piątek, 18 grudnia 2015

Pierniki na choinkę przepis

Pierniki na choinkę przepis

Dzien dobry, czy zna Pani przepis na naprawde twarde pierniki takie zeby nie pospadaly mi z choinki? W poprzednim roku robilam z innego przepisu i szkoda mi bylo gdy widzialam jak co chwila moje pieknie lukrowane pierniki upadaja na podloge. Właśnie wpadłam na Twój przepis.


Będę robić pierniczki po raz pierwszy w życiu… Hmmm mam nadzieje, że wyjdą. A powiedz mi proszę, ile wychodzi pierniczków (tak mniej więcej) z jednego takiego przepisu? Dzisiaj zapraszam po przepis na najlepsze pierniczki świąteczne! Można je zrobić w każdym momencie przed Świętami, przed samą Wigilią lub nawet trzy tygodnie wcześniej. Na każdą okazję - Wigilię Szkolną czy do pracy, dla dzieci i znajomych.


Próbowałam wiele przepisów, jednak z tego wychodzą najcieńsze, bez odkształceń. Czyli idealne pierniki na choinkę. Są twarde, można je oczywiście jeść, jednak zwykle ozdabiam je sporą ilością lukru, zatem dla mnie są one niezjadliwe (bez lukru są smaczne :) ). Polukrowane pierniczki na choinkę idealnie zdobią choinkę, stroiki oraz prezenty wigilijne. Piecz, aż pierniczki osiągną złoty kolor, a kiedy ostygną polej je polewą z białej lub mlecznej czekolady. Równie dobrze sprawdzi się także lukier.


Wypełnij całą powierzchnię ciastka lub stwórz na nim dowolny wzór. Na koniec udekoruj bakaliami. Pierniczki już upieczone? To pomyślcie o pierniczkach na choinkę, takich, które można powiesić na świątecznym drzewku, a potem podkradać z radością. To mój ulubiony przepis na pierniczki, po upieczeniu są twarde, chrupiące (choć łasuchom to nie przeszkadza).


Ubierz choinkę w pierniki. Sprawdź, najlepszy przepis na choinkowe pierniki. Zobacz jak można ozdobić pierniki na choinkę. Najlepsza zabaw dla dzieci.


Korzenne ciasteczka na choinkę (pierniczki) Jeśli szukasz wypieku, który można przygotować wspólnie z domownikami, korzenne ciasteczka na choinkę będą dla Ciebie doskonałym wyborem. Do ciasta koniecznie dodaj: cynamon, imbir oraz kardamon, dzięki czemu ciastka będą nie tylko doskonale smakować, ale również wspaniale pachnieć. Kiedy w domu unosi się słodki zapach miodu, cynamonu i goździków to znak, że Święta są blisko. Jeśli poleżą trochę w metalowych pudełku, zyskają tylko na smaku! Witam, pani Doroto od lat korzystam z tego przepisu , pierniki zawsze wychodzą , domownicy je uwielbiają a goście już kilka dni przed świętami dopytują czy w tym roku też będą pierniczki ;) Chciałabym w tym roku na szkolny kiermasz zrobić małe piernikowe domki na kubek i nie jestem pewna czy ten przepis się sprawdzi czy lepszy będzie przepis na Domek z piernika?


Po wykrojeniu i przyozdobieniu wyglądają po prostu ślicznie. Odkrawałam po kawałku ciasta, wałkowałam i foremkami wyciskałam pierniki. Po upieczeniu pierniki można dekorować kolorowymi lukrami (lub pozostawić naturalny wygląd). Przepis na twarde pierniczki powinien zadowolić obie grupy, bo w czasie dłuższego przechowywania w szczelnie zamkniętym pojemniku pierniczki miękną.


Przepis na świąteczne kruche pierniczki. Możemy je wykorzystać także jako elementy dekoracyjne choinki. Wspaniała ozdoba na święta Bożego Narodzenia. Ciasto dobrze się formuje, nie rośnie zbytnio podczas pieczenia, a wycięte formy nie odkształcają się. Ciasto, które piecze się w celu tworzenia z niego konstrukcji, jest twarde i ma postać cienko rozwałkowanych arkuszy.


W takiej formie piernik nadaje się również na choinkę z piernika oraz ozdoby świąteczne np. Miękkie pierniczki bez miodu są za delikatne, by pełnić tego typu funkcje. Zatem, przedstawiony poniżej przepis jest bardzo dalekim kuzynem prawdziwych pierników, których ciasto tygodnie leży w lodówce. Dodane przez Afra w: Tylko o kuchni. Na tegoroczne święta wymarzyłam sobie dużą choinkę ozdobioną bombkami i pierniczkami.


Co więcej pierniczki na choinkę to piękna dekoracja drzewka, wieńca i innych świątecznych ozdób - z powodzeniem zastąpić one mogą bombki. To ciasteczka bez których ciężko wyobrazić sobie Boże Narodzenie! Wypróbuj też ten przepis na pierniki i przepis na makowiec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty