czwartek, 26 stycznia 2017

Ciasto szefowej

Ciasto szefowej

Z każdej wałkujemy cienki placek i pieczemy go w temp. Masa budyniowa: 3ml mleka gotujemy z cukrem i cukrem wanilinowym. W pozostałym mleku mieszamy mąki i dodajemy do gotującego się mleka. Kruche ciasto z masą, z dodatkiem kokosu. Pierwszy i ostatni raz to ciasto przygotowałam kilka lat temu nie zapisując nawet receptury.


Ciasto szefowej

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto szefowej. Nie wiem skąd taka nazwa dla tego ciasta, ale tak jest w przepisie, który przywiozłam od mojej Mamy, więc tak też i ja podaję. Brzmi to trochę zagadkowo, a tak naprawdę jest to biszkopt z masą budyniową, kajmakiem i bitą śmietaną. Angelę poznałam na innym portalu , dopiero jak skomentowałam jej ciasto, to okazało się, że to moja koleżanka w innego miejsca w sieci.


Chociaż coraz częściej możemy spotkać potrawy łączące ciasta z warzywami, to jednak zazwyczaj do domowych wypieków dodajemy smaczne i zdrowe owoce. Takie klasyczne zestawienie świetnie sprawdza. Ja lubię wersję na biszkopcie, bo można zrobić ją w tortownicy i wychodzi mini torcik Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Kociołek Iwony.


Ciasto szefowej

Ciasto wychodzi lekkie i puszyste. CIASTO SZEFA - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Witam potrzebuje przepisu na placek ptasie mleczko z jagodami na biszkopcie szukałam ale nie moge znalesc moze ktos ma w swojich zbiorach. Z podanych składników zagnieść ciasto i wyłożyć na prostokątną blachę wyłożoną papierem do pieczenia, bądź posmarowaną masłem. Mleko, cukier, cukier waniliowy i masło zagotować.


Mąkę rozrobić z odrobiną zagotowanego mleka, i dodać do całości szybko mieszając. Gotowe ciasto przelać do prostokątnej formy ( standardowa blaszka) wyrównać. Ostudzić i przekroić na pół. Najlepsze przepisy na ciasta bez pieczenia w jednym miejscu. Zobacz sprawdzony przepis na przepyszne tiramisu, ciasto bit, sernik na zimno, lodowiec, czy ciasto raffaello i wybierz ciasto dla siebie.


Przepis na to ciasto znalazłam w jakiejś gazetce. Troszkę zmodyfikowałam i powstało to ciacho. Podczas pieczenia uwalnia się wspaniały zapach. Dobrze ze dziś tutaj zagladnelam. Już wiem jakie będę robila ciasto na swieta.


W składnikach jest wszystko co lubie. Mak już kupiłam w zeszłym tygodniu. Jak upieke to dam znac jak ciasto smakowalo. Choćbym nie wiem ile razy powtarzała, że to ciasto zrobiło się już nudne – NIE i koniec, musi być.


Jeśli na stole gości kilka ciast, delikatnie sugeruję zjedzenie ciasta szefowej na samym końcu, gwarantuję, że po kawałku nie ma się ochoty na nic więcej z dodatkiem cukru :). Będzie też trochę ciast bez pieczenia i przepisów na świąteczne wypieki. Następnie ułóż warstwę herbatników posmarowanych kajmakiem , a na to warstwę suchych herbatników.


Ubij drugą śmietanę z fixem oraz łyżką cukru pudru (lekko czubatą) i nałóż na. TRADYCYJNE DOMOWE CIASTA – NAJLEPSZE PRZEPISY. Stworzyłam listę przepisów z najlepszymi, tradycyjnymi, domowymi ciastami. Robi się je szybko – pomimo, że ciasto trzeba zagnieść.


Jest po prostu doskonałe. Sernik szefowej , czyli to, co lubimy najbardziej w jednym. Pyszne i dosc proste ciasto. Tortownica to idealna forma dla mojej rodzinki. Juz kiedys o tym wspominalam.


Ciekawa nazwa ciasta, nawet nie wiem skąd się wzięła, przepis dostałam w pracy od mojej szefowej. Naprawdę pyszne i błyskawiczne w przygotowaniu. Przepisy kulinarne na ciasta i słodkości - Smakołyki, ciasta, słodkości - jeśli to jest to od czego nie możesz się opędzić czym prędzej wybierz tę kategorię. Nasze przepisy na pewno zachwycą Twoich gości. Zagnieść ciasto, podzielic na dwie części, upiec w miarę cienkie placki.


Bydyń: ze wszystkich składników ugotowac budyń, wychodzi dośc tłusty i gęsty - taki ma być. Przełożyc na upieczone ciasto, szybko wyłożyć herbatnikami i karmelem, na koniec - śmietaną. Idealne świąteczne ciasto, ciasto na imieniny, ciasto przekładane z kremem. Zemsta Teściowej - czyli smaczne ciasto z dziwną nazwą :) Podobno chodzi o to, że twórczyni ciasta (teściowa) dodała w gniewie do ciasta niewydrylowane wiśnie, żeby zięć się męczył przy jedzeniu.


Twoją przesyłkę doręczymy w wybranym przez Ciebie terminie! Datę dostawy wybierzesz w koszyku. Na ten rok zaplanowałam sobie spędzać mniej czasu w kuchni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty