poniedziałek, 21 grudnia 2015

Fenomenalnie prosty chleb na drożdżach

Fenomenalnie prosty chleb domowy. Robiłam na drożdżach domowych Lalleman mąka typ 6i 4pół na pół, na wodzie z octem z dodatkiem płatków owsianych, otrębów pszennych, słonecznika i pestek z dyni. Ciasto zostawiłam do wyrośnięcia jak w przepisie. To mój ulubiony, super prosty przepis na chleb na drożdżach instant.


Piekę go według przepisu na uniwersalne ciasto drożdżowe na pizzę. Ten niezastąpiony przepis wykorzystuję tez do innych wypieków na słono. Chleb na drożdżach przyda się akurat w sezonie grillowym.


Oczywiście jeśli wśród Was są tacy, co już mają przygotowane pieczywo na zakwasie do wiosennego grillowania, to wspaniale, ale jeśli należycie do tych, co dopiero się obudzili, że fajnie byłoby mieć parę kromek świeżego chleba, to ten przepis w stu procentach zaspokoi Wasze potrzeby. Polecane przepisy: www skutecznie tv przepis na fenomenalnie prosty chleb Zobacz więcej. Prosty chleb na drożdżach. Dodatki Chleb pszenny na zakwasie żytnim. Przepis na tradycyjny, domowy chleb Polski.


Domowy i pyszny pełnoziarnisty chleb razowy. U mnie ze słonecznikiem i siemieniem lnianym, ale ziarna można wybrać w zasadzie dowolne i wszystko, co pasuje do chleba tutaj także się odnajdzie. Wczoraj zachciało mi się domowego pieczywa. Poszperałam w sieci i znalazłam prosty przepis na chleb.


Dodatek mąki pełnoziarnistej w proporcji pół na pół z mąką pszenną sprawia, że chleb jest bardziej zdrowy, ale nie traci nic ze swojej puszystości i miękkości. Poza tym, zwykły chleb codzienny :-). Chleb jest lekki, puszysty i na drożdżach.


Fenomenalnie prosty chleb na drożdżach

Do zupy, do kanapek, na tosty. Bardzo smakuje dzieciom. Jak wszystko (lub prawie wszystko) u mnie w kuchni, własne wypieki pieczywa muszą być również łatwe i szybkie, dostępne nawet dla totalnego beztalencia albo maksymalnie zajętego zwykłego człowieka. Lista przepisów na fenomenalnie prosty chleb z polskich blogów kulinarnych.


Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Chcesz upiec domowy chleb na zakwasie? Szukasz informacji, jak zrobić chleb na drożdżach?


Znajdziesz tu przepis na chleb, którego szukasz. Wystarczy Ci zwykły piekarnik. Nie musisz mieć wielkiego doświadczenia. Sprawdź i zobacz, że to naprawdę proste. Przekonasz się, że własny chleb, to coś zupełnie wyjątkowego.


Piekłem już dwa razy ten chlebek w temp 200ºC przez godz ale po min mi się góra chleba przypalała to nakryłem folią aluminowąi piekłem do końca. Po wyjęciu z formy chleb nie jakiś mokry jakby był surowy. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na fenomenalnie prosty chleb. Przygotowanie dania prosty chleb na drożdżach.


Fenomenalnie prosty chleb na drożdżach

Wszystkie składniki przełóż do dużego naczynia, wymieszaj drewnianą łyżką, następnie naczynie owiń folią spożywczą i odstaw na całą noc do sfermentowania. Jest to chleb przygotowywany podobną techniką jak w przepisie na Chleb do żurku – na drożdżach. Zmieniłam jedynie mąkę – dodałam mąki razowej i zmniejszyłam nieco proporcje, tak by dostosować je do formy keksówki, choć można go też upiec w formie bochenka.


Przypominam dziś przepis na nasz codzienny chlebek pszenny na drożdżach. Pulchny, z chrupiącą skórką, obłędnie pachnący. A chleb z tego przepisu jeszcze na trzeci dzień jest świeży. Jest banalnie prosty i nawet latka sobie z nim poradzi. Możecie dodać ulubione dodatki jak prażona cebulka, kminek, zioła prowansalskie, oliwki czy pomidory suszone.


Chlebek wychodzi puszysty i pyszny. Dodatkowo nie musisz martwić się o zakwas, bo chleb robiony jest na drożdżach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty