środa, 22 czerwca 2016

Biszkopt rzucany o podłogę bez proszku

Prezentuję biszkopt, który można nazwać idealnym. Jest puszysty, wysoki i prosty - co jest niewątpliwym atutem przy krojeniu go na tort. Rośnie bez proszku do pieczenia. Cała tajemnica tego cuda tkwi w. Zrobiłam najpierw na próbę mały biszkopt 16cm dając nieco mniej ksylitolu niż cukru w przepisie, ale tak naprawdę wymierzyłam jeden do jednego i nieco odsypałam.


Robiłam według przepisu łącznie z rzuceniem o podłogę :-D Wyrósł ładnie i jest smaczny. Biszkopt rzucany o podłogę – przepis podstawowy. Katarzyna Rzepecka ciasta,.


Kiedyś znajoma powiedziała mi, że ona swój piecze bez proszku do pieczenia, i upieczone ciasto rzuca o podłogę. Wiecie, moja reakcja na to była dość dziwna, pierwszy raz się spotkałam z czymś takim. Wyniki wyszukiwania dla biszkopt rzucany o podłogę bez proszku pokaż przepisy tylko ze zdjęciami. Dodane przez tota w: Tylko o kuchni.


Prosze o podawanie przepisow na ciasta bez proszku do pieczenia lub innych spulchniaczy. Ja popełniłam ostatnio biszkopt bez proszku, ale z dodatkiem kakao - nie rzucałam nim, a mimo to wyszedł idealny. Jestem zauroczona tym rzucaniem o podłogę :D.


Dlatego stosuję metodę rzucenia nim o podłogę. Podczas pieczenia wytwarzają się bańki powietrza , zapiekają się one w cieście , ale nie znikają. Idealny biszkopt to podstawa. Tylko dzięki niemu uzyskamy pyszny tort, albo będziemy mogli polepszyć smak kawy czy herbaty. Ciasto wychodzi dobre w smaku.


Biszkopt rzucany o podłogę bez proszku

Ten niższy to wersja oryginalna bez proszku do pieczenia. Niestety nie urósł jak chciałam. Do drugiego dałam płaską łyżeczkę proszku i efekt o niebo lepszy - biszkopt wyższy i jak na moje oko bardziej puszysty. Nie wiesz, jak zrobić biszkopt rzucany? Wykorzystaj metodę uderzania o podłogę lub upiecz ten z proporcji na jaj.


Nie zapomnij dobrze ubić białek na sztywno. Piekarnik nagrzewamy do temperatury 1stopni. Delikatnie wyrównujemy wierzch ciasta. Pieczemy ok – min w 1– 170ºC (bez termoobiegu), do go patyczka. Wyszukaj też inne przepisy za pomocą wyszukiwarki przepisów.


Nie opada, a smakuje wyśmienicie! Lista przepisów na biszkopt rzucany o podłogę z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Po długich poszukiwaniach na blogach znalazłam przepis, który postanowiłam wypróbo Zobacz więcej.


To tylko składniki, jajka, mąka i cukier:-). Sukces polega na prawidłowym ubiciu jajek , a po upieczeniu, opuszczeniu z wysokości foremki z biszkoptem na podłogę. Uwaga biszkopt jest bez proszku do pieczenia. Wiele razy patrzyłam na ten autorski przepis Pani J. Bobbe, który krąży po blogach. Jakoś tak nie mogłam się do niego przekonać, no bo jak to biszkopt- bez proszku do pieczenia?


Biszkopt rzucany o podłogę bez proszku

W tym wpisie, podpowiem Wam, co zrobić i jak zrobić, aby biszkopt zawsze się udał! Bez proszku do pieczenia. Jajka prosto z lodówki, także podołają.


Mawiają, że one zawsze muszą być ogrzane, zwłaszcza gdy decydujemy się upiec biszkopt. W moim przypadku, nie ma to żadnego znaczenia. Już kiedyś słyszałam o rzucaniu biszkoptem by nie opadł a dziś miałam okazję z tej metody skorzystać.


Okazało się, że nie dość, że na samych jajach to jeszcze idealnie wyrośnięty, wilgotny w środku i jak orzekła, pomagająca mi dzielnie Córcia, pyszny. Na ciasto potrzebujemy: – jajek, – łyżek cukru, – łyżek mąki. Jednym z patentów na dobry biszkopt jest trzymanie jajek w temperaturze pokojowej przez około godziny przed pieczeniem.


Boków NICZYM nie smarujemy. Wkładamy do nagrzanego na 1C piekarnika na ok. Po tym czasie sprawdzamy upieczenie patyczkiem. W razie potrzeby możemy przedłużyć czas o kilka minut ) Gorące wyjmujemy z piekarnika i razem z tortownicą rzucamy nim o podłogę z wysokości ok.


Warto przy ich pieczeniu korzystać z rantu, tj. A dlaczego biszkopt jest rzucany? Otóż dlatego, że po jego upieczeniu rzucamy blaszkę z wysokości ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty