środa, 12 września 2018

Przepisy kulinarne leczo z cukinii

Przepisy kulinarne leczo z cukinii

Dobre leczo z cukinii to prawdziwa bomba, i smakowa i zdrowotna. A jak zrobić leczo z cukinii? Bardzo łatwo, gdy wykorzysta się mój przepis na leczo z cukinii:) Bo przepis nie jest trudny, a leczo według przepisu smakuje doskonale. I szybko można je przygotować, więc do dzieła!


Oryginalne Węgierskie leczo nie zawiera cukinii, czy dodawanego często w polskich kuchniach kabaczka. Ja natomiast leczo zawsze przyrządzam z cukinią – tak lubię i dlatego mój przepis zawiera cukinię. Leczo (z języka węgierskiego lescó) to jednogarnkowa potrawa, która często gości na polskich stołach. Składa się z duszonych, sezonowych warzyw, które są odpowiednio przyprawione. Typowo węgierską wersja dania bazuje na pomidorach i czerwonej papryce.


W Polsce leczo chętnie uzupełnia się o cukinie lub bakłażany, cebulę i. Sprawdź tu sprawdzony przepis! Wspaniały i zdecydowane najlepszy przepis na leczo z cukinii. To pyszne leczo z cukinią polecam szykować w sezonie na cukinie. Jest to danie szybkie, proste i zrobisz je od początku do końca w jednym garnku. Prawdziwe leczo koło cukinii nie stało.


Mieszkamy jednak w Polsce, więc możemy to trochę nagiąć. ZAWSZE robi bez cukinii. NAJLEPSZE PRZEPISY Z CUKINII. Zebrałam dla Was wszystkie moje przepisy w jednym miejscu dzięki czemu w sezonie na cuknie bez problemu wyczarujecie coś pysznego. Warzywne leczo ma jeszcze inne zalety: możesz wykorzystać niemal dowolne warzywa, a przy przygotowywaniu lecza brudzisz niewiele naczyń.


Ugotowałam z nich cały garnek lecza. Ta węgierska potrawa ma w naszym kraju wielu zwolenników i wczesną jesienią kiedy ceny warzyw na targowisku są bardzo zachęcające jak kraj długi i szeroki wszyscy gotują leczo. Węgrzy robią je na smalcu wieprzowym z dodatkiem boczku.


Ja zrobiłam wersję odchudzoną z oliwą i chudą kiełbasą. W dodatku pomysłów na potrawy z cukinii jest bardzo wiele, a większość z nich jest szybka i łatwa w przygotowaniu. Często w przepisach na potrawy z cukinii, jest ona doskonałym zamiennikiem dla węglowodanów. Najbardziej popularne jest spaghetti z cukinii, czyli zoodles, gdzie pokrojone w cieniutkie paski warzywo zastępują makaron. Jest dużo odmian leczo, jedną z nich jest leczo z dodatkiem cukinii.


Na stronie mam także przepis na leczo z cukinią z dodatkiem mielonego mięsa zamiast kiełbasy, to dobra opcja dla tych, którzy niekoniecznie przepadają za kiełbasą i wybierają chude mięso. Ogromna ilość warzyw sprawia, że posiłek w postaci leczo z cukinii będzie cennym źródłem witamin oraz innych substancji odżywczych. Dzisiaj polecam klasyczne leczo z cukinią. Klasyczny jesienny deser - przepisy na szarlotkę z kruszonką.


Przepisy kulinarne leczo z cukinii

Leczo z cukinii, które przygotujesz w mniej niż godzinę! Porady kulinarne Borowik to król lasów i stołów. Tworzymy ją z pasją dla tych, którzy tak jak my, kochają gotować i piec. Znajdziesz tu moc inspiracji na każdą okazję, stworzysz własną książkę kulinarną, a także poznasz sporo kulinarnych porad i trików.


Gdy chcemy powrócić do tych smaków zimą koniecznie musimy zrobić kilka słoików leczo z cukinii Jest to leczo warzywne. Dodane przez Nukleon w: Tylko o kuchni. Mam większą ilość cukinii. Zrobiłam leczo do słoików na zimę.


Przepisy kulinarne leczo z cukinii

Ten przepis jest szybki i łatwy, dlatego udaje się każdemu. Któż z nas nie lubi leczo? Przygotowanie naszego leczo z cukinii zajmie nam ok.


Chyba nie ma takiej osoby ;) Leczo to bardzo prosta, zdrowa i smaczna potrawa, a także to fajny pomysł na obiad. Przepis na leczo z cukinii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty