wtorek, 15 grudnia 2015

Leczo z kabaczka i papryki na zimę

Obfite plony kabaczków zmobilizowały mnie do zrobienia z nich zapasów na zimę. Bardzo nam zasmakowało leczo z kabaczkami,więc żeby zapewnić sobie takie smakołyki poza. Leczo z kabaczkiem krok po kroku.


Jutro będę gotować Pozdrawiam Skomentuj. Papryki obieramy cieniutko ze skórki, oczyszczamy z nasion i kroimy w kostkę. Sezon cukiniowo-kabaczkowy już trwa. Marysia dba o to, byśmy mieli dużo roboty :P Miłe to, że bliscy o nas zawsze myślą.


Film LECZO Z KALAFIOREM. Przepis na leczo do słoików na zimę. Młodą cukinię opłukać, osuszyć i pokroić w dużą kostkę (natomiast starszą należy obrać ze skóry i wydrążyć pestki, i takim przypadku trzeba jej mieć więcej, bo dużo odchodzi). Sałatka z kabaczka i kolorowej papryki.


Witam serdecznie Chciałabym się podzielić przepisem na pyszne leczo z cukinią do słoików na zimę. Z tak przygotowane lecza możemy bardzo szybko przyrządzić p. Słoiki zakręciłam i odstawiłam do góry dnem do wystudzenia. Następnego dnia pasteryzowałam je przez ok. Po otwarciu słoika do takiego lecza dodaję zawsze pokrojone w plasterki odtłuszczone parówki i podaję z ugotowanym na sypko ryżem. PublicDomainPictures (Pixaby.com) Na dziesięciolitrowy garnek zużyjemy ok.


Oryginalne Węgierskie leczo nie zawiera cukinii, czy dodawanego często w polskich kuchniach kabaczka. Ja natomiast leczo zawsze przyrządzam z cukinią – tak lubię i dlatego mój przepis zawiera cukinię. Papryki słodkie i ostre myjemy i usuwamy gniazda nasienne. Wszystko zależy od sposobu przygotowania.


Jeśli zjemy leczo z kiełbasą, musimy się liczyć z tym, że w 1g tego posiłku jest około kcal. Jeżeli natomiast skusimy się na leczo wegetariańskie, powinniśmy wiedzieć, że w jego 1g jest tylko około kcal. Wśród innych wariantów możemy spotkać leczo z kurczakiem, leczo z papryki, leczo z cukinią i pieczarkami, a nawet leczo z dyni. FIT leczo z cukinii z patelni uratuje twój dzień.


Jest smaczne, zdrowe i banalnie proste. Najprostsze pod słońcem! Jest dużo odmian leczo, jedną z nich jest leczo z dodatkiem cukinii.


Na stronie mam także przepis na leczo z cukinią z dodatkiem mielonego mięsa zamiast kiełbasy, to dobra opcja dla tych, którzy niekoniecznie przepadają za kiełbasą i wybierają chude mięso. Dzisiaj polecam klasyczne leczo z cukinią. Kabaczka opłukać, przekroić wzdłuż na części, a następnie pokroić w plasterki (tak postępujemy z młodym kabaczkiem, a starszy trzeba obrać ze skórki i oczyścić z pestek, wtedy trzeba go mieć więcej tak, żeby po obraniu ważył też kg).


Dziś zajadam się pierwszym leczo w tym roku. To jedny z tych dań, które można jeść cały dzień. Moja ulubiona wersja to połączenie pomidorów, papryki, kabaczka i cukinii. Jak dla mnie – nie musi być w nim mięsa. Wystarczą same warzywa, które o tej porze roku – są najlepsze ! Na każdy słoik należy przygotować:.


Ja zrobiłam w tym sałatkę z cukinią i pomidorami na zimę. Z papryką muszę wypróbować także. Czekam na kolejne przepisy z psiankowatymi. Jak w domu przygotować leczo na zimę - sprawdzony przepis krok po kroku.


W sezonie letnim, kiedy warzywa są najlepsze i tanie, warto pokusić się o przygotowanie w domu kilku słoików obiadu, który z powodzeniem można przechować na zimę. Warzywne leczo pachnące słońcem i wakacyjnymi wspomnieniami. W tym roku nie udało mi się całej porcji zamknąć w słoikach, bo cześć zjedliśmy na bieżąco, od razu po przygotowaniu;) Teoretycznie jednak całość powinna się zmieścić w ok. Zróbcie je koniecznie, bo jest.


Leczo z kabaczka i papryki na zimę

Przetwory z cukinii - pyszne dodatki, które zamknięte w słoikach na zimę, urozmaicą jesienne i zimowe posiłki. W tym materiale proponujemy pyszne, gęste i pożywne leczo z cukinii, dżem z cukinii oraz sałatkę z cukinii (w towarzystwie innych warzyw). Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na leczo z papryki.


O ile mogę nie składać na zimę ogórków, dżemów, kompotów, leczo w słoikach być musi. W tym roku został mi po zimie słoik, i to tylko dlatego,że oszczędzałam go i ukrywałam w spiżarce. Chyba, że korzystacie z normalnej czerwonej papryki to dodajcie ją już na początku. Pomidory parzymy, obieramy skórkę, drobno siekamy, wrzucamy do kabaczka.


Kiedy kiełbasa, papryka, cebula jest gotowa dodajemy ją do kabaczka. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Jednogarnkowe, sycące, z dużą ilością warzyw, ale też z mocną mięsną nutą.


Bardzo męskie danie ;) Prezentuję przepis na klasyczne węgierskie leczo. Zapraszam na pyszne i słoneczne leczo z papryki, takie, które można jeśc od śniadania do kolacji. Smakuje obłędnie jako danie podstawowe albo baza do dalszego eksperymentowania ze smakami. Mój mąż lubi do leczo z papryki dodać gotowana fasolę, a ja dla odmiany wolę dużo czerwonego chili.


Bez mięsa bo chciałam dodawać na bieżąco. Nałożyłam do słoiczków i pasteryzowałam minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty