poniedziałek, 8 września 2014

Ciastka kokosanki przepis

Szybkie do przygotowania ciasteczka na białkach z wiórkami kokosowymi. Kokosanki są łatwe i bardzo szybkie do zrobienia. Z zewnątrz chrupiące, szczególnie zaraz po upieczeniu, a w środku miękkie.


Ogólnie godzinkę po zrobieniu pyszne ale minusem jest to, że na drugi dzień są gumiaste i całe miękkie. Ciastka robi się bardzo szybko – są gotowe w pół godziny. Ja lubię ich smak – mają wilgotny kokosowy środek i chrupiący wierzch – zawsze przydadzą się do kawy.


Ciastka kokosanki robi się bardzo szybko i prosto, a do tego świetnie smakują - dlatego zyskały dużą popularność i od wielu lat goszczą na naszych stołach. Można je kupić w większości cukierni, ale warto je zrobić samodzielnie i mieć pewność co do jakości użytych składników. W misce ucieramy masło z cukrem, dodajemy jajka, mleko, mąkę, proszek do pieczenia.


Ciasteczka kokosowe w moim wydaniu nie zawierają w składzie ani mąki ani masła. Dokładnie ciasto ucieramy na jednolitą masę. Lepiłam kulki licząc na spłaszczone ciastka, a po upieczeniu nadal były ksztaltne kuleczki.


Tak sobie jednak myślę że przecież tu nie ma tłuszczu (jedynie ten w wiorkach), więc czemu niby miałyby się rozplywać? Radzę tylko nie piec zbyt dużo, bo najlepsze są w dniu pieczenia. Przepis dostałam od koleżanki z pracy, która tak je zachwalała, że musiałam je przygotować :) Polecam! Z podanych składników otrzymamy kokosanki na blaszki. Nasze blaszki wykładamy papierem do pieczenia i układamy na nich ciasteczka kokosanki.


Blaszki z kokosankami wkładamy do rozgrzanego do 1C piekarnika i pieczemy około minut. C Po tym czasie kokosanki lekko się zazłocą i będą gotowe. Mialam przepis na kokosanki. Byly tak , ze nawet popicie herbata czy kawa nic nie dalo. Wyprobowalam ten przepis , wprawdzie zmniejszylam porcje cukru ale kokosanki i tak wyszly bardzo ladne i bardzo pyszne.


Od razu polecilam kolezance przepis. Dziekuje Pani Paulino za wspanialy przepis. KOKOSANKI – pyszne, domowe ciasteczka dużo lepsze niż z cukierni lub sklepu #128578; Robi się je dosłownie chwilę #128578; są pyszne!


Jeżeli wolicie samodzielnie przygotować coś słodkiego i lubicie kokosowe ciasteczka zapraszam do udostępniania filmu. Możesz w dłoniach ulepić kulkę i rozpłaszczyć ją na blasze lub tak jak ja użyć łyżki do lodów. Pamiętaj, aby ciastka układać zawsze na papierze do pieczenia. Po upieczeniu kokosanki powinny być złociste i chrupiące! Ten przepis na kokosanki jest bardzo łatwy i bardzo szybki w wykonaniu.


Polecam te ciasteczka szczególnie wielbicielom kokosu. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Robiłam już te kokosanki na kilka sposobów i każdy z nich jest super. Kilka chwil na przyrządzenie i mamy super ekspresowe i zdrowe ciasteczka do kawy.


Dzieciństwo przypominają mi dwa rodzaje ciastek – papatacze i kokosanki. Te drugie są bardzo proste do zrobienia, a idealnie smakują podane do kawy czy herbaty. Jak byłam malutka moim zadaniem było obtaczanie kokosanek w wiórkach. Szło mi powoli, ale byłam dumna, że jestem zaangażowana w prace. Pieczenie: Należy pamiętać, aby piekarnik należy uprzednio rozgrzać.


Ciastka należy piec w rozgrzanym piekarniku przez około minut w temperaturze 1stopni. Upieczone powinny być rumiane z zewnątrz. Wierzchnie wiórki kokosowe stwardnieją w trakcie stygnięcia. Zdrowe kokosanki owsiane: przepis na pyszne ciasteczka.


Ciastka kokosanki przepis

Pachnące kwiatami ciasteczka lawendowe - prosty przepis na ciastka z lawendą. Przepisy Artykuły Filmy Sklep Konkursy Użytkownicy Forum Więcej. Dodaj przepis Zobacz wszystkie hity. Dodane przez: slodkokwasnakuchnia.


Zaloguj się lub zarejestruj żeby tworzyć listę ulubionych przepisów. Jak to zrobiłam, krok po kroku: Share. Ja upiekłam moje w kształcie serc bo będą walentynkowym prezentem, ale można je.


Ciastka kokosanki przepis

Zobacz, jak przygotować sprawdzony przepis na Bezglutenowe kokosanki. Dziecko co jakiś czas bardzo chce zjeść słodkiego, w domu brak ciasta, wyszłam, więc z tego założenia, co zawsze – ciastka kokosowe trzeba zrobić no i muszę się postarać. Podając swoje dane wyrażam zgodę na utworzenie spersonalizowanego profilu użytkownika, aby Lidl mógł kierować lepiej dostosowane do moich zainteresowań niektóre reklamy w formie newslettera oraz ulepszać strony internetowe.


Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, np. Dziękuję za cudny przepis. Jestem już po próbach kokosanek, za każdym razem wychodzą przepyszne, dlatego wczoraj ostatecznie zdecydowałam, że zamiast baby wielkanocnej, której i tak nigdy nikt nie je, bo ciężka, bo puste kalorie, bo sama mąka i cukier…:D zrobię te małe, śliczne, lekkie kokosanki, które w dodatku są FIT, więc każdy chętnie się na nie skusi.


Ciastka kokosanki przepis

Białka ubić następnie dodać cukier, pod koniec ubijania dodać kokos i skórkę z cytryny. Na natłuszczoną blachę nakładać łyżeczką i formować stożki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty