wtorek, 14 czerwca 2016

Lekkie babeczki

Lekkie babeczki

Lekkie babeczki dyniowe. Kiedy zrobisz sobie już zupę z dyni i pozostanie Ci puree, musisz koniecznie przygotować lekkie babeczki dyniowe Idealne połączenie dyni, pomarańczy i przypraw korzennych po matulku wprowadzają nas w świąteczny klimat #128512;. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na lekkie babeczki.


Lekkie babeczki

Dzisiaj pierwszy dzień postu więc jest to dobry czas na odłożenie typowych słodkości, batoników, czekoladek i zadbanie o dietę. Ostatnio robię takie lekkie słodkości i jednocześnie uczę mojego brata jak przygotowywać łakocie do kawy ale bez cukru i tłuszczu. Dodane przez Julie w: Tylko o kuchni.


Poszukuje fajnego, nie trudnego przepisu na babeczki, bułeczki drożdżowe. Serniczki lekkie jak puch to przepis na pyszne babeczki z twarogu i śmietany z dodatkiem kaszy manny. Doskonałe do kawy lub herbaty.


Można je podać oprószone cukrem pudrem lub z sosem owocowy. Pasują jako element śniadania na słodko, dodatek do popołudniowej kawy czy danie podwieczorkowe. Babeczki są dobre na wszystko. Dziś przepis na pachnące cynamonem oraz kardamonem babeczki z dodatkiem Zobacz więcej.


Najlepsze przepisy na mini wypieki: muffiny, muffinki, babeczki. Pieczone w formie na muffiny smaczne małe deserki, idealne na przyjęcia, imprezy, spotkania ze znajomymi jak i na dziecięce uroczystości. Wśród nich muffiny czekoladowe, marchewkowe, cytrynowe, jogurtowe, z owocami: śliwkami, malinami, porzeczkami i jagodami.


Kruche babeczki z kremem i owocami, babeczki kajmakowe i makowe. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga moje ptysie malinowe. Już od jakiegoś czasu przygotowywałam się do zrobienia tego kremu. Wiadomo już że nie lubię kremów maślanych więc szukam cały czas pomysłów na zamienniki. Rosną tylko dzięki delikatnie ubitym białkom, im ciasto zawdzięcza swą delikatną strukturę a samo wykonanie jest bardzo proste.


Pyszne, lekkie puszyste babeczki :) robiłam bez migdałów. Przepis ląduje w ulubionych. Proste babeczki waniliowe to najprostszy i zarazem jeden z moich ulubionych przepisów – widać to z resztą po tym, jak często znajdziecie go na stronie w najróżniejszych odsłonach (np. w wersji czekoladowej lub z budyniem). W zależności od fantazji, dostępnych produktów lub czasu można z niego przygotować słodką przekąskę „na szybko” lub eleganckie babeczki na przyjęcie.


Kolejny przepis na zdrowy i lekki deser. To nie ciasto owocowe, ale zalicza się do wypieków z letnimi owocami. Muffiny z jagodami piekę zawsze wtedy, gdy odwiedzają nas znajomi z dziećmi.


Ponad najlepszych przepisów na babeczki ⭐ Odkryj pomysły na słodkości, którymi zachwycisz najbliższych ⭐ Sprawdź przepisy w Kuchni Lidla! Proste wykonanie - do ubitego jajka dodajemy mąkę, proszek do pieczenia, jogurt i trochę roztopionego masła, następnie miksujemy do połączenia się składników. Koloru dodaje truskawkowy jogurt, ale sprawdzi się też zwykły biały jogurt naturalny. Cytrynę dobrze umyć i sparzyć. Otrzeć skórkę i wycisnąć sok.


Do jednej miski przesiać mąkę z proszkiem do pieczenia i sodą, W drugiej misce ubić jajko z cukrem, cukrem waniliowym i aromatem cytrynowym. Na Dzień Mamy – lekkie muffiny na mleku kokosowym. Nie mam wiele czasu (Kropka zaraz wstanie, aaaa!), a zależy mi, by właśnie dziś podzielić się z Wami nowym ukochanym przepisem na muffinki. Moje wypieki nigdy nie są skomplikowane – gdy w instrukcjach piszą, by nie mieszać zbyt dokładnie, bo ciasto ma być grudkowate, to jest. Te gofry swietnie wychodza w wersji bezglutenowej: zamiast maki przennej dodalam w rownych proporcjach make ziemniaczana, ryzowa i kukurydziana (ale biala bo ona nie ma zadnej goryczki).


Wyszly jeszcze bardziej lekkie i chrupiace niz ze zwyklej maki a pieka sie tak samo latwo i niezawodnie. Po niespodziewanym (przynajmniej nie aż tak) sukcesie ciasta marchewkowego przyszedł czas na marchewkowe muffinki! Pokombinowałam tak, żeby nie dodawać tłuszczu, jest w nich tylko łyżeczka oleju kokosowego! Gdybym nie piekła ich w tygodniu na podwieczorek dla rodziny, czułabym się zapewne zawstydzona faktem, jak banalne są w wykonaniu. Jeśli potrzebujecie kulinarnego wycisku z rękawem cukiernicznym w dłoni, roztapianiem składników w kąpieli.


Lekkie babeczki

Ugotowałam za dużo buraczków na obiad. Zostało kilka sztuk, te kilka sztuk najpierw przeleżakowało w lodówce. W tym czasie szukałam, zastanawiałam się co z nimi począć. Myślałam o ciasteczkach, ale później stwierdziłam, że dawno nie jadłam babeczek. Bardzo smaczne, lekkie, babeczki cytrynowe.


Jedne z najlepszych jakie jadłam. Puszyste, miękkie, pełne smaku i aromatu. Wspaniale cytrynowe i ciekawe w smaku dzięki dodaniu likieru limoncello. Krem zagęściłam żelatyną, a zrobiłam go z białej czekolady i kremowego serka. Słodzik rozkruszamy, razem z proszkiem, i aromatem dodajemy do masy, znów miksujemy.


Białka z odrobiną soli ubijamy na sztywną pianę, następnie dodajemy do masy i delikatnie mieszamy. Masę wlewamy do foremek. W tym tygodniu znów jestem po niezłej przeprawie naukowej, więc tak dla odmiany koniec tygodnia trzeba sobie jakoś umilić. Co prawda wizja długiego weekendu w przyszłym tygodniu od razu wprawia mnie w lepszy nastrój, jednak przyjemności nigdy zbyt wiele.


Udekorowane są kremem serowym i skarmelizowanymi gruszkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty