wtorek, 2 lutego 2016

Przepis na muffinki z krówkami

Babeczki są bardzo sycące, aromatyczne, wilgotne, puszyste i również dobrze smakują na drugi dzień. Z podanego przepisu uzyskamy około babeczek. Bardzo polecam… (natchnienie znalazłam na stronie telegraph).


Kolejny przepis na muffinki, tym razem kawowe z delikatnym, cynamonowym aromatem. Polecane przepisy: muffinki z krówkami Zobacz więcej. Ulubione muffinki i ciasteczka oreo to przepis na te urocze, zezowate Stworki:) min średnie przystępne.


Przepyszne babeczki z kremem Nutella. Do miski wsypujemy obie mąki, szczyptę soli, proszek do pieczenia, sodę, oba cukry i mieszamy. Do drugiej miski wbijamy jajko, roztrzepujemy je, a następnie dodajemy masło i maślankę, dokładnie mieszamy. Bardzo szybkie w przygotowaniu, smaczne muffiny, wypełnione jagodami i krówkami.


Aromatyczne, o przyjemnym zapachu waniliowo- śmietankowym. Wyglądają ładnie i apetycznie, z jagodowymi piegami, żaden łasuch się im nie oprze. Dla mnie wspaniałe do kawy.


Polecam… zmodyfikowany przepis od Pani Moniki Czapiewskiej. Nie wpadłem na to że można przecież cukierek wsadzić do środka. Efekt powalający, krówka się ładnie rozpuszcza tworząc pyszne nadzienie. Krówki można też pokroić na mniejsze kawałki i wymieszać z ciastem.


Przepis na muffinki z krówkami

Po wystudzeniu posypać cukrem pudrem lub dowolnie udekorować. Z podanych składników wyszło mi muffinke, wszystko zależy od wielkości foremek. Pojawiły się i muffinki z krówkami! Sernik z krówkami to wyborne połączenie, i w dodatku bardzo proste w przygotowaniu.


Ciasto na spód oraz posypkę nie wymaga wyrabiania, wystarczy połączyć je mikserem – powinno mieć niejednolitą formę drobnej kruszonki. Schłódź je, a następnie podziel na dwie części. Jedną z nich upiecz, drugą pozostawiając w lodówce.


Przepis na muffinki z krówkami

Za oknem pochmurno i mgła taka, że świata nie widać. Słońce schowało się i chyba dzisiaj nie ma szans, aby wyszło. Ale mamy niedziele, wiec spędźmy ją w rodzinnym gronie.


No i coś słodkiego do kawki być musi. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Zapisz przepis w ulubionych.


Już kiedyś dodawałam ten przepis, ale postanowiłam go odświeżyć, bo w drodze do ideału wprowadziłam sporo modyfikacji. To nasze ulubione muffinki. Każdy po ich zjedzeniu robi wielkie WOW. Wilgotne jabłka, słodka krówka i przeogromna ilość przepysznej kruszonki - nic dodać, nic. Pyszne, puszyste i słodkie.


Składniki do ich przygotowania z reguły zawsze mamy pod ręką. Dziś przepis na łaciate muffiny z krówkami. Idealny na deser dla łasuchów. Pytanie może głupie :) Jaki wpływ na konsystencję muffinek po upieczeniu ma dodanie dodatkowego jajka? I tak zastanawiam się, jaką różnicę może zrobić dodanie jednego dodatkowego do ciasta.


Te ostatnie po rozpuszczeniu wypełnią środek muffinek słodką masą, tworząc dopełnienie ich smaku. Na początek przyrządź ciasto – przesiej mąkę razem z proszkiem do pieczenia, a kostkę połącz z cukrem i rozpuść ją. Muffinki z makiem i krówkami przepis.


Lubię muffiny za prostotę ich wykonania. I za to, że wszyscy je lubią. No i oczywiście za to, że są pyszne. I jeszcze dlatego, że można zawsze robić nową kombinację zmieniając szczegóły w podstawowym przepisie lub całą podstawę przepisu. I tym razem zmieniłam całość.


Przepis na muffinki z krówkami

Banany wykorzystałam nie w formie kawałków owoców, na które się nadziewamy podczas jedzenia, ale. Takie zwykłe proste ale z niespodzianką w środku w postaci krówki. Małe słodkości szybko znikały więc nawet ich nie dekorowałam. Wyszukaj też inne przepisy za pomocą wyszukiwarki przepisów. Przepis nie jest specjalnie wymagający, nie zawiera też wielu składników ani długich opisów przygotowania – co tu dużo mówić, bawiłam się trochę z dodatkami do muffinek, a teraz prezentuję tego rezultaty.


Za pierwszym razem zrobiłam je ze zwykłej mąki pszennej, jednak gdy odkryłam, że za sprawą bananów muffinki te są bardzo wilgotne i dość ciężkie doszłam do wniosku, że są po prostu idealne do zrobienia ich z mąki razowej, dzięki czemu wychodzą zdrowsze i równie pyszne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty