wtorek, 5 maja 2015

Przepis na biszkopt na tort prostokątną blachę

Witam, postanowiłam dziś wypróbować Pani przepis i biszkopt wyszedl super. Robiłam w dużej blaszce i coś mnie przyćmiło, bo wyłozylam papierem całą blachę łącznie z bokami. Przypomniało mi sie o tym dopiero po minutach pieczenia. I wyrósł ładnie, trochę go wybrzuszylo, ale po upieczeniu opadł do poziomu boków. Czyli po 30- minutach - bo tak jest w przepisie na biszkopt Pani Doroty z Moich Wypieków, sprawdzałam patyczkiem czy biszkopt jest suchy w środku.


Mój biszkopt piekł się min w 1stopniach z termoobiegiem. Dodane przez agulamw: Tylko o kuchni. Hej może za mało ubijasz pianę z białek lub za dużo mąki dodajesz. Spróbuj zrobić z mojego przepisu biszkopt,mi zawsze wychodzi,jest duży(wysoki)-przepis na biszkopt z ptasim mleczkiem w moich przepisach.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na biszkopt na prostokątną blachę. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Tort na prostokątną blachę przepis - Durszlak. Pieczony bez dodatku proszku do pieczenia, nic nie opadający. Nawet takiemu laikowi w kuchni jak ja się udał.


Próbowałam wielu naprawdę przepisów ale zawsze niestety moja porażka. Biszkopt urósł ponad formę. Inne moje przepisy zawierały dodanie białek do żółtek na koniec.


Tort kakaowy z powidłami śliwkowymi. Plastyczna masa wykonana z pianek marshmallow. Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest! PRZEPIS NA DUŻĄ BLACHĘ 21. Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo smaczny.


Zaczynam od przepisu na biszkopt idealny, a w innych wpisach znajdziecie kilka propozycji na wykorzystanie biszkoptu. Przepisy z kategorii biszkopt. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Kremowy tort z kaszy manny z. Podstawę kakaowego biszkoptu na dużą blachę stanowi kakao – ono sprawia, że biszkopt jest sypki, zaś Proszek do pieczenia WINIARY pozwala biszkoptowi pięknie urosnąć. Kakaowy biszkopt na dużą blachę stanowi podstawę dla wielu wypieków, np. Ewa Czasem dostaje się przepis na ciasto jakieś, jakiekolwiek i zjawia się mały, a jak dla mnie nawet większy, problem w postaci słów: “upiecz biszkopt”. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Na normalną prostokątną blachę: 5jaj szkl.


Następnie dodaję partiami przesianą mąkę i mieszam całość delikatnie łyżką. Po upieczeniu wyjmuję blachę. A po 5-minutach wyjmuję biszkopt z blachy i zdejmuję papier. Wiele gospodyń ma niezawodny przepis na biszkopt.


Ja prezentuję biszkopt, który można nazwać idealnym. Jest puszysty, wysoki i prosty – co jest niewątpliwym atutem przy krojeniu go na tort. Rośnie bez proszku do pieczenia. Cała tajemnica tego cuda tkwi w… rzuceniu nim o podłogę.


Zabieg ten sprawia, że biszkopt nie opada. Robię tort urodzinowy dla teścia i pomyslalam o jednej warstwie o kokosowym smaku. Wymyśliłam sobie wafelki princesse pokruszone w malakserze Plus roztopioną białe czekolada Plus kilka łyżek bitej śmietany.


Dziś trochę podstaw – przepis na biszkopt kakaowy – ten wynalazłam na Moich Wypiekach i już wielokrotnie wypróbowałam – nigdy mnie nie zawiódł #128578;. Na swoje potrzeby stworzyłam sobie tabelkę przelicznikową składników na różne moje foremki i powiesiłam sobie na lodówce, abym nie musiała za każdym razem sobie tego liczyć. Blachę wykładam papie rem do pieczenia. Już zapisuję go w zeszycie :).


Przepis na biszkopt na tort prostokątną blachę

Pod koniec ubijania, gdy piana jest już sztywna, stopniowo (po 1-łyżki) dodawać cukier, cały czas ubijając do wyczerpania cukru (ubita piana powinna być sztywna i lśniąca). Bardzo lubię piec, jednak dopiero się uczę i mam na swoim koncie już niejedną biszkoptową tragedię. Ten biszkopt jest boski!


Potrzebowałam spód do małego ciasta i zrobiłam go z połowy wyżej podanej porcji i bez proszku do pieczenia, a i tak wyrósł mi taki, że muszę go przekroić i zrobić tort ^^. Z owocami, które lubią dzieci, ze śmietanowym kremem i wiórkami ciemnej czekolady. Bez alkoholu, nasączony herbatą z cytryną.


Przepis na biszkopt na tort prostokątną blachę

Pyszny, lekki (jak na tort) i orzeźwiający. Może nie jest to tradycyjny biszkopt, bo zawiera proszek d.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty