czwartek, 11 lutego 2016

Ciasto na omlet na słodko

Pyszny, puszysty i sycący omlet to doskonały pomysł na zdrowe śniadanie! Mam swój wypróbowany przepis na omlet biszkoptowy na słodko, ale w ramach eksperymentu postanowiłam wypróbować ten przepis. Ten jest bardziej suchy, ale co kto lubi. To częste pytania w mojej korespondencji z czytelnikami. Mama nauczyła mnie jak zrobić omlet na słodko.


Jak zrobić omlet na słodko. Jadło się go u nas w domu z dżemem, powidłami lub roztopioną czekoladą. Jeśli najdzie Cię ochota na coś słodkiego, to możesz zrobić sobie na szybko ten oto słodki omlet. Czyli biszkopt z patelni :-) Dobry na weekendowe śniadanie lub szybki podwieczorek dla dzieci.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Najchętniej jadałam omlet z dżemem truskawkowym. Kiedyś mamy i babcie często robiły omlet biszkoptowy, teraz jakoś rzadziej się go zjada. Taki omlet z jagodami, zrobiłam dla najmłodszego wnuczka.


Ciasto na omlet na słodko

Pancake - amerykańskie śniadanie, bomba kaloryczna. Może być podawany zarówno na słono jak i na słodko. Poniżej, przedstawiamy przepis na omlet z dodatkiem ulubionych owoców lub warzyw. To czy zdecydujecie się na wersje z owocami lub warzywami zależy od was, smacznego! Puszysty omlet na słodko towarzyszy mi od dzieciństwa.


Dobrze smakuje zarówno w wersji na słodko, jak i na słono. Podpowiadamy, jak przygotować smaczny omlet na różne sposoby. Prosty przepis na omlet.


Ciasto na omlet na słodko

Aby przygotować omlet nie potrzeba zbyt wiele. Gotowe ciasto delikatnie wylej na rozgrzaną patelnię z odrobiną masła. Smaż z obu stron na średnim ogniu, aż omlet uzyska złocisty kolor. Omlet robi się bardzo szybko. Na drugą rozgrzaną patelnię wsyp cukier, po chwili dodaj masło i mieszaj, aż składniki się rozpuszczą.


Następnie dodaj jabłka, podsmaż przez kilka minut. Struktura ciasta wbrew pozorom różni się w zależności od pochodzenia. Różnice dotyczą przede wszystkim receptury. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Dorzuć rodzynki i orzechy włoskie.


Klasyczny omlet hiszpański wypełniony jest pieczonymi ziemniakami i siekaną cebulą. Ciasto wylewamy na rozgrzaną patelnię. Hiszpańskie omlety składają się też z pomidorów, fasoli i szpinaku. W roli idealnych dodatków do takiego omleta sprawdzi się: masło orzechowe, serek twarogowy bez cukru (np.


Bieluch), świeże owoce. Ja do takiego omleta dodałam pokrojone w kawałki mango i banana. A jeszcze jak posmaruję nutellą, mógłby nie żywić się niczym innym.


No ale wiadomo, co za dużo to niezdrowo! Przygotowywała mi go moja mama, teraz ja według jej przepisu, przygotowuję go mojemu synkowi, który go uwielbia. Jest to świetna alternatywa dla dzieci, którym znudziły się już na śniadanie naleśniki czy gofry. Jeśli znudziły ci się normalne omlety proponuję omleta na słodko.


Możemy zdecydować się na wersję na słodko lub na słono. Wlej ciasto, na wierzchu ułóż owoce. Wstaw ponownie do piekarnika, piecz do lekkiego zarumieniania wierzchu, ok.


Niezależnie od faktu czy przygotowywany na słono, słodko, wypełniony nadzieniem, czy tylko podany z ulubionymi dodatkami, zawsze smakuje pysznie i jest tak samo prosty w przygotowaniu. Zazwyczaj spożywa się je w wersji wytrawnej z cebulką, papryką itp. Przepisy na omlet na słodko z owocami w wyszukiwarce kulinarnej - przynajmniej 1idealnych przepisów na omlet na słodko z owocami.


Ja tym razem postawiłam na słodką wersję, a mianowicie zaserwowałam go z bananem, dżemem malinowym oraz jogurtem wiśniowym. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Bardzo szybko się go przygotowuje i można dodać do niego ulubione dodatki: szynkę, ser, paprykę. Obróć omleta na drugą stronę i smaż jeszcze minuty. Patelnię posmaruj masłem (wystarczy tylko tyle, aby dno i boki były dokładnie natłuszczone), aby omlet nie przykleił się.


Ciasto na omlet na słodko

Na słodko Przepisy Śniadanie. Aksamitny omlet twarogowy na słodko. Dzięki owocom i odpowiednim dodatkom może smakować jak pyszne ciasto czy też batonik. Jeśli chodzi o domowy omlet na słodko, to chyba nigdy nam się nie przeje, możemy go ozdobić różnymi owocami, oraz dodatkami typu dżem, mało orzechowe czy też kakao co sprawi, że będzie miał on całkiem inny smak. Olej rozgrzać na patelni i wlewać ciasto na patelnię.


Smażyć na rumiano z obu stron,a po zdjęciu z patelni omlet pokroić na kawałki. W wersji na słodko podawać z dżemem. W celu przyrządzenia wersji wytrawnej, do przygotowanej uprzednio bazy dodać, podsmażoną cebulkę, szczypiorek, szynkę, boczek i pieczarki (do wyboru lub wszystkie razem).


OMLET to potrawa przyrządzana z roztrzepanych jajek z odrobiną mleka, które po doprawieniu wylewa się na nagrzaną patelnię z masłem i smaży do ścięcia się masy. Można podawać z konfiturami lub miodem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty