poniedziałek, 11 września 2017

Przepis na muffinki z bananem

Przepis na muffinki z bananem

Dziś mam dla Was przepis inspirowany muffinami, które mój mąż pomimo mrozu przyniósł mi na wczesne śniadanie w Nowym Jorku. Puszyste, lekko wilgotne, duże babeczki bananowe z dodatkiem orzechów włoskich kupione w budce koło hotelu. Mój polski wariant to nieco zmodyfikowany przepis na proste muffinki bananowe, które można. Trzeba było odpowiednio ugościć nawiedzających nas współpracowników - stąd poniżej przepis na coś prostego, szybkiego w przygotowaniu i poręcznego w konsumpcji.


Przepis na muffinki z bananem

Składniki na babeczek z blachy na muffinki: 1¾ szkl. Banany sprawiają, że ciasto jest bardziej wilgotne i aromatyczne. Wspaniałym wykończeniem są kawałki czekolady, która urozmaica smak i dobrze smakuje z bananami.


Chcesz podzielić się swoimi przepisami? Gorąco zapraszam do przesyłania ich do mnie. Mąkę przesiać z proszkiem do pieczenia. Dodać pozostałe składniki i wyrobić na jednolitą masę. Orientacyjne składniki na sztuk.


Przepis na muffinki z bananem

Dodane przez lamiaw: Tylko o kuchni. Tłuszcz utrzeć z cukrem, następnie dodawać kolejno jajka, cały czas mieszając. Następnie dodać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i delikatnie mieszać. Na koniec obrać banany, rozgnieść widelcem , skropić sokiem z cytryny i dodać do masy. Polecane przepisy: Owsiane muffinki z bananem.


Bardzo proste a przede wszystkim pyszne muffinki. Połączenie jabłka i masła orzechowego daje. Wyrosły fajne, miękkie, mokre, płatki owsiane (górskie) wcale się nie wybijają, zmiękły i scaliły się z ciastem, choć nadal są wyczuwalne. Cudowne babeczki, będę próbować zrobić jeszcze mniej kaloryczną wersję.


Chociaż, jak przystało na prawdziwego łakomczucha, nie ma słodyczy, których nie lubię. Zachęcam was do wypróbowania mojego ulubionego przepisu na muffinki bananowe. Czekoladowe muffinki z bananem Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej i studzimy. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Przepisy z kategorii muffinki bananowe. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Bardzo lubię ten przepis – muffinki z bananów piekłam już na mleku kokoswym, orkiszowym i krowim. Zamiennie stosowałam mąkę pszenną z orkiszową tortową i zawsze pięknie wychodziły.


Odradzam stosowanie papierowych papilotek, bo ciężko odchodzą od babeczek. Ponadto moje jadalne kwiaty i pyszne jadalne chwasty. Wydrukowałam sobie ten przepis świetlne lata temu i wczoraj w ramach czyszczenia lodówki postanowiłam spróbować. Dobrze, że nie czytałam (tym razem) komentarzy, bo może bym zrejterowała ;) Wyszły, nic a nic zakalca, z tym że ja miałam biały ser w kawałkach, nieco go tylko rozdrobniłam widelcem przy mieszaniu z żółtkiem, więc moje wyszły jakby bardziej piętrowe - na dole. Miodowe muffinki z gruszką i bananem Do dużej miski wsypujemy mąkę, proszek do pieczenia i sodę, mieszamy.


Kolejna propozycja na szybkie babeczki. Tym razem z dodatkiem budyniu i banana. Wszystkie składniki wystarczy wymieszać widelcem, a następnie wypełnić masą papilotki lub formę do pieczenia muffinów.


Podajemy przepis na muffinki z bananami Ewy Wachowicz z programu Ewa gotuje. Bananowe muffinki podawaj z bitą śmietaną lub cukrem. Babeczki bananowe dzięki owocom są wilgotne, puszyste i bardzo aromatyczne. Warto zrobić muffiny Ewy Wachowicz na szybki deser do kawy.


Oto oryginalna receptura. Szybko się je robi oraz można je wszędzie ze sobą zabrać. Mięciutkie, delikatne smaczne i zdrowe - tak najkrócej można opisać muffinki.


Muffiny to nasze ulubione fit przekąski. Czas na muffinki owsiane z bananem, które wzbogaciliśmy jabłkami, borówkami i żurawiną. Od tego czasu zaczęła się moja przygoda z WielkimŻarciem, a same babeczki robiłam wielokrotnie. Finał był zawsze taki sabardzo szybko znikały smakując wszystkim.


Zwykłe, waniliowe muffinki z kawałkami czekolady. Proste i szybkie do przygotowania. Uwielbiane przez dzieci. Połączyłem zawartość obu misek i dokładnie wymieszałem. W drugiej wymieszałem śmietanę, mleko, jajo i rozpuszczone masło.


Pół banana pokroiłem na bardzo drobne kawałki, to samo zrobiłem z wszystkimi rodzajami. Jeszcze wiórki kokosowe i czekolada – z takich składników może wyjść tylko coś smacznego. To mój ulubiony przepis na muffinki dla dzieci, przygotowuję większą ilość, zamrażam i czasem dodaję do.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty