piątek, 25 grudnia 2015

Biszkopt wysoki

Biszkopt wysoki

Ciasta wyszło bardzo dużo, ubijalam mikserem planetarnym. Podczas pieczenia temp 1stopni, biszkopt wyrósł ponad formę najbardziej brzegami, środek nie bardzo chciał urosnąć. Po rzuceniu biszkopem pojawiły się pęknięcia i się zapadł. Muszę przyznać, że od dawna szukam nowego przepisu i dopiero dzięki twojemu przepisowi uzyskałam obiecany wysoki i puszysty biszkopt. Bardzo dobry przepis, zdecydowanie polecam innym :)) Pozdrawiam.


Biszkopt który zawsze się udaje. Ubijamy pianę z białek, pod koniec dodajemy cukier i ubijamy, aż piana będzie sztywna i lśniąca. Mam pytanie czy jeżeli użyje tylko jajek biszkopt i tak wyjdzie dobry ? Wiele gospodyń ma niezawodny przepis na biszkopt.


Ja prezentuję biszkopt, który można nazwać idealnym. Jest puszysty, wysoki i prosty – co jest niewątpliwym atutem przy krojeniu go na tort. Prezentuję biszkopt, który można nazwać idealnym.


Cała tajemnica tego cuda tkwi w. Rośnie bez proszku do pieczenia. Składniki na wysoki biszkopt, w tortownicy o średnicy21cm 4-jajek 1. Kilku dziewczynom biszkopt wyszedł zbyt niski, dlatego przepis trochę poprawiłam – ja sama nigdy nie ubijam jajek w całości z cukrem, tylko najpierw ubijam same białka, potem je miksuję z cukrem – tak aby uzyskać białka jak na bezę – gdy są takie sztywne i mocno napowietrzone, wtedy biszkopt wychodzi wysoki i spokojnie można. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na biszkopt wysoki zawsze się udaje. Do ubitych białek dodajemy zawsze składniki niewielkimi partiami, inaczej piana pod wpływem ciężaru znacznie nam opadnie i biszkopt nie wyrośnie wysoki. Cukier powinien być drobnoziarnisty lub zamiennie dodajemy cukier puder, żółtka dodajemy po jednym do wykorzystania wszystkich i miksujemy na najniższych obrotach.


Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest! Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo smaczny. Zaczynam od przepisu na biszkopt idealny, a w innych wpisach znajdziecie kilka propozycji na wykorzystanie biszkoptu. Super przepis na idealny biszkopt z siedmiu jajek. To mój najlepszy i sprawdzony przepis na biszkopt do tortów.


To idealny przepis na biszkopt przekładany. Ciasto pięknie wyrasta i nie jest za słodkie. Pierwszy raz piekłam biszkopt. W sumie nie wiem co się stało, ale podczas pieczenia ładnie mi wyrósł, ponad formę, a potem opadł do polowy.


Całe szczęście, na tyle był jeszcze wysoki, że dalo się go przekroić na pół, natomiast stało się też coś dziwnego, góra się zwęziła, nie wiem jak to opisać. Piekłam już raz taki biszkopt,nie wiem dokładnie czy z tego przepisu,ale mi nie wyszedł ,jednak jestem zawzięta i uważam ,że do razy sztuka. Długo szukałam przepisu na biszkopt.


Szukałam takiego przepisu, jaki naprawdę się sprawdza i nie opada. W końcu znalazłam go trzy lata temu. Przepis należy do Pana Grzegorza i pochodzi ze strony Wielkie Żarcie.


Jeszcze nigdy biszkopt nie wyrosl mi tak wysoki jak z tego przepisu! O to mi chodzilo :) wielkie dzieki! Własnie upiekłam z tego przepisu biszkopt po raz drugi. Z jaj, za pierwszym razem bez proszku, teraz z proszkiem do pieczenia. W obu wersjach sie ładnie udaje.


Biszkopt wysoki

PRzepis jest sprawdzony (teściowa tak robi i jej wychodzi). U mnie zaś wszystko jest super. ROśnie pięknie, widać jaki jest pulchny itd. Ten biszkopt udaje się zawsze i każdemu.


Jest wysoki, sprężysty i bardzo smaczny. Idealnie nadaję się jako baza na tort urodzinowy lub inny. Dodane przez agulamw: Tylko o kuchni.


Biszkopt wysoki

Hej może za mało ubijasz pianę z białek lub za dużo mąki dodajesz. Spróbuj zrobić z mojego przepisu biszkopt,mi zawsze wychodzi,jest duży(wysoki)-przepis na biszkopt z ptasim mleczkiem w moich przepisach. Wiesz dobrze jest też dodać trochę.


Czy trzeba mieć stojący mikser, żeby upiec wysoki puszysty biszkopt? Nie :) Moje wcześniejsze zdjęcia pokazują biszkopt robiony ręcznym mikserem (chyba najtańszy dostępny na rynku Zelmer).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty