piątek, 6 stycznia 2017

Babeczki wilgotne

Robię te babeczki po raz kolejny – idealny sprawdzony sposób na zadowolonych gości i brak nerwów. Jeśli chodzi o wypieki jestem w tym temacie słabeuszem (lubię gotować, ale pieczenie jakoś często mi nie wychodzi i bardzo się demotywuję…. aczkolwiek co jakiś czas podchodzę na nowo do tematu) – przy tych babeczkach pozwalam sobie już eksperymentować ! Muffiny to babeczki, na których punkcie kilka lat temu wręcz oszalałam! Na pewno wiecie, jak robić muffiny ;-) Ale czy znacie przepis na muffinki, które są nie tylko pyszne i puszyste, ale też niebiańsko wilgotne w środku, takie że aż się rozpływają w ustach? Wilgotne babeczki z jabłkami i czekoladą 12.


Bogato nadziane babeczki kefirowe, z kawałkami jabłek i gorzkiej czekolady. Nadzienia jest tak dużo, że bałam się, czy delikatne ciasto nie upadnie pod jego słodkim ciężarem Nic z tych rzeczy, babeczk Zobacz więcej. To ulubione muffiny mojego męża. To świetna propozycja dla czekoladowych łasuchów.


Babeczki są miękkie, wilgotne. Trzymane pod przykryciem przez wiele dni utrzymują świeżość i idealnie nadają się do mrożenia. Potem tylko kilka chwil na rozmrożenie w mikrofali i można wkładać do śniadaniowego pudełka. Dzisiaj zrobiłam babeczki wg tego przepisu, wystarczyło na małych foremek i nie zmieściły się na raz do piekarnika, dlatego piekłam na dwie tury.


Oczywiście spróbowałam jeszcze gorące:) Pycha! Ale mam jedną uwagę – za drugim razem ustawiłam temp. Upiekłam wspaniałe czekoladowe babeczki, jedne z najlepszych jakie jadłam.


Fantastycznie smakują czekoladą i pięknie pachną. Na drugi dzień nadal świetnie smakują, są wilgotne, nie za słodkie, idealne. Film Muffinki Muffiny Mufiniątka - Pyszne babeczki z czekolad. Co zrobić, aby moje wypieki, szczególnie babki ,były wilgotne. Najczęściej ciasto wychodzi mi , kruszy się.


Babeczki wilgotne

Proste babeczki waniliowe to najprostszy i zarazem jeden z moich ulubionych przepisów – widać to z resztą po tym, jak często znajdziecie go na stronie w najróżniejszych odsłonach (np. w wersji czekoladowej lub z budyniem). W zależności od fantazji, dostępnych produktów lub czasu można z niego przygotować słodką przekąskę „na szybko” lub eleganckie babeczki na przyjęcie. Moim zdaniem -najlepsze jakie jadłam miękkie puszyste i długo zachowują świeżość. Z przepisu wychodzi szt. Cytrynowe babeczki z malinami to pyszny i szybki deser do popołudniowej, weekendowej kawki.


Te babeczki zawsze wychodzą i są niesamowicie wilgotne w środku i chrupiące z zewnątrz. Ten przepis na ciasto dopracowałam kilka lat temu i sprawdza się on w każdym przypadku. Moja rodzina i znajomi je uwielbiają. Często słyszę „Mamusiu, upieczemy babeczki? Dziś zapraszam Was na babeczki, w których składzie znajdziecie cukinię.


Tak, tak dobrze czytacie #128578; Gdy pierwszy raz je przygotowywałam obawiałam się smaku, ale pozytywnie się. Przepis na babeczki cytrynowe. Ciasto jest wilgotne, cytrynowe i nie za słodkie. Na wierzchu lekka, kremowa i delikatnie cytrynowa warstwa kremu z serka mascarpone i śmietany. Podobnie jak w przypadku innych przepisów podstawowych również ten można wzbogacić kremem (jak np. babeczki cappuccino), nadzieniem z owoców, wymyślną dekoracją (np. w babeczkach na urodziny) lub.


Do tej pory nie było na Kwestii Smaku przepisu na klasyczne muffiny czekoladowe! Już się poprawiam i uzupełniam :-) Mięsiste i wilgotne, z kawałkami roztapiającej się czekolady w środku, z chrupiącą skorupką na wierzchu. Znane są przepisy dietetyczne, na mąkach żytnich i pszennych razowych, dodające zdrowej energii na śniadanie. Generalnie są większych rozmiarów niż babeczki (szczególnie muffinki ze sklepu).


Babeczki wilgotne

Jak na mój gust, może i za bardzo cytrynowe, a za mało kokosowe (może użycie limonki byłoby bardzie zasadne), ale i tak na pewno do powtórki;) dziękuję za kolejny fantastyczny przepis! I udało się po przeszukiwaniach różnych przepisów znalazłam ten wyjątkowy. Dodane przez anulaw: Tylko o kuchni. W jednej większej misce mieszamy składniki ,w drugiej mokre. Wlewamy składniki mokre do suchych i bardzo szybko mieszamy łyżką tylko do połączenia składników(gwarancja lekkości po upieczeniu).


Zbyt długie i dokładne mieszanie spowoduje,że po upieczeniu będą twarde i zbite. Ten niesamowicie łatwy przepis daje wilgotne, smaczne babeczki malinowe, którym nie oprze się żaden członek Twojej rodziny ani przybyli goście. Szczerze mówiąc ja nigdy nie mogę poprzestać tylko na jednej! Uwielbiam wszystkie smaki muffin, ale muffinki malinowe są zdecydowanie na czele mojej listy.


Wspaniałą rzeczą podczas pracy z. Wyglądają może niepozornie, ale są bardzo wilgotne i bardzo czekoladowe (byłam na prawdę zdziwiona, że tak mała ilość czekolady może dać tyle smaku!). Oryginalnie jest to przepis na ciasto, ale podano też opcję babeczkową, więc to. Muffinki z bananami i czekoladą – Bardzo smaczne babeczki, mięciutkie, pachnące i bardzo sycące. Banany sprawiają, że ciasto jest bardziej wilgotne i aromatyczne.


Co więcej, z każdym dniem dojrzewa i babeczki są coraz lepsze. Witajcie, macie jakiś sprawdzony przepis na muffiny? Zależy mi na tym, żeby nie były.


Jest jeszcze lepszy niż poprzedni, bo babeczki wychodzą mięciutkie i delikatne. Do środka możecie wrzucać ulubione dodatki, a nawet za jednym razem zrobić każdą babeczkę inną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty