czwartek, 12 stycznia 2017

Przyślij przepis faworki

Dodaj przepis, a zyskasz szansę publikacji w naszych magazynach i wygrania 10 zł lub nagrody rzeczowej. Filtrowana woda prosto z kranu. Faworki, nazywane też chrustem, są zazwyczaj podawane w okresie karnawału i na Tłusty Czwartek. Aby przyrządzić te chrupiące ciastka w kształcie kokardki, przesiej przez sito i pomieszaj składniki.


Następnie dodaj do nich mokre produkty, m. Być może dlatego chrust cieszy się tak dużą popularnością w Tłusty Czwartek :-) Ciasto na faworki nie zawiera drożdży, sody ani proszku do pieczenia. Jest kruche i lekkie dzięki wtłoczonemu w nie powietrzu podczas wałkowania. Zrobiłam faworki dokładnie wg przepisu, tzn.


Delikatne i lekkie faworki bez konieczności wybijania ciasta wałkiem? Wypróbujcie ten przepis! Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na delikatne faworki chrust. Róże są efektowniejsze od faworków. Róże przygotowuje się z trzech do pięciu krążków, które skleja się razem i smaży jak faworki, na głębokim oleju.


Po usmażeniu każdą różę posypuje się cukrem pudrem i dekoruje dżemem lub wiśnią z konfitury. Najczęściej sięgamy po nie w karnawale. Ten przepis na faworki nie zawiera spirytusu.


Jest to również przepis na faworki bez śmietany. Jeśli lubisz smażyć i piec takie słodkości, to polecam Ci również mój najlepszy przepis na mini pączki serowe. Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy!


Ciasto kroimy najpierw na paski o szerokości ok. Ja robię na oko tak, aby faworki ładnie wyglądały;)). Każdy kawałek nacinamy w środku i przez nacięcie przekładamy jeden koniec.


Faworki smażymy na rozgrzanym tłuszczu z obu stron na złoty kolor. Zamiast smażyć pączki na oleju można upiec je w piekarniku. Będą to wtedy pączki odchudone. Do ich przygotowania wykorzystałam mój ulubiony przepis na pączki mojej mamy.


Przyślij przepis faworki

Pączki wychodzą delikatne i mocno puszyste. Przepis na pączki pieczone. Kto jeszcze ich nie smażył w karnawale, dzisiaj będzie mógł nadrobić ;-).


Róże karnawałowe wykonujemy według takiego samego przepisu jak faworki. Inny jest tylko sposób ich formowania. Aby dodać przepis, musisz zalogować się do platformy WordPress. W Tłusty Czwartek moja babcia smaży róże karnawałowe, do których nakłada potem „ociupinkę” własnoręcznie przygotowanej konfitury z róży.


To tradycyjny wypiek w naszej rodzinie. Choć moja mama częściej przygotowuje faworki, ja wolę faworyzować róże na karnawał, zwłaszcza z babciną konfiturą. Tym razem, we własnej kuchni, zastąpiłam ją równie dobrze dopasowanym i. Artykuły na temat: faworki-chrusty bardzo kruche na piwie. Jak zrobić idealne faworki? Te pyszne słodkości dotarły do nas z Litwy.


Już niedługo tłusty czwartek, który - jak wiadomo - pączkami stoi. Ale z karnawałem kojarzą się też faworki. Kliknijcie w galerię, poznajcie najlepsze przepisy na faworki i zróbcie je, zanim skończy się karnawał! Ciasto masykrycznie lepi się do rąk, ale wystarczy zwilżać wodą ręce i po problemie. Ja dżem pakowałam do surowych kulek i smażyłam na wolnym ogniu, zakalca brak.


Przyślij przepis faworki

Przyślij nam przepis na twoją ulubioną potrawę. Smaczne i dość szybkie w przygotowaniu. Bardzo łatwy przepis na faworki. Polecam nie tylko na Tłusty Czwartek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty