wtorek, 2 września 2014

Omlet na słodko jak zrobić

Omlet na słodko jak zrobić

Jak zrobić omlet na słodko. To częste pytania w mojej korespondencji z czytelnikami. Mama nauczyła mnie jak zrobić omlet na słodko.


Jadło się go u nas w domu z dżemem, powidłami lub roztopioną czekoladą. Kiedyś mamy i babcie często robiły omlet biszkoptowy, teraz jakoś rzadziej się go zjada. Dobrze smakuje zarówno w wersji na słodko, jak i na słono.


Może być podawany zarówno na słono jak i na słodko. Poniżej, przedstawiamy przepis na omlet z dodatkiem ulubionych owoców lub warzyw. To czy zdecydujecie się na wersje z owocami lub warzywami zależy od was, smacznego! Jest to świetna alternatywa dla dzieci, którym znudziły się już na śniadanie naleśniki czy gofry.


Przepisów na omlet na słodko jest sporo, ja jednak przedstawię tutaj ich najprostszą wersję. Zazwyczaj przyrządzając omlet na śniadanie mamy na myśli pikantną jego postać. Domyślnie zakładamy, że użyjemy pomidora, cebulę i przyprawimy go „na ostro”.


Czyli biszkopt z patelni :-) Dobry na weekendowe śniadanie lub szybki podwieczorek dla dzieci. Omlet, bo o nim mowa, to klasyczny już posiłek, którego przygotowanie nie wymaga ani większego wysiłku, ani doświadczenia w gotowaniu. Możemy zdecydować się na wersję na słodko lub na słono.


Podpowiadamy, jak przygotować smaczny omlet na różne sposoby. Prosty przepis na omlet. Aby przygotować omlet nie potrzeba zbyt wiele.


Omlety świetnie sprawdzają się też na podwieczorek lub kolację. Potrzeba niewielu składników, aby zrobić omlet owsiany. Ja lubię robić omlet na bazie mleka roślinnego – w tym przepisie użyłam mleka sojowego. Pyszny, puszysty i sycący omlet to doskonały pomysł na zdrowe śniadanie! Dlatego chciałabym się z wami podzielić moim sprawdzonym przepisem.


Jest on bardzo prosty jednak jest najlepszy. Wszystko zależy od naszych upodobań, a także pory dnia, kiedy jemy posiłek. Jest szybki i prosty w przygotowaniu, na pewno pokochają go wszyscy. Sprawdź dobry przepis tutaj!


Ta kompozycja bardzo dobrze smakuje z dodatkiem sera np. Omlet na słodko czy raczej wytrawny? Dobrze też sprawdzi się w roli słodkiego posiłku. Czy kiedykolwiek przytrafiło się Wam zjeść niedosmażony lub niezbyt puszysty omlet?


Dzięki dzisiejszemu przepisowi, za każdym razem przygotujecie puszysty i smaczny omlet. Jeśli tak, to już przeszłość. Zanim jednak przejdziemy do przepisu, przygotujcie wszystkie składniki.


OMLET NA SŁODKO NA CZTERY SPOSOBY - Duration: 18:30. Mam swój wypróbowany przepis na omlet biszkoptowy na słodko, ale w ramach eksperymentu postanowiłam wypróbować ten przepis. Ten jest bardziej suchy, ale co kto lubi.


Wystarczy gotowy omlet złożyć na pół, a następnie udekorować go truskawkami, borówkami lub malinami. Wersja omletu na słodko z pewnością zasmakuje dzieciom i wszystkim łasuchom. Dodać dwie łyżki wody i ubić delikatnie. Rozgrzać patelnie z masłem i wrzucić masę - smażyć na średnim ogniu, przewrócić na drugą stronę po. Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni.


Nabyłem ostatnio naczynie do sporządzania omletu w kuchence mikrofalowej, zrobiłem zgodnie z przepisem zamieszczonym do tego naczynia, ale wyszedł mi gumiasty,dla mnie nie do zjedzenia! Omlety, często podaje się z wypełnieniem a mogą nim być: warzywa, ser, mięso (szynką lub boczkiem). Aby uzyskań puszystą konsystencję omletu, ubija się całe jaja z dodatkiem niewielkiej ilości mleka, śmietanki a nawet wody, chodzi o to aby ubijając wprowadzić do masy.


Omlet na słodko jak zrobić

OMLET z jabłkiem czyli błyskawiczny placek z jabłkiem, racuch gigant - jabłko w cieście. Najlepszy omlet na świecie. Najchętniej jadałam omlet z dżemem truskawkowym.


W wersji na słodko podawać z dżemem. W celu przyrządzenia wersji wytrawnej, do przygotowanej uprzednio bazy dodać, podsmażoną cebulkę, szczypiorek, szynkę, boczek i pieczarki (do wyboru lub wszystkie razem). Można również dodać żółty ser pokrojony w kostkę, ser pleśniowy oraz starty parmezan.


Omlet na słodko jak zrobić

Dietetyczny omlet - jak przygotować? Przepis na omlet udoskonalili dopiero Francuzi w XIV wieku. Puszysty omlet na słodko towarzyszy mi od dzieciństwa. Przygotowywała mi go moja mama, teraz ja według jej przepisu, przygotowuję go mojemu synkowi, który go uwielbia.


A jeszcze jak posmaruję nutellą, mógłby nie żywić się niczym innym. No ale wiadomo, co za dużo to niezdrowo! Domowy przepis na omlet Czasem w życiu każdego człowieka przychodzi taki czas, gdy w szafkach pustka, w lodówce tylko światło, a w spiżarce pajęczyny zamiast jedzenia.


I w momencie, gdy przeszukujemy półki odzywa się nasz żołądek. W takich momentach warto zrobić coś nie wymagającego wielu składników, a zarazem pożywnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty