środa, 25 marca 2015

Czekoladowe muffinki

Muffiny czekoladowe przepis. Podobnie jak w przypadku innych przepisów podstawowych również ten można wzbogacić kremem (jak np. babeczki cappuccino), nadzieniem z owoców, wymyślną dekoracją (np. w babeczkach na urodziny) lub. Zawsze robiłam te drugi muffinki czekoladowe.


Wczoraj jednak spróbowałam tego przepisu, jednak zmodyfikowałam :) Nie miałam śmietanki , więc użyłąm 150ml śmietanki i 150ml mleka ;) Dodałam 50g białej czekolady i 50g gorzkiej. Użyłam pełnoziarnistej pszennej mąki.

Zmniejszyłam ilość kakao do 20g. Goszka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga To co kocham. Proste, czekoladowe muffinki z dodatkiem maślanki i oleju. Przepis na muffinki czekoladowe. Są smaczne, wilgotne, czekoladowe i do tego szybkie i proste do przygotowania.


Jeśli chcecie, możecie posypać je z wierzchu kropelkami czekoladowymi lub kawałkami czekolady. Będą wtedy jeszcze bardziej czekoladowe.

Wilgotne,cudownie czekoladowe z kawałkami czekolady. Są szybkie do przygotowania. Wystarczy połączyć składniki z mokrymi.


Można dodać kawałki dowolnej, ulubionej czekolady-białej,gorzkiej,mlecznej lub np. Generalnie wolę muffiny na oleju, ale tu masło pasuje idealnie. Próba generalna wypadła pomyślnie, więc na uroczystość zakończenia edukacji przedszkolnej wypiek idealny :). Upiekłam wspaniałe czekoladowe babeczki, jedne z najlepszych jakie jadłam.


Fantastycznie smakują czekoladą i pięknie pachną. Na drugi dzień nadal świetnie smakują, są wilgotne, nie za słodkie, idealne. Ciastka mogą być przygotowane w wersji niskokalorycznej. Do dietetycznych muffinek zamiast cukru można dodać słodzik, np. Marzą ci się puszyste muffinki z rodzynkami?


Jeżeli chcesz zabrać keks do pracy lub podać go w przystępnej formie, idealnym rozwiązaniem są keksowe muffinki. W tej roli idealnie sprawdzają się babeczki z dyni lub marchewki. Jedną z najpopularniejszych wersji są muffinki czekoladowe.


Zobacz, jak zrobić muffinki czekoladowe!

Mąkę przesiej do miski razem z proszkiem do pieczenia, sodą i kakao. Czekoladę pokrój na kawałeczki. Dodaj cukier i cukier wanilinowy. Jajka zmiksuj razem z mlekiem i rozpuszczonym masłem.


Tak jak wszystkie muffinki są błyskawiczne, dlatego można je szybko przygotować, gdy zapowiedzą się niespodziewani goście. Długo zachowują świeżość, więc spokojnie można także zrobić je dzień przed podaniem i zabrać do pracy czy szkoły. Koniecznie wypróbujcie – ja jestem nimi zachwycona. Mocno, naprawdę mocno czekoladowe.


Intensywne w smaku, a przy tym mięciutkie, delikatnie wilgotne, niezbyt i nie przesadnie słodkie. Proste muffinki czekoladowe z kawałkami czekolady. Bardzo szybkie w przygotowaniu i łatwe. Jeżeli szukasz przepisu na szybki deser popołudniowy to polecam Ci wypróbować proste muffinki czekoladowe z kawałkami czekolady – zarówno białej jak i mlecznej.


Jeżeli wolisz czekoladę gorzką to jak najbardziej możesz jej użyć. Znane i lubiane czekoladowe muffinki , jeszcze bardziej wilgotne dzięki świeżym malinom, i jeszcze bogatsze w smaku dzięki nutelli. Na wierzchu dodatkowo z kawałeczkami czekolady. Jeśli potrzebujecie pewnego przepisu na muffinki – bez obaw sięgnijcie po ten. Robiłam je już wiele razy i nigdy się nie zawiodłam.


Nawiasem mówiąc, w końcu znalazłam papierowe papilotki, które po upieczeniu muffinek zachowują idealny wyglą bez plam od. Ciasto na nie musi być dosyć gęste. Jeśli jednak spływa z łyżki, dodaj do niego więcej mąki. Użyj różnokolorowych, dzięki temu będą ciekawie prezentowały się na paterze.


Z wiśniami i cudownym przystrojeniem - w kształcie kwiatków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty