piątek, 25 maja 2018

Sałatka szwecka przepis

WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Ogórki,umyć i odciąć końcówki. Pokroić w cienkie plasterki.


Ta sałatka , to jeden z naszych rodzinnych faworytów jeśli chodzi o zimowe przetwory. Przetwory robię od lat, ale co roku modyfikuję jakiś przepis, innym razem jakiś zostaje zupełnie bez zmian. Dziękuję za bardzo dobry przepis. Dlaczego napisałam ,że przepis jest oryginalny , bo kiedyś w mojej miejscowości była mała , fabryka produkująca marynaty i musztardę , a przepis pochodzi właśnie stamtąd-z czasów kiedy jeszcze nie używano konserwantów,a słoik ogórków zawierał 100.


Tej zimy nie kupię już sałatki szwedzkiej,bo mam swoją dzięki Pani. Wypróbuję też sałatkę z czerwonej kapusty. Bo pozostawienie solanki, w której moczyły się ogórki sprawiłoby, że sałatka byłaby bardzo słona i po prostu niezjadliwa :) Usuń. Lubisz ogórki i marchewkę, a akurat teraz poszukujesz sałatki warzywnej jako smacznej przystawki do obiadu, mamy rozwiązanie – bardzo prosty przepis na sałatkę szwedzką z ogórków gruntowych, marchewki i wyrazistych przypraw – oprócz nich nie zapominaj o WINIARY Przyprawie do zup, sosów, sałatek). Sprawdzi się zarówno jako codzienna przekąska, jak i przystawka podczas przyjęć.


I od lat cieszy się u nas niezmiennie powodzeniem. Przyrządza się ją z marynowanych buraczków, ogórków konserwowych, szynki, jajek na twardo, jabłek oraz białego, delikatnego sosu i. Bo nie ma to jak własna, pyszna sałatka do jesienno-zimowego obiadu. Ten przepis jest u nas w domu od lat.


Pierwsza sałatka (z oryginalnego przepisu) była tak paskudna, że cała wylądowała w śmieciach – no nie dało się tego jeść. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na pyszna sałatka szwedzka magdy gessler. Doskonale sprawdzi się jako dodatek do mięs, ale również sama w formie przekąski. Tak więc po wielu przeróbkach, wyrzuceniu cebuli, pozmienianiu proporcji słodyczy i ostrości powstał przepis na idealną sałatkę szwedzką – idealną oczywiście dla nas. Przepis na nią jest naprawdę banalny!


A składa się z prostych składników. Dodane przez margow: Tylko o kuchni. Prosty przepis na pikle z curry i chili. Tylko proszę mnie nie odsyłać do wyszukiwarki ,już szukałam i bezskutecznie.


Proszę o sprawdzony przepis. Marchewkę również pokroić w plasterki. Zalać nim ogórki, przemieszać i zostawić na 2-godziny, co jakiś czas mieszając.


Pochodząca ze Skandynawii sałatka szwedzka jest świetnym pomysłem na zimowy czas. Kiedy nie ma w sklepach świeżych warzyw, ten rodzaj sałatki, oparty na zakonserwowanych przetworach, jest idealnym rozwiązaniem. Składa się głównie z ogórków gruntowych z dodatkiem marchewki, octu i soli.


Oczywiście może pan porównać z innymi przepisami, ale jeśli będą to przepisy na sałatkę szwedzką, to sposób przygotowania będzie taki sam. Cebulę obieramy i również kroimy na plastry lub w piórka (ja wszystko skroiłam w robocie - ogórki na grubsze, pozostałe warzywa na cieńsze plastry), czosnek przeciskamy przez praskę, wszystko wkładamy do dużego garnka dodając ziele i liść laurowy. Najlepszy i sprawdzony przepis na sałatkę szwedzką. I choć w każdym domu przepisy na nią różnią się, to i tak wiadomo o co chodzi.


Sałatka z ogórków i marchwi na zimę. Wiele jest na nie przepisów w necie, jednak ja ufam tylko niektórym z nich i tak zaczerpnęłam proporcje na te ogórki od Pyzy , bo co jak co ale tu mogę być pewna ze będzie wszystko ok. Bardzo prosty przepis na sałatkę szwedzką.


Robię go już od bardzo dawna. Nie znam nikogo, kto choć raz w życiu nie jadł sałatki szwedzkiej. Jeśli ktoś chce, może zmniejszyć ilość octu. Ja dodaję go tyle, ponieważ olej, który również dodaje do sałatki neutralizuje kwas octu i dzięki temu sałatka nie jest zbyt kwaśna. Ocet jest wyczuwalny, ale nie na.


A skoro miałam już przepis to nie było wymówki - przytargałam większą ilość ogórków i zagospodarowałam je. W nieco zmodyfikowanej odmianie spotkać można również oliwki zielone, anchois, kapary oraz oregano. SAŁATKA SZWABSKA, SAŁATKA Z MORTADELĄ. Innymi, równie popularnymi w Grecji, sałatkami są ambelosata, czyli sałatka z fasoli oraz sałatka z arbuza, sera feta oraz liści mięty, która doskonale orzeźwia w upalne dni.


Jedna uwaga, w naszym kraju trudno jest kupić odpowiedni gatunek ziemniaków. To oryginalny przepis, który dostałem od moich niemieckich przyjaciół. Dlatego też warto po nie sięgać w sezonie, który przypada na przełom maja i lipca.


Nie dość, że doskonale sprawdzą się podczas diety odchudzającej, to jeszcze mają niezwykłe właściwości dla naszego zdrowia oraz wyglądu. Lekkie sałatki w stylu fit oraz bardziej pożywne sałatki z kurczakiem i tuńczykiem. Zobacz także przepisy na surówki.


Delikatnie doprawione mięso z kurczaka świetnie komponuje się z chrupiącymi warzywami i kremowym majonezem dekoracyjnym WINIARY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty