wtorek, 19 września 2017

Proporcje na biszkopt

Czy biszkopt upiecze się na mące orkiszowej typ 500? Czy lepiej z tą mąką użyć przepisu z proszkiem do pieczenia? Jak z jajkami przepiorczymi? Procz tego że, dość pracochlonne jest oddzielanie, ale piana już mi wychodziła.


Proporcje na biszkopt

Biszkopt idealny - jakie proporcje składników? Przepisy, których może dotyczyć porada. Mąka o Zdecydowanie moja ulubiona to mąka pszenna „Basia Tortowa Extra” typ 40 jest miałka, lekka, delikatna i nie obciąża masy biszkoptowej jak np. Mam zamiar upiec ten biszkopt, ale w tortownicy o średnicy cm.


Z przelicznika wynika, ze nalezy użyć ponad jajek, a przeciez tyle nie ubiję jednym mikserem. Czy mogę w takim razie upiec jeden biszkopt np. Pytanie brzmi jak długo piec taki biszkopt, bo będzie płytszy? Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest!


Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo smaczny. Zaczynam od przepisu na biszkopt idealny, a w innych wpisach znajdziecie kilka propozycji na wykorzystanie biszkoptu. Dodane przez emaw: Tylko o kuchni. Chcę z tego przepisu upiec biszkopt na pierwszy (własnoręczny) tort dla mojej córeczki.


Jednak mam tylko tortownicę cm. Czy mogłabyś mi podać dokładne proporcje na taka formę, bo nie chciałabym czegoś schrzanić. W końcu to pierwsze urodziny mojego skarba – i mój pierwszy tort w życiu. Aby zrobić biszkopt w innym kolorze, np.


Wówczas bardzo często dodaje się również szczyptę proszku do pieczenia. Najczęściej szykujemy duże torty. Popularny jest również biszkopt na tort prostokątny. Witam czy mogłabym prosić o proporcje na biszkopt do toru o średnicy 28cm? Niedługo córka obchodzi urodziny i jak co roku piekę jej sama tort, tylko w tym roku będzie większa ilość gości, także muszę zrobić większy tort w tortownicy 28cm.


Chodzi o konkretne ilości. Proporcje poszczególnych składników nie zmieniają się. Na dużą rortownicę można użyć lub jajej. Zależy, jakiej wysokości ma być biszkopt. I odpowiednio należy zmniejszyć ilość pozostałych składników.


Proporcje na biszkopt

Można zwiększyć proporcje. Oczywiście same grzałki. Ja włączam piec na samym początku, gdyż biszkopt robi się bardzo szybko i nie można go zostawiać i czekać aż piec się nagrzeje. Przelicznik foremek – biszkopt waniliowy i kakaowy. Podczas pieczenia biszkoptu często mam problem z wielkością formy, ilością jajek i pozostałych składników.


Jeżeli i wy macie takie same doświadczenia zapraszam na prosty przelicznik foremek – biszkopt. Jeśli tort będzie jedzony w sobotę, to biszkopt można upiec już we wtorek. Do krojenia używam noża strunowego, dzięki czemu nie mam poszarpanych blatów. Cukier dodajemy do sztywnej piany. Dziś trochę podstaw – przepis na biszkopt kakaowy – ten wynalazłam na Moich Wypiekach i już wielokrotnie wypróbowałam – nigdy mnie nie zawiódł #128578;.


Proporcje na biszkopt

Na swoje potrzeby stworzyłam sobie tabelkę przelicznikową składników na różne moje foremki i powiesiłam sobie na lodówce, abym nie musiała za każdym razem sobie tego liczyć. Moi drodzy, mam małą tortownicę (średnia cm) - chcę upiec Rodzicom biszkopt z truskawkami - żeby go zjedli w ciągu najdalej dni. Kolejny sprawdzony przepis na biszkopt.


Wystarczy pamiętać o kilku prostych zasadach. Może mieć wiele smaków, np.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty