wtorek, 31 stycznia 2017

Zwykle babeczki

Dodane przez Julie w: Tylko o kuchni. Poszukuje fajnego, nie trudnego przepisu na babeczki, bułeczki drożdżowe. Proste babeczki waniliowe to najprostszy i zarazem jeden z moich ulubionych przepisów – widać to z resztą po tym, jak często znajdziecie go na stronie w najróżniejszych odsłonach (np. w wersji czekoladowej lub z budyniem). W zależności od fantazji, dostępnych produktów lub czasu można z niego przygotować słodką przekąskę „na szybko” lub eleganckie babeczki na przyjęcie. Są miękkie i delikatne, występują w najróżniejszych odmianach.


Możesz je przygotować z dodatkiem ulubionych owoców lub czekolady, a także w wariancie wytrawnym, na przykład z szynką i serem żółtym lub szpinakiem i fetą. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na zwykłe babeczki. Najlepsze przepisy na mini wypieki: muffiny, muffinki, babeczki. Pieczone w formie na muffiny smaczne małe deserki, idealne na przyjęcia, imprezy, spotkania ze znajomymi jak i na dziecięce uroczystości.


Wśród nich muffiny czekoladowe, marchewkowe, cytrynowe, jogurtowe, z owocami: śliwkami, malinami, porzeczkami i jagodami. Kruche babeczki z kremem i owocami, babeczki kajmakowe i makowe. Przepis na proste babeczki czekoladowe to bliźniacza wersja babeczek waniliowych, oprócz gorzkiego kakao warto dodać do nich małe kawałki czekolady lub czekoladowe dropsy. Podobnie jak w przypadku innych przepisów podstawowych również ten można wzbogacić kremem (jak np. babeczki cappuccino), nadzieniem z owoców, wymyślną dekoracją (np. w babeczkach na urodziny) lub. Czekoladę i masło rozpuścić razem na parze.


Często pokazuję Wam dekorację muffinek, babeczek, cupcakes, ale żebyście nie musieli szukać, to dzisiaj najlepszy, bazowy przepis na muffiny. Jest jeszcze lepszy niż poprzedni, bo babeczki wychodzą mięciutkie i delikatne. Do środka możecie wrzucać ulubione dodatki, a nawet za jednym razem zrobić każdą babeczkę inną. Za pomocą odpowiednich dekoracji nadasz im kształt kojarzący się z wyjątkowymi świętami. Babeczki to idealny sposób na wielkanocne słodkie przekąski.


Udowadnia to przepis na wielkanocne babeczki króliczki. Ich przygotowywanie rozpocznij od spodów do miniwypieków. Wystarczy, że wszystkie niezbędne składniki – kostkę do.


Zwykle babeczki

Wtedy idealnym rozwiązaniem są dla ciebie babeczki i muffinki. Taka babeczka to ciasto w miniaturze – idealna na gryza, czy dwa. Na upartego prawie każde ciasto dasz radę upiec jako babeczki – zwykle trzeba zrobić po prostu mniej ciasta i już. Do tego musisz oczywiście zmniejszyć czas pieczenia, bo babeczki pieką się znacznie. Według najprostszego przepisu na muffinki przygotowanie ciastek nie zajmuje więcej niż pół godziny.


Dzięki temu miękkie babeczki to idealny pomysł na poczęstunek dla niezapowiedzianych gości. Wczoraj Święto Niepodległości a dziś niedziela. Na dworze zimno a pogoda nie zachęca do spacerów. W ten dzień najlepiej usiąść przed tv, zjeść coś dobrego i najlepiej szybkiego w wykonaniu.


U nas dziś królują najzwyklejsze babeczki upieczone w pół godziny. Serwuję je zwykle w papilotkach, więc pomyślałam, że zaliczają się do babeczek. Sernikowe babeczki(z serka homogenizowanego) powstały z potrzeby chwili. Jak to zwykle u mnie bywa stworzyłam coś z niczego. Jestem 13-letnią dziewczyna która kocha piec.


Robie te babeczki raz i zamiast tego masła mam kasię do pieczenia ponieważ moje zwykle masło gostyńskiego sie skończyło. Nie dodałam sody oczyszczonej tylko jedna płaska łyżeczkę proszku do pieczenia. Niestety nie byly sukcesem co do smaku.


Zwykle babeczki

Rolę dodatków i dekoracji pełnią zwykle świeże owoce, a czasem także orzechy, bakalie, pokruszone ciasteczka i inne posypki. No czasem tak jest, że chodzi za nami COŚ słodkiego. Oto przepis na szybkie babeczki kryzysowe, takie które możesz zrobić gdy chcesz, gdy wpadają goście, gdy masz ochotę na coś słodkiego.


Przepis wypróbowałam, babeczki wyszły pyszne do tego stopnia że zjadły się w jedno popołudnie i następnego dnia upiekliśmy kolejną porcję, a moje dzieciaki dzielnie pomagały w przygotowaniu ciasta. Jednak za pierwszym i drugim razem wyrosły mi jakoś krzywo mimo że starałam się równo nakładać ciasto w silikonowe foremki. Proste wykonanie - do ubitego jajka dodajemy mąkę, proszek do pieczenia, jogurt i trochę roztopionego masła, następnie miksujemy do połączenia się składników. Koloru dodaje truskawkowy jogurt, ale sprawdzi się też zwykły biały jogurt naturalny.


Babeczki, z angielskiego cupcakes, to po prostu miniaturowe ciastka serwowane dla jednej osoby. Pieczone najczęściej w papierowych albo aluminiowych foremkach. Doskonałe na przyjęcia, imprezy okolicznościowe czy jako smaczna przekąska do szkoły bądź pracy.


Ich pieczenie jest proste i przyjemne. Swoje babeczki upiekłam na prośbę córki, powstały dosłownie w kilka chwil. Córcia spytała: mamo zrobisz mi babeczki do szkoły, ale takie zwykłe? Na muffinki nie mam, jakoś nie jestem fanką, ale mam sprawdzony przepis na babeczki, jeśli ktoś lubi cytrynę.


Musisz wejść na moje wypieki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty