poniedziałek, 23 marca 2015

Gofry ziemniaczane z boczkiem

Miałam nie pokazywać przepisu na gofry ziemniaczane, ale doszłam do wniosku, że może ktoś go nie zna. Porcja podana poniżej wystarcza zaledwie na gofry, więc tym, którym rano dopisuje apetyt polecam zrobić podwójną. Nie musicie się martwić, że gofry zdominują Paletę Smaku, bo to ostatnia (na jakiś czas;)) gofrowa propozycja.


GOŁĄBKI ZIEMNIACZANE Z BOCZKIEM – można podać z boczkiem i kwaśną śmietaną. Jednak nam najbardziej smakują przesmażone, na drugi dzień. Będąc nad morzem większość z nas wybiera gofry z bitą śmietaną, owocami i polewą. Gofry – kto z nas za nimi nie przepada?


Dla pociech zamawiamy takie z cukrem pudrem #128578; Ja dziś mam dla Was przepis na gofry, które świetnie sprawdzą się na walentynkowe śniadanie do łóżka. Sprawdzony przepis na ziemniaczane różyczki z boczkiem od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio.


Gofry ziemniaczane z boczkiem

Gotuj razem z nami krok po kroku! Dziś chcę Wam zaproponować przepis na gofry, a właściwie placki ziemniaczane z gofrownicy, bo do ich przygotowania wykorzystałam recepturę na tradycyjne placki. Zapytacie, po co bawić się w gofry, sko Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga piekarz-kucharz-garkotłuk.


Ja zwykle doprawiam na bogato, żeby zagospodarować wysypujące się z szafek zioła, których ciągle kupuję za dużo. Czasem nie zniechęcają mnie nawet przeterminowane, ale do tego oczywiście nie namawiam. Tym razem jednak się pohamowałam i stworzyłam gofry z gotowanych ziemniaków z mieszanką przypraw według mnie najsmaczniejszą.


Placki ziemniaczane z boczkiem i cebulą Obieramy i myjemy ziemniaki, trzemy je na tarce na największych otworach. Dodajemy pieprzu do smaku. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Zobacz, jak przygotować sprawdzony przepis na Placek ziemniaczany z boczkiem.


Kilka miesięcy temu zobaczyłam przepis na gofry ziemniaczane. Muszę przyznać, że zaintrygowały mnie one i postanowiłam kiedyś ich spróbować. Wytrawne gofry podane z boczkiem, jajkiem sadzonym i serem cheddar, polane syropem klonowym.


Pyszny, choć dość nietypowy przepis min łatwe przystępne. Uwielbiam placki ziemniaczane, ale niekoniecznie dobrze się po nich czuję. Oprócz wyeliminowania mąki pszennej z ciasta ziemniaczanego pora na zmniejszenie tłuszczu, na którym smażymy.


Tak więc dziś przepis na pyszne placki ziemniaczane, ale w formie smakowitych, chrupiących gofrów. Pesto to specjalność kuchni włoskiej. Ten cudowny dodatek do potraw to samo zdrowie na talerzu. Podobno było znany już w średniowieczu.


Gofry ziemniaczane z boczkiem

Co sprawiło, że do tej pory utrzymuje swą popularność, a liczba jego zwolenników wciąż wzrasta? Podałam je z gulaszem mięsno-warzywnym, parmezanem i kurkami. Wzbogacone serem, pieczarkami, tradycyjne placki ziemniaczane, pieczone z jajkiem sadzonym. Dziś zapraszam Was na bardzo smaczną, jesienną przekąskę:). Ziemniaczane łudeczki z boczkiem i parmezanem.


Przygotowanie dania placki ziemniaczane z boczkiem w środku. Cebule obieram i kroję na bardzo drobną kostkę. Boczek kroję w kostkę podobnej wielkości. Na patelni rozgrzewam łyżkę oleju i smażę na nim cebulę na średnim ogniu, cały czas mieszając, aż stanie się szklista.


Patelnię zdejmuję z ognia. Przepisy z wykorzystaniem składnika:. Danie z ziemniaków, z pieczarkami i boczkiem.


Każdy „tost” składa się z dwóch placków ziemniaczanych, między którymi znajdują się przysmażone pieczarki. Już od dawna robiłam w domu drożdżowe oponki z gotowanymi ziemniakami i zawsze wszystkim bardzo one smakowały. Placki Z Boczkiem - informacje, zdjęcia, materiały video.


Złóż po dwa gofry, przekładając je boczkiem, na wierzchu połóż po sadzonym jajku. Podawaj z umytą i osuszoną. Chrupiące placki ziemniaczane z wędzonym boczkiem i cebulą. Na patelnię Florina wlej g tłuszczu (ilość pokazuje Ci większy okrąg na patelni). Smaż kotlety przez 4-minut z każdej strony, aż zrobią się złociste i podgrzeją się w środku.


Kotlety możesz podawać z dodatkiem natki i pokrojonego chilli, idealnie smakują z sałatką lub lekkim sosem jogurtowym. Bardzo łatwe, tanie, proste i sprawdzone potrawy. Ten Pin został odkryty przez użytkownika An Sta. Odkrywaj (i zapisuj) na Pintereście również własne Piny. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na wachlarzyki ziemniaczane z boczkiem.


Pomysł na takie śniadanie wpadł mi do głowy, gdy z pozostawionego dzień wcześniej obiadu zostały mi ziemniaki. Na Górnym Śląsku, w domu mojej przyjaciółki, podpatrzyłam kiedyś jak zrobić kotlety ziemniaczane, pod względem składu podobne odrobinę do klusek śląskich i kopytek, ale, zamiast gotowania, smażone na patelni na oleju. Kotlety ziemniaczane to dobry pomysł na danie kuchni wegetariańskiej i zastąpienie tradycyjnych kotletów.


Do ich przygotowania nadają się również ugotowane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty