrapiamy sokiem z cytryny, oprószamy solą i pieprzem, obtaczamy w mące. Smażymy na rozgrzanym oleju z obu stron, przekładamy na głęboki półmisek. Jednak uniwersalność oraz ciekawy warzywny smak czynią z niej danie idealne na wczesną kolację lub lunch. Kupując rybę filetowaną zwróć uwagę na jej świeżość. Pani Aniu, w poszukiwaniu przepisu na rybę po grecku zauważyłam, że przy swoim przepisie ma Pani oznaczenie bezglutenowe, zapomniała Pani, że rybę obtaczamy w mące pszennej ! Proszę zweryfikować oznaczenia w przepisach, w przeciwnym razie Może Pani komuś zaszkodzić.


Zaskoczona jestem opinia p. Ja tez robię taka rybę, tyle ze nie dodaje papryki. Czy naprawdę w slepie mozna kupić dobra rybę po grecku ? Cóż każdy moze sie wypowiadać jak uważa. Delikatna ryba w aromatycznych warzywach w lekkim sosie pomidorowym to jedno Zobacz więcej.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Bomba Kaloryczna. Pieczona pod pierzynką z duszonych warzyw – marchwi, selera, cebuli i pomidorów – może być podawana zarówno na ciepło, jak i na zimno. Nie przypominam sobie, żeby którakolwiek część mojej rodziny robiła tę potrawę na święta.


Zresztą to samo dotyczy osób spoza rodziny, nikt nigdy mnie nie uraczył rybą po grecku. Postanowiłam w końcu ją zrobić. Prosty i dość szybki w obsłudze przepis od mojej ulubionej Gochy z bloga gotowanie i blogowanie, z niewielkimi. Najlepiej komponuje się z pieczywem jednak solo.


Karp po grecku to brzmi pysznie, nigdy nie próbowałam do tej pory bo u mnie w domu albo królował karp smażony, albo ryba po grecku z dorsza. Odpowiadając na pytania: Chodzi o gospodarstwo Charzykowy, a moja propozycja dania jest świąteczna, bo ze świętami najbardzij kojarzy mi się karp. Znalazła ona rzesze swoich fanów i przyrządzamy ją coraz częściej i coraz chętniej.


A ja jadłam w Grecji, a właściwie na Cyprze, danie przypominające rybę po grecku. Były to kawałki ryby w trochę rzadszym niż nasz, sosie z włoszczyzny z listkiem laurowym i zielem angielskim. Smakowało podobnie i byłam bardzo zaskoczona tym daniem. Dobrze jest jednak, żeby ryba przeszła smakiem sosu. Jeśli mamy rybę mrożoną, to ją rozmrażamy, płuczemy i osuszamy papierowym ręczniczkiem.


Zawsze usuwamy z ryby ości. Rybę obtaczamy w mące i smażymy na złoty kolor. Tradycyjna ryba po grecku Rybę umyć, podzielić na porcje, oprószyć z obu stron solą i pieprzem. Obtoczyć w mące i usmażyć na mocno rozgrzanym z oleju, z obu stron na złoty kolor. Potem wystarczy odmrozić w piekarniku i masz gotowe smaczne danie.


Ryba na obiad to świetne rozwiązanie, bez względu na to, czy preferujesz kuchnię polską, czy też lubisz odkrywać egzotyczne smaki. Ryba to wiele możliwości podania, ponieważ, w zależności od gatunku, pasuje do niej naprawdę mnóstwo dodatków. Przygotowanie takiej ryby nie zajmuje wiele czasu i jest bardzo proste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty