piątek, 1 września 2017

Prosty makowiec

Składniki mokre: jajka, żółtka, śmietanę i roztopioną margarynę ucieramy. Do miski wsypujemy mąkę z proszkiem do pieczenia, kaszę manną i cukier. Dodajemy stopniowo wymieszane składniki. MIksujemy na gładkie ciasto. Do tego cudownie wygląda na Świątecznym stole.


Nadaje się do dłuższego przechowywania, zatem można przygotować go z wyprzedzeniem. Jest łatwiejsze, mniej pracochłonne, a największy atut - jeszcze smaczniejsze. Przedstawiam mój prosty przepis na makowiec zawijany z ciasta drożdżowego. Ciasto idealne również dla tych, którzy obawiają się ciasta drożdżowego.


Jeszcze nie wiem, ale moje serce na pewno krąży wokół tego ciasta. Witam makowiec zawsze mi peka przejrzalam komentarze i mysle, ze z tych dwoch powodow ktore najczesciej Pani podaje to mam za cienki rozwalkowane ciasto, ciasto walkuje na wymiar 35×czy zatem zrobic troche mniejszy prostokat? Mięciutki i bardzo wilgotny, tradycyjny makowiec zawijany. Kruche ciasto z tego przepisu jest bezbłędne, do tego masa makowa, wykończenie z kruchego ciasta i gotowe.


Popularny wypiek na Boże Narodzenie i Wigilię. Z przepisu wychodzą aż makowce. Jeśli to zbyt duża ilość, to można nadmiar zamrozić. Zapraszam dzisiaj na pyszny makowiec z serem na kruchym cieście.


Do jego przygotowania użyłam gotowej masy makowej z puszki. Przepis na makowiec zawijany. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Kuchnia na dorobku.


Prosty makowiec

PROSTY Pyszny MAKOWIEC z Serem – Dzień dobry! Skip to content Świąteczny makowiec bezglutenowy – banalnie prosty i szybki Chwilę mnie nie było… Ta bywa z dwoma malu Zobacz więcej. Równo rozkładamy masę makową i pozostawiamy wolne brzegi z każdej strony, wystarczy ok cm. Przed nami ostatnia prosta, zwijamy. Tylko trzy składniki potrzebne są do jego przygotowania!


Szybki i bardzo prosty przepis na makowiec z gotowej masy z puszki. Pyszne, kruche ciasto, a w środku domowa masa makowa z bakaliami. Klasyczny, smaczny i prosty makowiec. Ciasto jest bez mąki pszennej, zawiera tylko trochę mąki ziemniaczanej. Warto samodzielnie przyrządzić to pyszne ciasto, zwłaszcza że nie jest to takie trudne.


Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców. Rolada długo zachowuje swoją świeżość, więc możecie ja przygotować nawet do dni przed planowanym podaniem. Prosty makowiec z kruszonką przygotowuje się łatwiej i szybciej. Czasu na pieczenie nie miałam wczoraj nic a nic. Między jednym telefonem a drugim, ze słuchawką przy uchu, wymieszałam jednak i jest.


Dziś dzielę się z Wami bardzo starym, prostym przepisem na makowiec. A na mak i śledzie jak raz przychodzi ochota jesienią i zimą, znacie to? Oto kolejny przepis na makowiec świąteczny i nie ostatni. Makowiec – prosty przepis Lubicie makowce? Możecie go przygotować dosłownie w kilka chwil (nie licząc czasu pieczenia czy chłodzenia ciasta ;)).


Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Najlepszy makowiec na kruchym spodzie, z lukrową dekoracją z kandyzowanej skórki pomarańczowej. U mnie pojawił się na stole świątecznym, do przepisu bardzo chętnie wrócę w przyszłości :-). Idealnie wilgotny, mięsisty, bezproblemowy w pieczeniu. Szczególnie ważny jest dodatek czekolady, dzięki niej zwykły makowiec przybiera postać dość wykwintnego torciku makowo - czekoladowego.


Wszystko miksujemy razem i pieczemy! Jeśli tak, to koniecznie wypróbujcie ten przepis. Poszukujecie przepisu na klasyczny makowiec, który zawsze się udaje i nie wymaga dużo pracy? Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na biszkoptowa rolada makowa – prosty makowiec. Polecam Wam gorąco, z tym przepisem już nie możecie powiedzieć, że nie umiecie robić makowca.


Prosty makowiec

Ciocia robiła najlepszą babkę drożdżową, a makowiec zawsze robiła babcia. Tak wspaniałego i ekspresowego przepisu jeszcze nie spotkałam. Zamiast mleka sojowego, które nie do końca uważam za zdrowe, dałam migdałowe, razem z pulpą po zblendowaniu. Mój pierwszy makowiec, powinnam dodać. Nie jestem z niego do końca zadowolona.


Popękał, nieznacznie co prawda, ale jednak. Wyszedł troszkę za suchy, ale może to była wina gotowej kupnej masy makowej, bo niestety takiej użyłam, ze względu na brak maszynki do mielenia. Zawsze wychodzi i pięknie wyrasta a do tego cudownie smakuje i długo zachowuje świeżość.


Jest bardzo prosty i szybki do przygotowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty