piątek, 27 stycznia 2017

Pasztet wieprzowy przepis

Pasztet wieprzowy przepis

Wieprzowinę ugotować z przyprawami. W rondelku na maśle zeszklić pokrojoną w grube plastry cebulę, dodać pokrojoną słoninę( dag ), dusić przez ok. Za to wczoraj zrobiłam taki pasztet. Dziś próbowaliśmy - wyszedł pyszny!


Mięso ugotować razem z marchewką do miękkości (około godziny, półtorej). Zmielić mięso dwukrotnie - ja to robię na drobnym sitku, ten drugi raz mielę na sitku do miele Zobacz więcej. Klasyczny pasztet wieprzowy Marchew, seler i pietruszkę obrać, umyć i pokroić na mniejsze cząstki. Mięso i boczek pokroić w większą kostkę i obsmażyć na smalcu na złoto-rumiany kolor. Cebulę obrać i pokroić w kostkę.


Podsmażone mięso i boczek przełożyć do dużego rondla, a cebulę wysmażyć na pozostałym ze smażenia. Ten przepis jest super, ale często także robię zapiekany pasztet wegetariański, z cieciorki, soczewicy oraz całego mnóstwa innych dodatków. W zasadzie można dodać wszystko, co ma się pod ręką. U mojej mamy i babci była tradycja, że pasztet domowy powstawał zawsze z okazji świąt, rodzinnych spotkań, uroczystości czy większych imprez. Najlepszy pasztet robi mama mojego męża.


Pasztet wieprzowy przepis

Klasyczny, prawdziwy, pachnący, o idealnej konsystencji i wspaniałym smaku. Podzielę się tym sekretnym przepisem, na pewno wielu z niego skorzysta w okresie przedświątecznym. Zapewniam, że tego pasztetu nikt się nie powstydzi.


Pyszny domowy pasztet wieprzowy to przysmak, który warto przyrządzać nie tylko jako świąteczną przekąskę, bo także na co dzień może być doskonałym dodatkiem do kanapek z warzywami i Sosem tatarskim WINIARY lub Majonezem Dekoracyjnym WINIARY. Domowy pasztet wieprzowy – wątróbka wieprzowa Ten konkretny pasztet jest wieprzowy, ale wg tego samego przepisu można zrobić drobiowy (kurczak, indyk, kaczka, gęś), zajęczy, z dziczyzny albo mieszany. Kilka lat temu mój szwajcarski kolega poprosił mnie o przepis na pasztet. Przez kilka lat przebywał w Polsce i bardzo mu smakowała polska kuchnia.


Pasztet wieprzowy przepis

A że ma smykałkę do gotowania i eksperymentowania to postanowił zmierzyć się z pasztetem. Tylko nie mógł zaleźć przepisu. A ponieważ chciałam, żeby był to pasztet do krojenia, a nie smarowania, to dodałam jajka i nie dodawałam wywaru bądź wody.


Składniki: Golonka 1-3. U mnie w domu robimy pasztety: na urodziny, na imieniny, na komunie, na Wielkanoc i na Boże Narodzenie #128578; Przygotowałam dla Was sprawdzone przepisy na pasztety na różne okazje. PASZTET – WYPRÓBOWANY I NAJLEPSZY PRZEPIS. Ja wiem, że domowy pasztet w słoiku nie jest nadzwyczaj popularny, zazwyczaj ludzie kupują ten w puszkach.


Kliknij, aby zobaczyć przepis. Aby pasztet dobrze wyszedł z keksówki należy spód blaszki ogrzać na sporym gazie. Pasztet całkowicie wystudzić. Domowy pasztet Pyszny pasztet wieprzowy to rewelacyjny przysmak, który warto przygotować nie tylko jako danie świąteczne, ale także na co dzień może stanowić świetną przekąskę. Z podanych składników wychodzą dwa średniej wielkości pasztety, ja zawsze jeden z nich wzbogacam o suszoną śliwkę, gdyż uwielbiam ten lekko słodkawy smak w mięsie.


Bardzo dokładny opis i zdjęcia krok po kroku pomogą Ci zrobić pyszny i bardzo zdrowy pasztet drobiowy dla Twoich dzieci i całej rodziny. I to jest przepis na pasztet? Ja od lat robię pasztet i nie mam żadnych problemów.


Podstawowy błąd to należy mięso do pasztetu odgotować, wątróbkę sparzyć, dodać przypraw według gustu, wywaru aby pasztet nabrał odpowiedniej konsystencji – i zapiekać w słoikach. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. W czym tkwi sekret pasztetu idealnego? Przepisy z kategorii pasztet wieprzowy.


Jak zrobić domowy, pyszny pasztet? Historyczną krainą pasztetu, a w zasadzie pâté, jest. Mamy przepis na pasztet idealny! A tu się jeszcze trafiła okazja w postaci urodzin mamy.


Jutro zjeżdża się rodzina więc wszystkiego jest suto. Nie tam, że od razu jak przyjechałem o 22. Mój tata ten pasztet robi przy każdej możliwej okazji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty