piątek, 6 stycznia 2017

Babeczki z jabłkami

Pyszne, klasyczne muffiny z tartymi jabłkami i cynamonem. Dodatki te znakomicie uzupełniają smak i konsystencję ciasta, ale bez nich babeczki oczywiście również się udadzą. Przepis na muffinki z jabłkami. Proste, mocno wilgotne muffinki z kawałkami jabłek.


Muffinki są tak wilgotne, że spróbowałam je zrobić również w wersji bezglutenowej.

Glutenowe, czy nie obie wersje są bardzo smaczne. Aby się udały, niezbędne jest oddzielenie składników mokrych od suchych, a następnie połączenie ich w masę. Kruche babeczki z soczystym nadzieniem będą idealne dla osób ceniących sobie słodkie podwieczorki.


Zobacz, jak wykonać babeczki, którym trudno się oprzeć! Pokroić w kosteczkę, wymieszać z sokiem z cytryny i cynamonem. Mąkę wsypać do miski, dodać cukier, sodę, sól, wymieszać.


Mleko kokosowe z puszki wymieszać, odmierzyć potrzebną ilość, lekko podgrzać w celu uzyskania jednolitej konsystencji. Piekarnik nagrzać do temperatury 1stopni C.

Nektarynki (brzoskwinie) również pokroić w kostkę. Jabłka i nektarynki (brzoskwinie) umyć. W jednej misce wymieszać składniki , a w drugiej – składniki mokre. Możecie je też zjeść, nigdzie się nie ruszając. Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla.


Proste muffinki jabłkowe, czyli smak szarlotki z kruszonką w kilka chwil : ) Pyszne, wilgotne z dodatkiem aromatycznego cynamonu, sprawdzą się na każdą okazję. Racuchy z jabłkami - pulchniutkie i miękkie w środku. Babeczki sernikowe z kremem i owocami. Dodajemy jabłka z cynamonem i delikatnie, szybko łączymy z ciastem. Ciasto wlewamy do papierowych papilotek na muffiny lub foremek silikonowych.


Część jabłek możecie zostawić i ułożyć na wierzchu muffin, delikatnie wciskając w ciasto. Pieczemy w temperaturze 200°C przez minut. Dla mnie chyba kulinarnie to ulubiona pora roku.


Kiedy wstałam rano przed pracą zdążyłam na śniadanie przygotować pyszne muffinki z jogurtem, mąką razową i soczystymi jabłkami. Zachęcam do wypróbowania tego przepisu. Dzisiaj mam dla Was najlepszy możliwy przepis na babeczki z kefirem i jabłkami.

Idealny kiedy najdzie nas ochota na coś słodkiego i ekspresowego w przygotowaniu jednocześnie. Najlepiej smakują posypane cukrem pudrem wymieszanym z cynamonem. Migdałowe babeczki z jabłkami. Prosty przepis, a przygotowanie w miarę szybkie.


Polecam na co dzień do kubka gorącej herbaty. Dziękuję za wspaniały przepis, to moje ulubione babeczki zaraz po tych z ananasem. Polecane przepisy: babeczki z jabłkami Zobacz więcej. Wspaniałe muffiny z jabłkami, cynamonem i orzechowo - cukrową posypką. Na drugie śniadanie lub podwieczorek, szybkie do przygotowania, długo zachowujące świeżość.


Można się od nich uzależnić, są tak pyszne! Z podanego przepisu uzyskamy około babeczek. Bardzo polecam… (natchnienie znalazłam na stronie telegraph). Muffinki z jabłkami – Miałam dzisiaj ochotę na słodkie śniadanie. Pod ręką miałam jabłka i od świąt ciągle spore zapasy przypraw korzennych.


Upiekłam, więc puszyste, mięciutkie babeczki z jabłkami. W taki zimowy, chłodny poranek są wspaniałym dodatkiem do kawy. Pachną cudownie i są bardzo smaczne. Bogato nadziane babeczki kefirowe, z kawałkami jabłek i gorzkiej czekolady. Bardzo łatwe i szybkie do upieczenia muffinki z jabłkami i cynamonem.


Ciasto składa się z podstawowych składników, które zawsze znajdziemy w kuchni. Jeśli zmniejszycie ilość cukru do wykonania tego wypieku, to będą one również super słodką przekąską dla najmłodszych. Waniliowe babeczki z jabłkami. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam małe, szybkie wypieki. Idealne, gdy mają przyjść niespodziewani goście, idealne gdy nie mamy czasu na wymyślne ciasta, idealne od tak, do filiżanki kawy czy herbaty lub gdy po prostu rodzina ma ochotę na coś słodkiego.


Muffinki marchewkowe z jabłkami – bardzo dobre i szybkie w przygotowaniu babeczki. Marchewkę należy zetrzeć na grubej tarce lub malakserem. A jeśli jabłka pokroimy w kostkę, kawałeczki będą lepiej wyczuwalne.


Dodałam rodzynki i orzechy, dobra będzie też żurawina i słonecznik. Ostatnio nic tylko testuje nowe przepisy na babeczki i muffinki. Ostatnio upiekłam różne rodzaje i dwa przepisu zupełnie mnie nie zachwyciły.


Co upiec z jabłkami zamiast tradycyjnej szarlotki, a mamy na nią ochotę? Gdy nie mamy czasu na pieczenie ciasta, świetnym rozwiązaniem mogą być babeczki z jabłkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty