piątek, 29 maja 2015

Omlet z mąką

Omlet z mąką

Delikatny i puszysty omlet z pomidorami, idealny zarówno na kolację jak i na śniadanie. Puszysty omlet z pomidorami. Pierwszy raz robiłam omlet z mąką z ciecierzycy.


Omlet z mąką

I już wiem, że nie ostatni. Mąka ta idealnie nadaje się jako dodatek do omletu. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Bon appetit mon amie. Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni.


Nabyłem ostatnio naczynie do sporządzania omletu w kuchence mikrofalowej, zrobiłem zgodnie z przepisem zamieszczonym do tego naczynia, ale wyszedł mi gumiasty,dla mnie nie do zjedzenia! Jak zrobić omlet z szynką. Omlet z jajek z dodatkami jest prosty do zrobienia. Dobrze smakuje zarówno w wersji na słodko, jak i na słono.


Zobacz jak przygotowuje się omlet z szynką. Omlet to danie, które świetnie pasuje na każdą porę dnia. Może być podawany zarówno na słono jak i na słodko.


Poniżej, przedstawiamy przepis na omlet z dodatkiem ulubionych owoców lub warzyw. To czy zdecydujecie się na wersje z owocami lub warzywami zależy od was, smacznego! Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Przepisy z kategorii omlet z mąką przepis.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Dostarczy nam energii na cały dzień. Nie ukrywam, że jest on kaloryczny, jednak jak wiadomo, śniadanie jest najważniejsze i powinno ono być najbardziej kalorycznym daniem zjadanym w ciągu całego dnia.


Poniżej przedstawiam przepis na puszysty omlet z szynką. Omlet na mące kokosowej to kolejny smaczny pomysł na rozpoczęcie dnia. Doskonale smakuje w towarzystwie świeżych owoców lub ulubionej konfitury. Ja podałam go z dodatkiem wiśniowej frużeliny, miodu, pestek granatu, a do samego ciasta dorzuciłam mrożone borówki.


Powstało prawdziwie mistrzowskie śniadanie, idealne na niedzielny poranek. Przygotowanie dania puszysty omlet Jajka rozbić, oddzielić żółtka od białek. Przyprawić szczyptą soli i cukru. Białka ubić na sztywna pianę.


Wydaje mi się,że nie wyszedł Ci ,bo pewnie robiłeś omlet z mąką. Następnie połączyć masę żółtkową z pianą i dokładnie wymieszać. Z reguły wszystkie omlety i placki zjadam na śniadanie w niedzielę. Piszę z reguły, bo bywają takie niedziele, które nie mają poranków, a więc nie mają i śniadań.


Zdarzają się wtedy kiedy dzień wcześniej wypiło się za dużo alkoholu i za późno. Omlet białkowy podajemy z ulubionymi dodatkami, np. Jeśli podaję omlety z konfiturą, wówczas do ciasta nie dodaję już substancji słodzącej. Czyli biszkopt z patelni :-) Dobry na weekendowe śniadanie lub szybki podwieczorek dla dzieci. Omlet wyszedł dobry, ale mój jednak bardziej mi smakuje - jest delikatniejszy.


Ten jest bardziej suchy, ale co kto lubi. Omlet który widzicie na zdjęciu jadłam na śniadanie w ubiegłą sobotę. W niedzielę zrobiłam go wersji polanej już na talerzu jagodami zmieszanymi z jogurtem.


Kluczem tego przepisu jest dobrze ubita piana z białek, oraz sposób w jaki zmieszamy ją z pozostałymi zmiksowanymi składnikami. Trzeba to zrobić bardzo delikatnie. Od czego zacząć… Jeśli zastanawiasz się, jak zrobić omlet to musisz wiedzieć, że wiele zależy od jajek. Warto wybrać świeże, duże jajka oraz zadbać o ich właściwą temperaturę. Nie należy rozbijać jajek, które dopiero przed chwilą wyjęliśmy z lodówki.


Próbowałam ten przepis z dwoma rodzajami mąki i jest tak samo pyszny. Na patelni rozprowadzić małą ilość oleju i podsmażyć na niej szynkę. Kiedy szynka lekko się podsmaży wlewamy jajko.


Smażymy omlet z obu stron pod przykryciem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty