czwartek, 28 kwietnia 2016

Biszkopt czekoladowy na tort

Biszkopt się piecze piana była piękna gęsta lśniąca więc jestem pełna nadziei że będzie udany. Robię tort urodzinowy dla teścia i pomyslalam o jednej warstwie o kokosowym smaku. Wymyśliłam sobie wafelki princesse pokruszone w malakserze Plus roztopioną białe czekolada Plus kilka łyżek bitej śmietany. Dziś trochę podstaw – przepis na biszkopt kakaowy – ten wynalazłam na Moich Wypiekach i już wielokrotnie wypróbowałam – nigdy mnie nie zawiódł #128578;.


Na swoje potrzeby stworzyłam sobie tabelkę przelicznikową składników na różne moje foremki i powiesiłam sobie na lodówce, abym nie musiała za każdym razem sobie tego liczyć. Wiele przepisów, na biszkopt czekoladowy, opiera się na dodaniu do mikstury kakao. Natomiast w skład naszego biszkoptu, wchodzi masa z prawdziwej, rozpuszczonej czekolady. To kolejny tort, jaki polecam Wam na Walentynki. Czekolada i tylko czekolada.


Ciasto czekoladowe inspirowane przepisem na tort szwarcwaldzki, a krem czekoladowy to tylko dwa składniki - masa kajmakowa i roztopiona czekolada (jak w prostym mazurku czekoladowym). Tort nie jest lekki i puszysty. Klasyczny biszkopt bez proszku do pieczenia, tym razem o czekoladowym lub, jak kto woli, kakaowym smaku czyli biszkopt czekoladowy do tortów, ale nie tylko :). Jest bardzo delikatny, lekki i puszysty, wyrasta na pianie z białek, a przygotowuje się go bez dodatku tłuszczu i mąki ziemniaczanej.


Biszkopt czekoladowy na tort

Biszkopt czekoladowy Jako że dużo piekę biszkoptów, to postanowiłam przetestować przepis na biszkopt czekoladowy z Kwestii Smaku. Dodane przez agusw: Tylko o kuchni. Wychodzi super smak i aromat. TORT CZEKOLADOWY – pyszny, nasączony alkoholem, rozpływający się w ustach tort, którego recepturę przygotowałam specjalnie na urodziny mojego syna Grzegorza #128578;.


Aby zrobić biszkopt w innym kolorze, np. Wówczas bardzo często dodaje się również szczyptę proszku do pieczenia. Najczęściej szykujemy duże torty. Popularny jest również biszkopt na tort prostokątny.


Dobra baza do tortu to podstawa, a wbrew pozorom przygotowanie idealnego biszkoptu może być trudne. Jak zrobić tort czekoladowy? Biszkopt dobrze jest upiec sobie poprzedniego dnia wieczorem, żeby miał dużo czasu na przestygnięcie. Przygotowujemy go według tego przepisu.


Ja wole piec osobne blaty niż duży. Wspaniały czekoladowy tort. Nie jest trudny do wykonania. Polecam :-) Składniki: składniki na biszkopt czekoladowy:, 2g mąki pszennej, łyżki kakao, łyżeczki kawy rozpuszczonej w małej ilości wrzącej wody, 2g cukru, jajek, łyżeczka proszku do pieczenia, ponadto masło lub margaryna do smarowania tortownicy i bułka.


Gotowe ciasto włóż do lodówki. Po wyjęciu, zrób na wierzchu tortu dekorację z masy czekoladowej. W zależności od okazji, udekoruj tort kandyzowanymi wiśniami, marcepanem, płatkami migdałów, a urodzinowy – świeczkami. Zobacz nasz przepis na tort czekoladowy i upiecz go – to naprawdę proste!


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na biszkopt czekoladowy. Puszysty i lekki, dobrze się kroi. Prosty i bardzo smaczny biszkopt czekoladowy. Jego zrobienie trwa mniej więcej tyle co nagrzanie piekarnika.


Biszkopt czekoladowy na tort

Przełożony dowolnym kremem będzie pięknym tortem. Urośnie bez proszku, z małą górką. Układam go zaraz po lekkim przestudzeniu do góry nogami, wtedy tort ma równy wierzch.


Dla przełamania smaku, żeby tort czekoladowy nie był mdły, koniecznie trzeba dodać kwaskowatą konfiturę, a biszkopt nasączyć np. Do czekolady fantastycznie pasuje banan, który, po pokrojeniu w plasterki i skropieniu cytrynowym sokiem, może. Przepis na tort z orzechami włoskimi Przepis na biszkopt orzechowy. Obłędnie czekoladowy, wilgotny, nieziemsko pyszny tort, któremu nie sposób się oprzeć. Zakochają się w jego smaku szczególnie czekoladoholicy, ale ja mimo że nie jestem wielką fanką czekolady również byłam nim zachwycona.


Dzięki niemu tort ma wyrazisty orzechowy smak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty