środa, 13 maja 2015

Pierniki świąteczne na szybko

Ciężko myślałem w sobotni wieczór, do tego przy jakimś mizernym horrorze (przy mizernym horrorze myśli się wyjątkowo ciężko), co by tutaj zrobić, żeby paczki się na coś przydały i pomyślałem o pierniczkach (odnośnie zbliżającego się Mikołaja, chociaż to lekko naciągane, od kiedy to Mikołaj przynosi pierniki?). Okres na pierniki, więc dziś piekę szybkie pierniczki świąteczne. Piekę je od lat, a właściwie dopiekam, bo zwykle w okolicy świąt zapasy pierniczków mocno się kurczą. No a przede wszystkim nie musi leżakować. Przepis na pierniczki świąteczne na szybko.


Do miski wsypać mąkę pszenną i mąkę krupczatkę. Dodać jajko, cukier trzcinowy, przyprawę do piernika, proszek do pieczenia oraz szczyptę cynamonu, mielonego imbiru, kardamonu, gałki muszkatołowej i białego pieprzu. Jestem początkującą “cukierniczką” ;), a pierniki to już w ogóle piekłam pierwszy raz w życiu i wielkie woooooooow, są pyszne, stosunkowo tanie, ciasto błyskawicznie się zagniotło, szybko połączyło, nie kleiło się do rąk ani stolnicy, pięknie się upiekły! Suuuuper, dzięki za taki dobry przepis!


Przygotowywanie słodkich świątecznych ozdób oraz malowanie ich w fantazyjne lukrowe wzory może być doskonałą okazją do spędzenia czasu z dziećmi. Dzien dobry, czy zna Pani przepis na naprawde twarde pierniki takie zeby nie pospadaly mi z choinki? W poprzednim roku robilam z innego przepisu i szkoda mi bylo gdy widzialam jak co chwila moje pieknie lukrowane pierniki upadaja na podloge. Szybkie pierniczki, pierniczki na szybko, miękkie pierniczki. Te “pierniki na szybko” można upiec nawet w Wigilię, bo od razu po upieczeniu są miękkie, lekko kruche i nadają się do jedzenia.


Najsmaczniejsze są w lukrze! Polecam wszystkim spóźnialskim! Raz wzięłam przepis z mało znanego kulinarnego bloga na świąteczne pierniki i ile się naprzeklinałam to moje - był totalnie nietrafiony.


Później trafiłam do Eris i się nie przejechałam. Potem widziałam go u Ciebie na poprzednim blogu. Szukasz przepisu na pierniczki świąteczne - trafiłeś najlepiej!


Bożego Narodzenia coraz bliżej, pierniki powinny być przygotowane wcześniej niż kilka dni przed świętami. Piekłam już pierniczki z marmoladą (pyszne!) , a teraz postanowiłam , że wypróbuję jakiś szybki przepis na cienkie pierniczki ozdobne. To , czego szukałam , znalazłam na forum CinCin. Te pierniczki na szybko piekłam w zeszłym roku na ostatnią chwilę.


Uważam, że jest to najlepszy przepis na świąteczne pierniczki. Najbardziej lubię w nim to, że nie jest czasochłonny a pierniczki rozpływają się w ustach! Grudzień to czas pieczenia i folgowania sobie. Umieść kromkę chleba w pojemniku próżniowym (musi być szczelny).


Następnie połóż na niej pierniki, a na nich ponownie kromkę chleba. Pozostaw ciastka na noc zamknięte z chlebem. Jakież będzie Twoje zdziwienie następnego dnia, gdy okaże się, że pierniki są miękkie, a chleb twardy. Wszystkie składniki na ciasto połączyć i zagnieść. Foremkami wykrawać pierniczki o różnych kształtach.


Lista przepisów na zeby pierniki szybko zmiekly z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! A oto krótki filmik jak zrobić mini-pierniki świąteczne (miękkie, pulchne):). Ona szybko stygnie, więc już po chwili mogę wkładać drugą turę ciasta i piekę dokładnie tak samo. Jeśli póki ciepłe, nie chcą wyjść swobodnie, to czekam aż lekko ostygną, bo ciasto jest delikatne i przy brutalnym wyjmowaniu na gorąco, może.


Zaloguj się lub zarejestruj. Dzień dobry Skoro tu zajrzeliście to znaczy, że planujecie już święta i świąteczne wypieki. Proponuję Wam łatwiutki przepis na świąteczne pierniki, których wykonanie zajmie Wam przysłowiowe kilka chwil. Wystarczy, że do składników suchych dodacie składniki mokre, wyrobicie ciasto, rozwałkujecie je i wytniecie pierniki.


Jak szybko przygotować liście kapusty na gołąbki? Krok 2: Pieczemy pierniki. Następnie układamy je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 180°C i pieczemy ok. Upieczone pierniczki studzimy.


Pierniki świąteczne na szybko

Ciasto dzielimy na dwie części. Ach, no i ten zapach przyprawy do piernika! Sprawdzony przepis na Świąteczne pierniczki – szybko i smacznie - Tym razem będzie gościnny wpis z przepisem Basi na świąteczne pierniczki :) Warto przygotować chwilę wcześniej aby odpowiednio skruszały i nie były zbyt twarde.


Wersja mobilna Napisz do nas Regulamin Polityka cookies Polityka prywatności Reklama. Pierniczki które szybko znikają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty