środa, 30 grudnia 2015

Babeczki wilgotne przepis

Bo przepis jest świetny. Muffiny są bardzo wilgotne i co ważne – na drugi czy nawet trzeci dzień smakują tak samo dobrze, jak po upieczeniu. A robi się je szybko i bezproblemowo – poradzą sobie z nimi nawet najmłodsi.


Coś mi się zdaje, że po pierwszym zrobieniu będziecie wracać do tego przepisu tak samo często jak ja. Jak narazie ten przepis na muffiny jest moim ulubionym. Upiekłam wspaniałe czekoladowe babeczki, jedne z najlepszych jakie jadłam.


Fantastycznie smakują czekoladą i pięknie pachną. Na drugi dzień nadal świetnie smakują, są wilgotne, nie za słodkie, idealne. Przepis na muffinki czekoladowe. Proste, czekoladowe muffinki z dodatkiem maślanki i oleju. Są smaczne, wilgotne, czekoladowe i do tego szybkie i proste do przygotowania.


Babeczki wilgotne przepis

Jeśli chcecie, możecie posypać je z wierzchu kropelkami czekoladowymi lub kawałkami czekolady. Będą wtedy jeszcze bardziej czekoladowe. Muffiny to babeczki, na których punkcie kilka lat temu wręcz oszalałam!


Na pewno wiecie, jak robić muffiny ;-) Ale czy znacie przepis na muffinki, które są nie tylko pyszne i puszyste, ale też niebiańsko wilgotne w środku, takie że aż się rozpływają w ustach? Moje babeczki czekoladowe prosty przepis - są niezwykłe, bo każdy może je zrobić i zawsze wychodzą. Ten przepis na babeczki czekoladowe jest ze mną od lat. Sama się dziwię, że dopiero teraz zebrałam się do przygotowania na nie przepisu.


Babeczki wilgotne przepis

Być może dlatego, że przepis na babeczki czekoladowe wydawał mi się zbyt oczywisty. Cytrynowe babeczki z malinami to pyszny i szybki deser do popołudniowej, weekendowej kawki. Te babeczki zawsze wychodzą i są niesamowicie wilgotne w środku i chrupiące z zewnątrz. Muffinki robione były na oko, ale na całe szczęście wyszły wilgotne w środku i mocno czekoladowe. Do tej pory nie było na Kwestii Smaku przepisu na klasyczne muffiny czekoladowe!


Już się poprawiam i uzupełniam :-) Mięsiste i wilgotne, z kawałkami roztapiającej się czekolady w środku, z chrupiącą skorupką na wierzchu. Co zrobić, aby moje wypieki, szczególnie babki ,były wilgotne. Najczęściej ciasto wychodzi mi , kruszy się. Dodane przez andzikw: Tylko o kuchni.


Ciasto idealnie wilgotne, puszyste, miękkie o lekkim cytrynowym smaku. Podobnie jak w przypadku innych przepisów podstawowych również ten można wzbogacić kremem (jak np. babeczki cappuccino), nadzieniem z owoców, wymyślną dekoracją (np. w babeczkach na urodziny) lub. Wilgotne czekoladowe babeczki z cukinią. Moja rodzina i znajomi je uwielbiają. Często słyszę „Mamusiu, upieczemy babeczki?


Dziś zapraszam Was na babeczki, w których składzie znajdziecie cukinię. Bogato nadziane babeczki kefirowe, z kawałkami jabłek i gorzkiej czekolady. Wybrałyśmy muffinki bananowe – to był strzał w dziesiątkę! Więc do kuchni i pieczemy! Dziś po raz pierwszy w życiu coś sama upiekłam.


Babeczki wilgotne przepis

Padło na babeczki cytrynowe-bo przepis nie skomplikowany:). Jestem bardzo wdzięczna że zamieściłaś na blogu ten przepis. Rzeczywiście są lekko wilgotne w środku i mają lekko jogurtowo-cytrynowy smak.


Ciasto jest wilgotne, cytrynowe i nie za słodkie. Na wierzchu lekka, kremowa i delikatnie cytrynowa warstwa kremu z serka mascarpone i śmietany. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na owsiane wilgotne light babeczki. Babeczki baaaaardzo smaczne.


Proste wykonanie - do ubitego jajka dodajemy mąkę, proszek do pieczenia, jogurt i trochę roztopionego masła, następnie miksujemy do połączenia się składników. Koloru dodaje truskawkowy jogurt, ale sprawdzi się też zwykły biały jogurt naturalny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty