wtorek, 22 maja 2018

Leczo z kabaczka na zimę

Leczo z kabaczka na zimę

Leczo do słoików na zimę. Jak zrobić leczo na zimę? Zwykle robię z niego leczo i część wkładam do słoików na zimę, ostatnio zapiekałam w piekarniku z beszamelem, znalazłam przepis na bigos z kabaczka, ale to z kiełbasą, a ja nie jem mięsa. Lista przepisów na leczo z kabaczka na zimę z polskich blogów kulinarnych.


Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Mam zapytanie do bardziej doświadczonych niż ja:) Otóż mam na działce baaardzo dużo kapusty wczesnej i zastanawiam się czy z takowej można robić sałatki na zime? Czy wogóle po przetworzeniu jest różnica czy to wczesniejsza czy. Polecane przepisy: leczo z kabaczka na zimę Zobacz więcej.


Oryginalne leczo to papryka, cebula i pomidory. Ja dodaję jeszcze kabaczka i. Moja znajoma robi kabaczka, który smakuje jak ananas. Można też zrobić bazę do leczo w słoiczki na zimę. Słoiki zakręciłam i odstawiłam do góry dnem do wystudzenia. Następnego dnia pasteryzowałam je przez ok.


Po otwarciu słoika do takiego lecza dodaję zawsze pokrojone w plasterki odtłuszczone parówki i podaję z ugotowanym na sypko ryżem. Obfite plony kabaczków zmobilizowały mnie do zrobienia z nich zapasów na zimę. Przepis na leczo do słoików na zimę. Młodą cukinię opłukać, osuszyć i pokroić w dużą kostkę (natomiast starszą należy obrać ze skóry i wydrążyć pestki, i takim przypadku trzeba jej mieć więcej, bo dużo odchodzi). Sałatka z kabaczka i kolorowej papryki.


Wszystko zależy od sposobu przygotowania. Jeśli zjemy leczo z kiełbasą, musimy się liczyć z tym, że w 1g tego posiłku jest około kcal. Jeżeli natomiast skusimy się na leczo wegetariańskie, powinniśmy wiedzieć, że w jego 1g jest tylko około kcal.


Leczo z kabaczka na zimę

Na naszych stołach leczo też jednak chętnie gości – i latem, i zimą. A w tym roku jest jej naprawdę sporo. Zasialiśmy kilka ziarenek w szklarni, w ogrodzie a dodatkowo jak co roku, mój teściowa także ma w swoim ogrodzie cukinie.


W sezonie letnim, kiedy warzywa są najlepsze i tanie, warto pokusić się o przygotowanie w domu kilku słoików obiadu, który z powodzeniem można przechować na zimę. Najważniejszym składnikiem tej wersji leczo jest kabaczek, czyli nic innego jak popularna cukinia, kuzynka dyni i bakłażana. Bardzo nam zasmakowało leczo z kabaczkami,więc żeby zapewnić sobie takie. Przetwory z kabaczka na zimę przepis - Durszlak. Składniki (na porcje):.


Autor Zdjęcia: Shutterstock Obfite zbiory kabaczków i cukinii można przerobić na przetwory na zimę. W szczycie sezonu, kiedy mamy najsmaczniejsze (i najtańsze) warzywa, warto poświęcić trochę czasu i zrobić pyszne przetwory na zimę. Dziś proponuje kolorowe leczo w słoiku, do którego później wystarczy tylko dodać podsmażoną kiełbaskę, wędzony boczek albo dowolne mięso i mamy pyszny oraz.


Doskonale smakuje późnym latem i jesienią, gdy sezon na warzywa w pełni. Dzięki pasteryzacji możemy zajadać się leczo z cukinii, papryki i pomidorów również zimą. Sprawdź, jak zrobić leczo na zimę w słoikach - podajemy sprawdzony przepis. Cukinię, cebulę i paprykę myjemy, oczyszczamy i kroimy w kostkę. Na gorący wrzucamy cebulę i posiekany czosnek.


Smażymy 3-minut, aż się zeszklą. Dodajemy słodką paprykę i smażymy aż zacznie pachnieć. KABACZKA z warzywami ze słoika. POLECAM zimą gdy brakuje warzyw. Jeśli jednak ktoś chce mieć gotowe leczo na zimę ,to proponuję zamrozić.


FIT leczo z cukinii z patelni uratuje twój dzień. Jest smaczne, zdrowe i banalnie proste. Najprostsze pod słońcem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty