środa, 5 września 2018

Proste leczo z cukinii

Pierwsza potrawa, jaką nauczyłam się robić samodzielnie. I zrobiłam ją na wakacjach na działce, kiedy dostałam piękną, wielką cukinię. Teraz unikam dużych okazów, dzięki czemu nie muszę z nich wyrzucać skóry ani pestek, a miąższu rozgotowywać na papkę, żeby był zjadliwy :)Tak czy inaczej, tamta.


Proste leczo z cukinii

Witam serdecznie, chciałabym zaproponować przepis na pyszne leczo z cukinią i kiełbasą, leczo jest bardzo smaczne, lekko pikantne i proste w przygotowaniu. Polecam wypróbować przepis. Ten przepis jest szybki i łatwy, dlatego udaje się każdemu.


Przygotowanie naszego leczo z cukinii zajmie nam ok. Prawdziwe leczo koło cukinii nie stało. Mieszkamy jednak w Polsce, więc możemy to trochę nagiąć. ZAWSZE robi bez cukinii.


Prosta sałatka z pomidorów. Takie domowe leczo z cukini jest super proste i dość szybkie do zrobienia. Ważną informacją jest to, że ja zawsze przepis na leczo z cukinii szykuję w jednym garnku. Moje leczo z cukinia znika w godzinę, więc uwierzcie mi, że gotuję je dość często.


Znowu wariacja na temat warzyw,. Do jego przyrządzenia możesz wykorzystać proste składniki, z których część każdy ma w domu pod ręką. Bulion drobiowy WINIARY z liściem laurowym i zielem angielskim sprytnie połączy smaki wędliny, cukinii, czerwonej papryki, marchewki i cebuli. Jeśli wolisz wersję wegetariańską, pomiń dodatek kiełbasy. Zobacz, jak zrobić leczo.


Leczo - danie proste i smaczne. Tradycyjne leczo składa się z pomidorów, papryki, cebuli i kiełbasy. Niektórzy lubią dodać do lecza. Dzisiaj gotujemy leczo, żelazną pozycję letniego menu w wielu domach. I pewnie w wielu domach gotuje się je inaczej:) Ja też nie gotuję tego dania według jed.


Jest lekkostrawna i składa się w z wody! W drugiej połowie lata zaczyna się sezon na cukinię, także nie pozostaje Wam nic innego, jak wpleść w menu to warzywo! Cukinię kochamy także za to, że szybko można przygotować z niej zupę krem czy zrobić placuszki, a także dodać ją do lecza. Poznaj przepis na leczo z cukinią i kiełbasą. Dziś leczo, pewnie obowiązkowa pozycja letniego menu w wielu domach.


Super z pieczywem, jak i bez dodatków. To jest proste i szybkie. Dzisiaj zrobiłam na obiad i kolację leczo z cukinii, takie proste i smaczne. Pokroić na półplasterki.


Cebulę obrać, pokroić w piórka. Paprykę (żółtą i czerwoną) pozbawić gniazd nasiennych, przekroić na pół, a następnie na paseczki. Ogórki pokroić w kosteczkę. Pomidory z puszki wrzucić do blendera i zmiksować dokładnie. Oryginalne Węgierskie leczo nie zawiera cukinii, czy dodawanego często w polskich kuchniach kabaczka.


Ja natomiast leczo zawsze przyrządzam z cukinią – tak lubię i dlatego mój przepis zawiera cukinię. Bigos z cukinii to nic innego jak właśnie tzw. Warto zrobić większą porcję, ponieważ smakuje tak samo dobrze zarówno w dniu, w którym je zrobimy, jak również w następnym. A to leczo z cukinii jest do tego wyjątkowo proste.


Zaletą mojego leczo z cukinii jest to, że nie trzeba do niego wielu składników. Podpowiadamy, jak w prosty sposób przygotować pyszne leczo! Oto sprawdzony przepis na leczo w pół godziny. Jest dużo odmian leczo, jedną z nich jest leczo z dodatkiem cukinii. Na stronie mam także przepis na leczo z cukinią z dodatkiem mielonego mięsa zamiast kiełbasy, to dobra opcja dla tych, którzy niekoniecznie przepadają za kiełbasą i wybierają chude mięso.


Przepisy z kategorii leczo proste. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty