poniedziałek, 22 lutego 2016

Przepis na biszkopt z 4 jaj na blache

Dodane przez emaw: Tylko o kuchni. Czas przygotowania: min. Biszkopt jasny lub kakaowy. Składniki: jaj szkl. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Skarbiec Kulinarny.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Własnie upiekłam z tego przepisu biszkopt po raz drugi. Z jaj, za pierwszym razem bez proszku, teraz z proszkiem do pieczenia. W obu wersjach sie ładnie udaje. Chciałam jeszcze powiedzieć, że od kiedy znalazłam przepis na ten biszkopt częściej piekę ciasto z truskawkami i galaretką właśnie na tym biszkopcie.


Właśnie wrzuciłam blachę do piekarnika, zobaczymy co z tego wyjdzie bo kucharka ze mnie średnia. Przepis fajnie napisany i przygotowanie było proste. Jest idealny do rolad (łatwy w rolowaniu), ale też niezastąpiony w tortach (tych jednostopniowych lub po prostu trzeba upiec trzy spody oddzielnie). Jeśli szukacie typowego biszkoptu do tortu, to polecam przepis na biszkoptowe spody. Szczególnie wtedy, gdy muszę upiec szybko kilka spodów.


Czyli po 30- minutach - bo tak jest w przepisie na biszkopt Pani Doroty z Moich Wypieków, sprawdzałam patyczkiem czy biszkopt jest suchy w środku. Mój biszkopt piekł się min w 1stopniach z termoobiegiem. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na biszkopt na prostokątną blachę. Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest! Najlepszy z najlepszych – biszkopt błyskawiczny.


Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo. Oddziel białka od żółtek. Białka ubij mikserem na sztywną, ale puszystą pianę. Dodawaj stopniowo cukier i powoli miksuj, aż do rozpuszczenia cukru.


Mąkę ziemniaczaną i pszenną przesiej razem z proszkiem do pieczenia. Do masy białkowej dodaj przesiane mąki z proszkiem do pieczenia oraz żółtka. Co to za biszkopt z proszkiem do pieczenia? Cały urok tego ciasta polega na braku spulchniaczy.


Naucz się rzucać biszkoptem, wtedy zapomnisz o proszku. Tak piekę i piekę,testuję i wrzucam kolejne przepisy i pomyślałam, że wiele z Was szuka przepis na ten najlepszy,najwyższy puszysty biszkopt. To najlepszy biszkopt do mini tortów pieczony bez dodatku proszku do pieczenia.


Ten jasny biszkopt zawsze się udaje. Pachnie pięknie, jest puszysty, a co najważniejsze - nie kruszy się, ponieważ do ciasta dodaje się łyżeczkę. Polecane przepisy Doradcy Smaku. Następnie do ubitej piany, dodawać po żółtku i dalej ubijać.


Na koniec przesiać mąkę z proszkiem i. Czym dłużej będziemy miksować jajka, tym bardziej biszkopt wyrośnie, będzie pulchny i taki ,,lekki. Zrobić idealny biszkopt wcale nie jest tak prosto! My jednak mamy na niego idealny sposób! Sprawdź nasz sposób na biszkopt z czterech jaj!


Zamiast dużej, prostokątnej blachy można go upiec w tortownicy o średnicy cm. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Tobie nie wyszło to nieznaczy, że przepis zawiera błąd ;) Zapewniam, że przepis jest prawidłowy i zobiliśmy z niego już setki biszkoptów. Uczulam raz jeszcze na wielkość jaj - ja używam naprawdę dużych wiejskich jajek - jeżeli jajka są małe lub średnie należy dodać jedno więcej. Dziś trochę podstaw – przepis na biszkopt kakaowy – ten wynalazłam na Moich Wypiekach i już wielokrotnie wypróbowałam – nigdy mnie nie zawiódł #128578;.


Na swoje potrzeby stworzyłam sobie tabelkę przelicznikową składników na różne moje foremki i powiesiłam sobie na lodówce, abym nie musiała za każdym razem sobie tego liczyć. Z ilu jajek powinnam piec biszkopt. Bardzo proszę krok po kroku , bo niezbyt umiem piec.


Proszę o przepis na biszkopt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty