wtorek, 5 września 2017

Fajny przepis na pierniczki

Fajny przepis na pierniczki

Fajny przepis na pierniczki. Proszę o jakiś przepis na pierniczki do którego nie trzeba dużo miodu,bo mam tylko pół słoiczka. Kiedy uzyskasz jednolitą konsystencję, rozwałkuj ciasto na stolnicy na grubość około mm. Wykrawaj foremkami ciasteczka i układaj je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.


Zachowaj między nimi odstępy, ponieważ w trakcie pieczenia pierniczki nieco urosną. Wstaw blaszkę do piekarnika rozgrzanego do 1stopni na około minut. Przepis na świąteczne kruche pierniczki.


Wspaniała ozdoba na święta Bożego Narodzenia. Ciasto dobrze się formuje, nie rośnie zbytnio podczas pieczenia, a wycięte formy nie odkształcają się. Dzisiaj zapraszam po przepis na najlepsze pierniczki świąteczne! Na każdą okazję - Wigilię Szkolną czy do pracy, dla dzieci i znajomych.


Anna Starmach i poleca swój przepis na proste, szybkie pierniczki na Boże Narodzenie. Korzenne, kruche pierniki będą nie tylko pyszną przekąską do herbaty, ale też uroczą ozdobą stołu. Oto przepis na pierniczki świąteczne Anny Starmach. Jeśli szukacie przepisu na pierniczki, to to jest właśnie najlepszy przepis.


To klasyk z rodzinnego notesu, myślę, że w wielu domach bardzo popularny, co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że najlepszy. Lidia, ja mam podobne ciasto, dzis bede robic pierniczki, to podam tez przepis, ale tez musi byc w lodòwce. Bożonarodzeniowych przepisów. Dziś przepis na pierniczki znaleziony na forum cincin.


Ciastka robi się w ekspresowym tempie, a w piekarniku za sprawą drożdży rosną jak oszalałe! U nas, na pewno na stałe, zagości on w domu i będziemy co roku z niego korzystać. EDIT: Rzeczywiście, tak się stało co roku robimy te pierniczki.


Dacie jakiś fajny przepis na pierniczki ? Ciasta zostało mi jeszcze na trochę pierników, także pobawiłam się trochę, zrobiłam parę piernikowych sów,kotki, misie :-) Na prezent najlepiej robić duże pierniczki, ja szukam w internecie interesującego mnie wzoru, powiększam go i odrysowuję na kartce, wycinam, a potem kładę na rozwałkowanym cieście i wycinam nożykiem. Strasznie się bałam tego, czy pierniki wyjdą miękkie. Prosty przepis na pierniczki. Bardzo proste i pyszne pierniczki z przyprawami korzennymi.


Polecam tworzyć własne kompozycje przypraw do pierniczków. W moim przepisie na pierniczki świąteczne znajdziecie nie tylko cynamon i kakao, ale i kolendrę oraz czarny pieprz. Włącz palnik na średnią moc i wykonując okrężne, powolne ruchy zrób brązowy karmel – ważne aby nie mieszać łyżką (im cukier bardziej się skarmelizuje, tym pierniczki będą ciemniejsze).


Dobry, sprawdzony przepis na świąteczne pierniki jest jak skarb - wraca się do niego co roku, by przygotować pyszne, korzenne ciasteczka na Boże Narodzenie. Jedyne co to wydaje mi się że z tego przepisu wychodzi bardzo dużo tego ciasta. Można trochę mniej wlać do form, to będą lepsze warunki do wypieczenia, a ciasto lżejsze.


Niemniej, dziękuję za przepis! Kolorowe świąteczne pierniczki dojrzewające po upieczeniu, z lukrem lub polewą czekoladową. Sprawdzony przepis na pierniki na Święta, łatwe i pyszne, z miodem i korzennymi przyprawami.


Piekłam już pierniczki z marmoladą (pyszne!) , a teraz postanowiłam , że wypróbuję jakiś szybki przepis na cienkie pierniczki ozdobne. To , czego szukałam , znalazłam na forum CinCin. Pierniczki świąteczne - przepis na pierniki na choinkę i nie tylko.


Pierniki są rzeczywiście szybkie i proste do zrobienia (pomijam samo ozdabianie , bo to już inna bajka). Piekłam je dzisiaj z synem, mały miał przy tym świetną zabawę. Niestety zjadł już połowę tego co upiekliśmy, więc do Świąt chyba ciasteczka nie doczekają. Mam uwagi tylko do przepisu na lukier, wg mnie nie ma potrzeby przygotowywania takiej ilości jak w przepisie.


Upieczone pierniczki dekorujemy i przekładamy do szczelnie zamykanych puszek. Puszki nie wypełniamy po brzegi. Na wierzch, na pierniczki kładziemy kawałek folii aluminiowej, a na folii umieszczamy kawałek skórki z jabłka (ok. cm.). Co kilka dni wymieniamy skórkę na świeżą, robimy to do chwili gdy pierniczki będą bardzo miękkie. Aromat temu wypiekowi nadaje mieszanka przypraw – można wsypać gotową albo samodzielnie zemleć cynamon, kardamon, goździki, imbir, odrobinę gałki muszkatołowej.


Fajny przepis na pierniczki

Można je też dowolnie dekorować czekoladą lub lukrem. Szukasz przepisu na pierniczki świąteczne - trafiłeś najlepiej! Dziś chciałabym Wam przedstawić świetny przepis na rewelacyjne pierniczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty