wtorek, 17 marca 2015

Biszkopt proporcje

Czy biszkopt upiecze się na mące orkiszowej typ 500? Jak z jajkami przepiorczymi? Czy lepiej z tą mąką użyć przepisu z proszkiem do pieczenia?


Procz tego że, dość pracochlonne jest oddzielanie, ale piana już mi wychodziła. Mąka o Zdecydowanie moja ulubiona to mąka pszenna „Basia Tortowa Extra” typ 40 jest miałka, lekka, delikatna i nie obciąża masy biszkoptowej jak np. Przepisy, których może dotyczyć porada.


Biszkopt idealny - jakie proporcje składników? Z przelicznika wynika, ze nalezy użyć ponad jajek, a przeciez tyle nie ubiję jednym mikserem. Czy mogę w takim razie upiec jeden biszkopt np.


Biszkopt proporcje

Pytanie brzmi jak długo piec taki biszkopt, bo będzie płytszy? Mam zamiar upiec ten biszkopt, ale w tortownicy o średnicy cm. Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo smaczny.


Zaczynam od przepisu na biszkopt idealny, a w innych wpisach znajdziecie kilka propozycji na wykorzystanie biszkoptu. Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest! Jednak mam tylko tortownicę cm. Czy mogłabyś mi podać dokładne proporcje na taka formę, bo nie chciałabym czegoś schrzanić. W końcu to pierwsze urodziny mojego skarba – i mój pierwszy tort w życiu.


Biszkopt proporcje

Chcę z tego przepisu upiec biszkopt na pierwszy (własnoręczny) tort dla mojej córeczki. Chodzi o konkretne ilości. Proporcje poszczególnych składników nie zmieniają się.


Zależy, jakiej wysokości ma być biszkopt. Na dużą rortownicę można użyć lub jajej. I odpowiednio należy zmniejszyć ilość pozostałych składników.


Aby zrobić biszkopt w innym kolorze, np. Wówczas bardzo często dodaje się również szczyptę proszku do pieczenia. Najczęściej szykujemy duże torty. Popularny jest również biszkopt na tort prostokątny. Na swoje potrzeby stworzyłam sobie tabelkę przelicznikową składników na różne moje foremki i powiesiłam sobie na lodówce, abym nie musiała za każdym razem sobie tego liczyć.


Dziś trochę podstaw – przepis na biszkopt kakaowy – ten wynalazłam na Moich Wypiekach i już wielokrotnie wypróbowałam – nigdy mnie nie zawiódł #128578;. Wystarczy pamiętać o kilku prostych zasadach. Może mieć wiele smaków, np. Można go piec z dodatkami, np.


Oczywiście same grzałki. Ja włączam piec na samym początku, gdyż biszkopt robi się bardzo szybko i nie można go zostawiać i czekać aż piec się nagrzeje. Witam czy mogłabym prosić o proporcje na biszkopt do toru o średnicy 28cm? Niedługo córka obchodzi urodziny i jak co roku piekę jej sama tort, tylko w tym roku będzie większa ilość gości, także muszę zrobić większy tort w tortownicy 28cm. Każdy biszkopt zostawić do wystygnięcia i przekroić na albo krążki (zależy od tego jaki wysoki jest biszkopt) – dobrze jest upiec biszkopt dzień wcześniej, wtedy dużo łatwiej się kroi.


Dodane przez emaw: Tylko o kuchni. Dobrze, jeśli jego góra jest równa – wtedy łatwo można pokroić go na warstwy. Jeżeli i wy macie takie same doświadczenia zapraszam na prosty przelicznik foremek - biszkopt.


Biszkopt proporcje

Idealny biszkopt powinien być lekki i delikatny. Przelicznik form do pieczenia głównie skupia. To jest mój najbardziej dopracowany i najlepszy przepis na biszkopt z truskawkami.


Dodaję do niego trochę oleju oraz proszek do pieczenia, by to puszyste ciasto biszkoptowe z truskawkami było też wilgotne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty