wtorek, 26 maja 2015

Łatwe muffinki czekoladowe

Podobnie jak w przypadku innych przepisów podstawowych również ten można wzbogacić kremem (jak np. babeczki cappuccino), nadzieniem z owoców, wymyślną dekoracją (np. w babeczkach na urodziny) lub. Muffiny czekoladowe – Dzisiaj zapraszam na pyszne babeczki czekoladowe z dużą ilością kakao. Bardzo szybkie w przygotowaniu i łatwe. Według najprostszego przepisu na muffinki przygotowanie ciastek nie zajmuje więcej niż pół godziny.


Dzięki temu miękkie babeczki to idealny pomysł na poczęstunek dla niezapowiedzianych gości. Wystarczy tylko kilka prostych składników. Jedną z najpopularniejszych wersji są muffinki czekoladowe.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Czekoladą utkane. Dodane przez andzikw: Tylko o kuchni. Robiłam je i były pyszne, ale zapomniałam je wziąć do ulubionych.


Łatwe muffinki czekoladowe

Proste, czekoladowe muffinki z dodatkiem maślanki i oleju. Przepis na muffinki czekoladowe. Są smaczne, wilgotne, czekoladowe i do tego szybkie i proste do przygotowania. Jeśli chcecie, możecie posypać je z wierzchu kropelkami czekoladowymi lub kawałkami czekolady. Będą wtedy jeszcze bardziej czekoladowe.


Na słodko, w formie wytrawnych przekąsek z dodatkiem szynki i koziego sera lub w wersji pikantnej, z użyciem ostrych przypraw i dodatków. Czekoladowe muffinki warto też wzbogacić kawałkami banana lub nadzieniem budyniowym. Marzą ci się puszyste muffinki z rodzynkami?


Łatwe muffinki czekoladowe

Muffinki można przygotowywać na wiele sposobów. Jeżeli chcesz zabrać keks do pracy lub podać go w przystępnej formie, idealnym rozwiązaniem są keksowe muffinki. W tej roli idealnie sprawdzają się babeczki z dyni lub marchewki. Upiekłam wspaniałe czekoladowe babeczki, jedne z najlepszych jakie jadłam.


Fantastycznie smakują czekoladą i pięknie pachną. Na drugi dzień nadal świetnie smakują, są wilgotne, nie za słodkie, idealne. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na proste muffinki. Ciasto czekoladowe jest łatwe do zrobienia i praktycznie mikser robi wszystko za nas.


Łatwe muffinki czekoladowe

Nie może się też chyba nie udać. Wegańskie muffinki czekoladowe z mąki pełnoziarnistej. Błyskawiczne i łatwe w przygotowaniu. Szybkie pełnoziarniste muffinki czekoladowe Wykonanie: Smacznego! Proste muffinki bananow o czekoladowe, aromatyczny chlebek bananowy, domowy kopiec kreta czy babeczki bananoffee z pysznym domowym karmelem.


Banana możecie wykorzystać także do placuszków na śniadanie lub zdrowych ciasteczek owsianych. Możliwości jest dużo, więc mam nadzieję, że zastanowicie się dwa razy zanim wyrzucicie nakrapiane. Jestem pewna że muffinki czekoladowe poprawią humor każdemu, kto narzeka na otaczającą nas aurę. Teraz znacznie częściej niż latem piekę ciasta. Ostatnio jestem ciągle w biegu, sporo projektów, plus zajęte weekendy sprawiają, że marzę o chwili z książką, herbatą i kawałkiem dobrego ciasta.


Z kawałkami cukierków, miękkie i wilgotne. Są idealne na każdą okazję i łatwe w przygotowaniu. Odmówienie sobie tego ciasta jest prawdziwym wyzwaniem! Zobacz, jak je przygotować. Najprostsze ciasto czekoladowe, jest bowiem tak proste i tak pyszne, że trudno znaleźć wymówkę, aby go nie upiec.


Zawsze robiłam te drugi muffinki czekoladowe. Użyłam pełnoziarnistej pszennej mąki. Zmniejszyłam ilość kakao do 20g. No może… w minut #128521; Są przepyszne! Dobrze wyrośnięte, nie za słodkie, mocno czekoladowe, a dodatkowo nadziane czekoladą z orzechami.


Mam nadzieję, że już cieknie Wam ślinka #128578; Jak wiecie, moje receptury są łatwe w przygotowaniu i taki jest także ten przepis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty